Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ اسفند ۲۱, جمعه

نه برای تفکر فاشیستی و دیکتاتوری


نه برای دیکتاتوری نه برای تک حزبی و تفکر فاشیستی بله برای آزادی و دموکراسی بله برای عدالت اجتماعی بله برای برابری بین زن و مرد نه برای دین و مجنونین مذهبی.
/////////////////////////////////////////////
دیروز مزدوران رژیم و خودفروشان کثیف مریض حال از صفحه فیسبوکم شکایت نموده اند فکر کنم که بنابر خبری که بدستمان رسیده است یک نفر در نرِوژ و وزارت کشور ترکیه رژیم جمهوری اسلامی و مزدورانشان از صفحه فیسبوک من شکایت نموده اند همرا با چند نفری در شهر گوتنبورگ صفحه فیسبوک من با اسم ساموئیل کرماشانی بود
//////////////////////////////////////////////

ترکیه سفیرش را از سوئد فراخواند

به گزارش رویتر، درپی تصمیم پارلمان سوئد در نسل کشی خواندن کشتار ارمنه به دست نیروهای عثمانی در جنگ جهانی اول ، رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه سفیر این کشور را از استکهلم فراخواند.

اردوغان در بیانیه ای ضمن محکوم کردن این اقدام مجلس سوئد گفت : ما نشست سران ترکیه ـ سوئد را که قرار بود 17 مارس برگزار شود ، لغو می کنیم.

کمیته ای در کنگره امریکا نیز پیشتر کشتار ارامنه را در جنگ جهانی اول نسل کشی خواند که این موضع گیری به بروز اختلاف دیپلماتیک با ترکیه انجامید و آنکارا سفیر خود را از واشنگتن فرا خواند.

///////////////////////////////////////////

آمار تکاندهنده از عدم ارضای نیازهای جنسی زنان در ایران

شهرزادنیوز: 63 درصد از زنان بعد از رابطه جنسی، احساس عصبانیت دارند و 71 درصد از آن‌ها هیچ لذتی از رابطه خود با همسرشان نمی‌برند. نزدیک به 70 درصد از زنان تمایلی به برقراری رابطه جنسی با همسران‌شان ندارند.

این آمار نتیجه‌ی تحقیقی است که در دانشگاه علوم پزشکی قم و در شهر تهران در مورد روابط جنسی زوج‌هایی انجام شده که در شرف طلاق هستند. در این مطالعه میانگین سنی زنان 29 سال بوده است.

مطالعه‌ی دیگری نیز که در رشت توسط کارشناسان مرکز بهداشتی و درمانی الزهرا انجام شده، حاکی از آن است که 60 درصد از زنان بعد از رابطه احساس عصبانیت داشته‌اند و حدود 70 درصد هم بعد از رابطه جنسی احساس محبت نسبت به همسرشان نداشته‌اند.

نتایج این مطالعات در کنگره پیشین خانواده و سلامت جنسی ارائه شد

///////////////////////////////////////

اعتصاب غذای 3 فعال کرد در ارمنستان

خبرگزاری دیدبان حقوق بشر کردستان: سه فعال کرد ایرانی از 5 روز پیش در ارمنستان در اعتراض به وضعیت زندگی خود دست به اعتصاب غذا زده اند.

نگار مردادی ،انور و خاد مینا زاده که از چند ماه پیش جهت کسب پناهنگی از یک کشور اروپایی در کشور ارمنستان به سر میبرند در اعتراض به وضعیت بلاتکلیف خود در مقابل دفتر سازمان ملل در این کشور دست به اعتصاب غذا زده اند.

به گفته این اشخاص آنها توسط کارمندان سازمان ملل تهدید به تحویل به پلیس و سفارت ایران شده اند .

به گفته نگار مرادی فرزند 8 ساله او ماه هاست که از خوردن غذای مناسب یک بچه 8ساله محروم گشته است

////////////////////////////

رژیم تهران متهم به تلاش برای تقلب در نتایج انتخابات عراق

رادیو فرانسه: یک نمایندۀ انگلستان در پارلمان اروپا هشدار داد که دولت جمهوری اسلامی ایران با به راه انداختن کارزار قتل، ارعاب و اخاذی می کوشد تا در نتایج انتخابات عراق تقلب کند تا به این ترتیب از پیروزی فهرست انتخاباتی ایاد علاوی نمایندۀ عرفی گرایی در عراق جلوگیری نماید.

یک نمایندۀ محافظه کار انگلستان در پارلمان اروپا دولت جمهوری اسلامی ایران را متهم کرد که می کوشد نتایج انتخابات پارلمانی عراق را جعل کند.
ستروآن ستونسون، نمایندۀ انگلستان در پارلمان اروپا و نیز رئیس کمیسیون مناسبات پارلمان اروپا با عراق با انتشار بیانیه ای نسبت به تلاش های آشکار جمهوری اسلامی در جعل نتایج انتخابات هفتۀ گذشتۀ عراق هشدار و خبر از کارزار گسترده ای داده که از سوی رژیم اسلامی تهران به راه افتاده و شامل قتل، ارعاب، اخاذی به منظور تقلب در نتیجۀ انتخابات عراق است که همگی، به گفتۀ نمایندۀ پارلمان اروپا، از خصوصیات روش حکومت تهران به شمار می روند.
ستروآن ستونسون سپس تصریح کرده که هدف رژیم اسلامی ایران از به راه انداختن کارزار تقلب در نتیجۀ انتخابات عراق انکار پیروزی ایاد علاوی و فهرست انتخاباتی اوست که گرایش عرفی گرا و ملی گرای عراق را نمایندگی می کند.
ستروآن ستونسون اضافه کرده است که افرادی از میان مقامات عالیرتبۀ کمیسیون انتخابات عراق که داده های جعلی در رایانه های انتخابات وارد می کرده اند شناسایی شده اند.
این نمایندۀ اتحادیۀ اروپا خطاب به کسانی که به گفتۀ او می خواهند نتیجۀ انتخابات عراق را بدزدند تأکید کرده است که به عنوان جاعل و دروغگو معرفی خواهند شد و اتحادیۀ اروپا آنان را نخواهد بخشید.
بر اساس نخستین نتایج انتخابات پارلمانی عراق که دیروز منتشر شد فهرست نخست وزیر عراق نوری المالکی بیشترین آرا را در دو استان شیعه نشین جنوب عراق به دست آورده و فهرست ایاد علاوی بیشترین آرا را در دو استان صلاح الدین و دیاله از آن خود کرده است.

/////////////////////////////////

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر