Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مرداد ۲۹, جمعه

تلاش مزدوران حکومت آخوندی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خامنه‌ای





تلاش مزدوران حکومت آخوندی برای سرپوش گذاشتن بر جنایات خامنه‌ای


صدا و سیمای میلی با تهیه برنامه‌هایی در تلاش است تا دستور ظالمانه علی خامنه‌ای مبنی بر ممنوعیت واردات واکسن‌های معتبر که منجر به مرگ روزانه بیش از ۶۰۰ هموطن شده است را ماله‌کشی کند.


این در حالی است که با وجود دروغ‌پردازی‌های مزدوران خامنه‌ای جنایتکار، مردم رهبر فاسد و قاتل را عامل اصلی وضعیت امروز کشور می‌دانند.

علیه فراموشی

«آمنه‌سادات ذبیح‌پور که در بین ایرانیان با عنوان "بازجوخبرنگار" شناخته می‌شود، شب گذشته ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ با تهیه گزارشی خبری ممنوعیت ورود واکسن کرونا توسط علی خامنه‌ای را کذب محض خواند و رسانه‌های خبری را متهم به دروغ‌پردازی برای برافروختن خشم جامعه در این زمینه خواند.

بازجوخبرنگار صداوسیما در پایان گزارش خود با تهدید خبرنگاران گفت: این روزها هم باید مراقب ویروس منحوس کرونا بود و هم مراقب ویروس خطرناک تحریف و دروغ!

گویا ذبیح‌پور سخنرانی خامنه ای در ۱۹ دیماه ۱۳۹۹ را ندیده است که دیگران را متهم به دروغگویی می‌کند... و یا شاید همچون جواد ظریف ملقب به ماله‌کش اعظم، در حال سانسور افکار عمومی و مقدمه چینی برای سرکوب مخالفان سیدعلی خامنه ای هست که به سیاست‌های فاجعه بار او در مدیریت کرونا معترض هستند.

در هر صورت واقعیت بر جامعه آشکار است... هر چقدر هم تکذیب کنند همه می‌دانند که مسئول اصلی رابط بحرانی کنونی و عامل کشتار مردم کیست»

#کرونا #خامنه_اى 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر