Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مرداد ۳۱, یکشنبه

سفیر ایران سوئد را به نقض کنوانسیون‌های جهانی متهم کرد؟ نمیدانم این سفیر رژیم دروغگو آیا در باره شکنجه های قرن وسطی در زندانهای رژیم ایران و اعدام و کشتار کولبران چیزی یادش نیا آمده است و یا این سفیر پاسدار که کشور دموکراتیک سوئد را به این اتهامات واهی متهم کرده یادش رفته همین حمید نوری قاتل هزاران زن مرد نوجوان بوده هزاران کودک را یا بی پدر کرده و یا بی مادر و یا اصلا بی سرپرست کرده است در ایران.

 

سفیر ایران سوئد را به نقض کنوانسیون‌های جهانی متهم کرد؟ نمیدانم این سفیر رژیم دروغگو آیا در باره شکنجه های قرن وسطی در زندانهای رژیم ایران و اعدام و کشتار کولبران چیزی یادش نیا آمده است و یا این سفیر پاسدار که کشور دموکراتیک سوئد را به این اتهامات واهی متهم کرده یادش رفته همین حمید نوری قاتل هزاران زن مرد نوجوان بوده  هزاران کودک را یا بی پدر کرده و یا بی مادر و یا اصلا بی سرپرست کرده است در ایران.


خودتان خبر را بخوانید و قضاوت کنید

دادگاه حمید نوری و هفت واقعه‌ی عجیب!


🔹حمید نوری به اتهام مشارکت در قتل‌عام ۶۷ دستگیر شده! خانواده‌های قربانیان از جمله مجاهدین  که ۹۰ درصد از قربانیان این قتل‌عام از اونها بودن، شاکی این پرونده هستن!

حالا نظام تلاش می‌کنه با کمک لابی‌هاش، مزدوراش و همه‌ی رسانه‌هایی که یه جوری بهش نخ دارن، ضربه رو کمتر کنه و اونو برگردونه روی قربانی ! واسه همینه که یهو می‌بینی یکی مث مصداقی که خودش دشمن خانواده‌ی قربانیان شصت و هفته، میگه من شاکی حمید نوری‌ام و من و تو  هم باهاش مصاحبه می‌کنن... تعجب نکنین! اسمش آخونده! دجال و فریبکار

گسترش عمدی ویروس دلتا، انتقام خامنه‌ای از قیام خوزستان


🔹اینهمه بی‌کفایتی در کنترل ویروس کرونا منطقی نیست! جهان در حال عبور کردن از کروناست. در اروپا محدودیت‌ها لغو شده و اغلب مردم دو دوز از بهترین واکسن‌ها رو دریافت کردن. ترکیه در حال زدن دوز سومه! برخی از کشورها حاضرن واکسن فایزر مجانی به بقیه بدن اما در ایران کرونا همچنان در حال کشتاره! چرا؟

 خامنه‌ای  چه هدفی از این کار داره؟ نظر شما چیه؟

نمای روز ـ محاکمه خامنه‌ای؛ اولویت اول مردم

🔻 آیا نمی‌شد جلوی سونامی مرگ با کرونا را گرفت؟  حرف مردم چیست؟

🔻 اولویت بعد از ۲سال؟ به چه قیمتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر