Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

گوناگون عکس و در باره حلبچه


در سال 1988 در چنین روزی یعنی 22 سال پیش در مورخ 16/3/1988 رژیم فاشیست بعث عراق با نام قرآن و با نام الله اکبر بنام آیت الانفال به شهر شهیدان شهر حلبچه با گازهای میکروبی و شیمیائی حمله نمود و نزدیک به 6000 هزار انسان از بچه شیرخوار گرفته تا پیرمرد 70 و 80 ساله را به شهادت رساند متاسفانه احزاب ما چون طمع کرسی پرستی و مقامپرستی در سر دارند هرگز به مسئله ای ملی فکر نکرده اند و ملت خویش را به خاطر پول پرستی و کرسی و مقام پرستی این قضیه را تقریبأ فراموش نموده اند و بجای اینکه در بین خود وحدت و دوستی برقرار کنند علیه یکدیگر در خدمت دشمن در امده اند با تشکر ساموئیل کرماشانی.

////////////////////////////////////

متاسفانه از صفحه فیسبوک اصلی من شکایت نمودند که چند کرد هم در لیست شکایتکنندگان هستند مثل عبدالله مهتدی و چند کرد دیگر و وزارت کشور ترکیه سفیران رژیم مذهبی ایران در اروپا از صفحه فیسبوک من شکایت نموده اند و خود فیسبوک یک لیست برای من ارسال نموده است اسم این اشخاص در آن گنجانده شده است آقای عبدالله مهتدی به این دلیل ازمن شکایت نموده است که اطلاعیه حزب حیات آزاد پژاک در صفحه خودم منتشر نمودم و متاسفانه این کار را کرده است خیال میکند دیگر کسی از راز و رمز پنهان ایشان خبری ندارد.. اما پاسخش در وقت مناسب دریافت میکنند در منتظر اطلاعیه من باشید در روزهای آینده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر