Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ شهریور ۲, سه‌شنبه

نخست وزیر اسراییل آقای بنت امروز سه شنبه بعد از ظهر راهی اولین بازدید دیپلماتیک خود به پایتخت آمریکا واشنگتن، بر اساس دعوت رییس جمهور امریکا آقای بایدن شد.

 




نخست وزیر اسراییل آقای بنت امروز سه شنبه بعد از ظهر راهی اولین بازدید دیپلماتیک خود به پایتخت آمریکا واشنگتن، بر اساس دعوت رییس جمهور امریکا آقای بایدن شد.


در آستانه ترک اسراییل ایشان به خبرنگاران گفتند: "من هم اکنون راهی واشنگتن میشوم تا با آقای بایدن که دوست قدیمی و واقعی اسراییل است دیدار کنم. 

روز چهار شنبه قصد دارم با دیگر مقامات دولت آمریکا نیز از جمله وزرای خارجه و دفاع ملاقات کنم. 

دولتهای جدیدی در آمریکا و اسراییل سر کار آمده اند و من از اورشلیم یک روحیه جدید بر اساس همکاری، بر پایه رابطه مخصوص و دراز مدت دو کشور به همراه می آورم. 

ما باید به چند جبهه بپردازیم که اولین آنها موضوع رژیم ایران به ویژه جهش برنامه هسته ای آنها در دو سه سال آخرست. ما در مورد بزنامه ها و راههای جلوگیری از برنامه آنها گفتگو خواهیم کرد. 

ما همچنین به چند مورد برای تامین و تحکیم برتری نظامی اسراییل خواهیم  پرداخت. در کنار آن، ما  موضوعات اقتصادی، فن آوری، نو آوری، بحران محیط زیست که همه را مشغول کرده و مبارزه با کرونا را مورد بحث قرار میدهیم. 

من قصد دارم که آقای بایدن را در جریان داده ها و پیشبینی ما از عملیات واکسیناسیون سوم اسراییل، که تا کنون یک و نیم میلیون شهروند از آن بهره مند شده اند، بگذارم.

من فکر می کنم که هنگامی که سوار هواپیما باشم، مطمئن هستم اسراییل به مراتب امیدوارتر به ثبات در مقابله با ورژن جدید کرونا است. 

بی شک این روحیه جدید همکاری، فواید و دستاوردهای زیادی برای اسراییل و امنیتش داشته و خواهد داشت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر