Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ اسفند ۲۰, پنجشنبه

چهارشنبه سوري امسال در كردستان با گرماي پيام كيانوش آسا و احسان فتاحيان آميخته است

چهارشنبه سوري امسال در كردستان با گرماي پيام كيانوش آسا و احسان فتاحيان آميخته است

بنا به گزارشات دريافتي , مردم كردستان و كرمانشاه , اين آريائيهاي اصيل ايراني , قصد دارند امسال مراسم چهارشنبه سوري را هر چه آتشين تر برگزار كنند. امسال مردم كردستان كه شهيداني همچون كيانوش آسا و احسان فتاحيان را تقديم آزادي ميهن كرده اند, گرماي آنان را در آتش چهارشنبه سوري كه درخشش نور در دل ظلمت و سياهي است باز خواهند يافت واستمرار خواهند داد.
در اين راستا, فرمانده سركوبگر نيروي انتظامي استان كرمانشاه نيز در ترس و وحشت از اعتراضات مردمي به دست و پا افتاده و از هم اكنون خط و نشان سركوب ميكشد .
وي در جلسه مشترك ناجا و سپاه گفت كه پليس كرمانشاه با مخلان مراسم چهارشنبه سوري برخورد ميكند ...
يكي از فرماندهان سپاه نيز ترس و وحشت خود را از اعترضات سراسري سال 88 اعلام كرد و گفت: با توجه به فتنههاي اخير از سوي معاندين نظام اسلامي در سالجاري، بايد آمادگي بيشتري براي مقابله با دشمنان داشته باشيم ... ممكن است بر اساس هيجانهاي كاذب كه به بهانه چهارشنبه سوري ايجاد ميشود، عدهاي كه پايبند به ارزشهاي اسلامي و هنجارهاي اجتماعي نيستند، با ايجاد آشوب و بلوا، براي شهروندان مشكلاتي ايجاد كنند كه بر همين اساس لزوم هوشياري و برنامهريزي براي كنترل و احيانا ' برخورد با اين افراد ضروري است.
http://newsagency-ina.com/News-Details.aspx?newsId=32364&back=1
------------------------------------------------------------------

دانشجویان علم وصنعت، سالگرد تولد کیانوش آسا را گرامى میدارند

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت تهران اعلام کردند امروز سه شنبه بهمناسبت بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد تولد کیانوش آسا، مراسمى برگزار میکنند.
این مراسم در پارک این دانشگاه که توسط دانشجویان پارک شهید آسا نامگذارى شده، برگزار میشود
قرار است در این مراسم دانشجویان با یک شاخه گل سرخ و یک شمع حاضر شوند.
خاطرنشان میشود کیانوش آسا، دانشجوى فوق لیسانس مهندسى شیمى در دانشگاه علم و صنعت بودکه پس از دستگیرى در آستانه ۳۰خرداد، به دست دژخیمان رژیم آخوندى در زیر شکنجه به شهادت رسید.

http://www.hambastegimeli.com/index.php?option=com_content&view=article&id=3779:2010-03-09-07-32-53&catid=21:2010-01-17-21-49-36

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر