Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۴۰۰ مرداد ۳۱, یکشنبه

در اصل طالبان همان القاعده میباشد و رهبر عقیدتی و معنوی طالبان ایمن الظواهری میباشد که در نزدیکی کابل در یک پناهگاه مخصوص بر سر میبرند با یارانش که طالبان هرگاهی با رهبر معنوی خویش مشورت میکنند در باره حکومت آینده القاعده در افغانستان

 







نیلوفر رحمانی، خلبان سابق نیروی هوایی #افغانستان:‌ #طالبان هیچ تغییری نکرده‌، آنها علیه #زنان هستند.... این همه پول خرج افغانستان شد، چه اتفاقی افتاد، آن همه پول به هدر رفت، جهان چگونه می تواند افغانستان را به این سرعت به حال خود رها کند..

در اصل طالبان همان القاعده میباشد و رهبر عقیدتی و معنوی طالبان ایمن الظواهری میباشد که در نزدیکی کابل در یک پناهگاه مخصوص بر سر میبرند با یارانش که طالبان هرگاهی با رهبر معنوی خویش مشورت میکنند در باره حکومت آینده القاعده در افغانستان  خیلیها میگویند طالبان تغیر کرده هیچ تغیری نکرده همان متحجر و افراطیهای کثیف زن ستیز هستند  که بوده اند در گذشته 




مخالفت طالبان وحشی با تکنولوژی

 نیروهای تروریست طالبان وحشی، مانند برادر بزرگ‌تر خود که جمهوری اسلامی است، با هرگونه تکنولوژی و ابزار ارتباطی نوین مخالف هستند.

جمهوری اسلامی نیز به تازگی طرح محدودیت اینترنت و فضای مجازی را تصویب کرده است.


حضور خلیل حقانی، تروریست تحت تعقیب ایالات متحده در میان طالبان



یکی از تروریست‌های مرتبط با القاعده که آمریکا جایزه ۵ میلیون دلاری برای وی تعیین کرده بود، در میان تروریست‌های طالبان ظاهر شد.


 به نقل از "دیلی میل"، خلیل حقانی، جمعه گذشته در میان استقبال اعضای طالبان، وارد مسجد کابل شد و به سخنرانی پرداخت.


این تروریست، همچنین به عنوان یکی از اعضای فعال طالبان در جمع‌آوری کمک‌های مالی شناخته می‌شود.


به نوشته دیلی میل، حقانی اکنون بخش جدایی‌ناپذیری از اقدامات طالبان برای تصاحب دولت افغانستان است و هنگام ورود به مسجد، محافظین مسلح وی را همراهی کردند.


نیویورک تایمز در این مورد گزارش داد، حقانی پس از خطبه نماز جمعه، به مردم گفت: «اولویت اول ما برای افغانستان امنیت است. اگر امنیت نباشد، زندگی نیز وجود نخواهد داشت. ما نخست امنیت را ایجاد می‌کنیم، سپس اقتصاد، تجارت و آموزش را برای مردان و زنان، بدون هیچگونه تبعیضی فراهم خواهیم کرد.


🔴 گشت زنی طالبان در سطح شهر کابل

طالبان افغانستان ایران

وای از دست آدما چه بی رحمن بگو چرا  
شکسته بی تو قایقم چرا نمی کنی نگام 
زخمیه بال و پرم از توام خسته ترم غریبم
خدا یه کاری بکن بال پرنده نشکنه
بیا یه کاری بکن قایق من بی مقصده
بی مرامن آدما دور میشن ازت چرا نمیدونم
ببر منو پیش خودت خستم از آدمای شهر 
گرون خریدم این دلو نذار که از دستش بدم


بیانیه دونالد ترامپ، رئیس جمھور پیشین آمریکا

“بایدن باید از آمریکا عذرخواهی کند چراکه اجازه داد ارتش قبل از غیرنظامیان خارج شوند و تجهیزات نظامی عالی به ارزش ۸۵ میلیارد دلار تحویل طالبان ( و روسیه و چین داده شود که انها آن تجهیزات را کپی کنند) بجای اینکه آن تجهیزات به ایالات متحده بازگردانده شود.”


طالبان افسر عالیرتبه پلیس افغانستان را تیرباران کرد

🔹انتشار تصاویر اعدام رئیس پلیس یکی از ولایت‌های افغانستان به دست گروه طالبان در فضای مجازی افراد بسیاری را شوکه کرده است.

🔹رسانه‌های مختلف جهان از جمله روزنامه سان نوشتند، گروه طالبان بعد از دستگیری حاج ملا اچکزای رئیس پلیس ولایت بادغیس، او را با چشمان بسته اعدام کرد.

🔹به گفته رسانه‌ها، رئیس پلیس باغدیس که در نزدیکی هرات واقع است بعد از ورود جنگجویان طالبان به این منطقه دستگیر شده بود.

🔹ناصر وزیری یکی از مسئولان دولت سابق افغانستان و از دوستان اچکزای به مجله نیوزویک گفت: گروه طالبان تصاویر اعدام این مسئول را در فضای مجازی منتشر کرده است/ 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر