Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مرداد ۱۰, یکشنبه

لابی رژیم و دکان حقوق بشر

 




لابی رژیم و دکان حقوق بشر
🔴: افتضاح الهه هیکس یکبار دیگر استفاده رژیم و لابی مماشات از دکان حقوق بشر را به نمایش گذاشت. در حقیقت، بدلیل ماهیت بغایت جنایتکار رژیم، نمیتوان نقض حقوق بشر در ایران را انکار کرد بلکه باید بازتاب آن در خارج را در جهت منافع رژیم سوق داد.

از بیست سال پیش، رژیم و متحدانش در سازمان دیده بان حقوق بشر نفوذ بسیار زیادی داشتند. نایاک نیز از سال 2008 و پس از آنکه روابطش با رژیم آشکار شد، دکان حقوق بشر باز کرد تا هم اعتبار از دست رفته را جبران کند و هم نقض حقوق بشر را بنفع رژیم ماستمالی کند.
🔺کار این سازمانها این است که نخست، ابعاد جنایت رژیم را کمرنگ کنند و در صورت امکان، گناه را بگردن دیگران بیندازند. اما استراتژی اصلی آنها، بسیار بیشرمانه تر است. آنها استدلال میکنند که نقض حقوق بشر در ایران توسط جناح تند رو حاکمیت اعمال میشود.
و میگویند که هر قدر تحریم و تهدید آمریکا علیه رژیم بیشتر باشد، تندرو ها قویتر و نقض حقوق بشر فاحش تر میشود. پس، آمریکا باید با رژیم دوست شود، تحریم و فشار را بردارد تا میانه رو ها قدرت بگیرند و حقوق بشر رعایت شود. یعنی از نقض حقوق بشر برای گرفتن امتیاز بنفع رژیم استفاده میکنند.
حسن داعی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر