Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مرداد ۱۷, یکشنبه

بە شنەفتی هەواڵی ترور کردنی هاوڕی موسا باباخانی فرە نارحت بیم ، ئەگرچی من و خوالیخۆشبوو

 


بە شنەفتی هەواڵی ترور کردنی هاوڕی موسا باباخانی فرە نارحت بیم ، ئەگرچی من و خوالیخۆشبوو موساباباخانی تفاوت دیدگاە سیاسیمان بوو ، ئەو زیاتر گرایشی بە نگرشهای سیاسی کاک خالد عەزیزی بوو و من گرایشم بە هیچ کەسێک نەبوو، ئەو هەموو کات تەشویق دەکرا و لوحی تقدیری وەردەگرت و من هیچ کات نە تەشویق کرام نە لوح تقدیریان پێمدا زۆرجاریش مۆشکلیان بۆم ساز ئەکرد،چون زۆربەی اورگانیزم حزب دمکرات لە لایەن هواداران کاک خالد بەڕێوە دەچوو، ئەوە لە حاڵێکدابوو کە ئەوکات هەردوکمان کادر حزب بووین واتە جایگاە بەرابەر سازمانی و زوربەی تلفون و دەسخۆشیەکان لە نێوخۆی وڵات بە تایبەتی لە کرماشان و ئیلام بۆ کوردکاناڵ بۆ برنامەی کەی من واتە گلارەی میلکان بوو .

من دنیا و سیاسەتم لە دریچە دید خۆم ئەدی و نەمدەتوانی کوپی کەری نەزرات دیگران بم، چەند جاریش هەر بەو هۆیە نێوانمان کەمێک ئاڵوزبوو ، بەو حاڵەش تاڵە موێکی موسا بە هزار کەس نەدەگۆڕی، من زیاتر لە هجدە ساڵە هاوڕی موسا دەناسم جیا لە هندێک نگرشهای جیاوازمان ،
خزمتکردن بە کورد و وڵاتی دایکیمان شتێکی دیکەم لێ نەدی، ئەوەی کە کۆماری اسلامی دەست بۆ کەسانێک وەک شهید موساباباخانی دەبات و شەهیدی دەکات نیشانەی ئەهمیت و کار چالاکی شەهید موسایە دژبە کۆماری اسلامی و لێرە پێویست ناکات من بڵێم شەهید موسا چیکردوە کە کۆماری اسلامی تروری دەکات.
بە ڕاستی بە بیستنی ئەم هەواڵە ناخم بریندار و گەڵێک خەمبار بووم ، پرسە و سەرخۆشی خۆم ئاراستەی بنەماڵەی خواڵیخۆشبوو موسا باباخانی و هەوڤاڵانی لە حزبی دمکرات دەکەم، ڕۆحی شاد بێت و خۆێنی بە فێڕۆ ناچێت
ئاسۆکرماشانی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر