Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

بر اساس یک اسناد محرمانه میان معمر قذافی و خمینی فاش شد که خمینی از معمر قذافی خواسته است تا موسی صدر را نابود کنند

بر اساس یک اسناد محرمانه میان معمر قذافی و خمینی فاش شد که خمینی از معمر قذافی خواسته است تا موسی صدر را نابود کنند خمینی در یک نامه محرمانه به معمر قذافی دیکتاتور سرنگون شده لیبی خواستار از بین بردن موسی صدر شده است چرا چون رازهای پنهانی خمینی زیر دست ایشان بوده است.



بنابر یک اسناد محرمانه ای که توسط چند نظامی لیبیای تبار افشا شده است هنگام سفر موسی صدر به لیبی به دلیل وجود اختلافات میان خمینی و موسی صدر خمینی به معمر قذافی یک نامه میفرستد و خواستار از بین بردن ایشان میشوند و در ادامه نامه خمینی به معمر قذافی آمده است که با به قدرت رسیدن خمینی در ایران خمینی با معمر قذافی پیمان نظامی دراز مدت و همکاری نظامی خواهند داشت.

نامه خمینی به قذافی
با درود و سلام به جناب سرهنک انقلابی و جند الاسلام سلام و علیکم.
از شما برادر عزیزم معمر قذافی تقاضامندم هر چی سریعتر این شر را از سر راه ما و خود شما کم کنید ایشان را سر به نیست کنید اگر این کار را نکنید راز ما زیر سر این موسی صدر میباشد نگذارید به لبنان بازگردد. طبق برنامه که فی مابین به امضا رسیده است این موسی صدر را از سر راه ما بردارید ممنون خواهم شد و به شما قول خواهم داد که انقلاب ایران در راه است و من از حمایت عموم مردم ایران برخوردارم و امیدوارم دیگر سر و کله این آدمک یعنی موسی صدر را دیکر نبینم.
با گرمترین احتراماتم خمینی 1978

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر