Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ اسفند ۱۳, پنجشنبه

یک انسان آزادیخواه باید پیش از هر چیز خویش را آزاد کند بعد دم از آزادی و آزادیخواهی بزند .

یک انسان آزادیخواه باید پیش از هر چیز خویش را آزاد کند بعد دم از آزادی و آزادیخواهی بزند . من خیلیها دیده ام و باهشون بحث نموده ام در باره حرف زدن خیلی هم کم نداشته اند اما هنگامیکه با این افراد نزدیک میشوید و صمیمیتر شدی برای شما روشن میشود که بدترین دشمن آزادی و آزادیخواهی میباشند و این افراد دم از برابری میزنند لاکن بدترین دشمن برابری و آزادی هستند دختران خویش را تهدید میکنند و میخواهند دختران با باب دل پدرشون ازدواج کنند این خودش بزرگترین تناقضی میباشد که احزاب سالها سال است شعارش میدهند بدون اینکه چیزی انجام داده باشند آیا تابحال زنان ما به سطح رهبری رسیده اند چرا به این پست نرسیده اند؟ من میدانم که مردان همیشه راه را از ورود زنان بسته اند و این اجازه را نداده اند تا زنان در پستهای گوناگون منجمله پست رهبری برسند همین طرفداران این احزاب در اروپا نشانده اند که چی هستند یکی چندین بار دخترش را تهدید نمود و حالا آمده است شعار آزادی و برابری میدهند خیال میکنند
که همه کس از اسرار اینها بی خبر است..
آزادی خویش بر سه اصل استوار است 1 رها ساختن خویش از تمامی قید و بندهای کهنه 2 درک سبک خویش و شناخت بر شعور خویش 3 درک و فهم بر کرامت انسانی و بر تمامی حرکات خویش مسئولانه و پیش از هر کاری فکر کردن و تفکر انسانوارانه داشتن پیش از هر چیز شما به همنوعان خویش مثل انسان نگاه کنید و پیش از اینکه یک خانم را بعنوان زن نگاه کنید او یک انسان است مثل شما عقل دارد و شعور دارد شکستن شعور دیگران و با نگاه خرافاتی به زنان جرم محسوب میشود از نظر انسانی ما انسان هستیم ما باید به همدیگر احترام بگذاریم با شریک زندگی خویش دوست باشیم و دوستش بداریم در همه راز و نشیب زندگی با هم شریک باشیم زن و مرد هیچ فرقی ندارند انچه مذهب گفته است در اصل یک اشتباه بزرگ میباشد و غیر قابل قبول است
زن و مرد انسان هستند و بس هیچ فرقی بین انسانها وجود ندارد تازه زنان از خیلی لحاظ از مردان تیز هوشتر و باهوشترند اما آنچه مذهب گفته است یک تفکر مرد سالاری و کثیفی میباشد که با روز روشن به خواهران و مادران عزیز ما توهین میکنند تحت نام بد حجابی و پوشش مذهب ساخته اسلامی
من از زن هستم خدای من زن است چون زن به من شیر داده است زنان با رحمترین انسانهای روی زمین هستند اگر به تاریخ بنگرید تمامی جرمها کشت کشتارها توسط مردان انجام گرفته است . و رفاه و آزادی زمانی برقرار میشود که زنان در دستگاهای دولتی نقش داشته باشند و خیلی از پستهای دولتی در دست داشته باشند . درود بر زنان عزیز و شجاع مبارز درود بر تمامی زنان عزیزی که در راه رهایی خویش مبارزه نموده اند درود بر روح و روان پاک زنان جان باخته در راه رهایی انسانیت جان خویش را فدا نموده اند چه از راه جنگ
چریکی و چه از راه مبارزه مسالمت آمیز درود بر زنان شجاع زندانی سیاسی من انسان امروز این مقاله را مینویسم خالی از درد و رنج نیست برای من انسان برای منی که از زن هستم زن من را بزرگ نموده است زند باد آزادی و برابری مرگ و نابودی برای تفکر کثیف مذهبی زن ستیز
با تشکر ساموئیل کرماشانی
------------------------------------------------------


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر