Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ مرداد ۲۹, سه‌شنبه

جنایت علیه بشریت در کردستان توسط رژیم ملاهای جاهل خرافاتی و فاشیزم مذهبی در 28 مرداد خمینی کثیف و ابوداعش فرمان جهاد علیه ملت کرد صادر نمود .



اجرای فتوایی جلاد در کردستان  خمینی خون آشام خمینی بیمار روانی و هم بیمار جنسی و پیدوفایلی 
جنایت علیه بشریت در کردستان توسط رژیم ملاهای جاهل خرافاتی و فاشیزم مذهبی  در 28 مرداد خمینی کثیف و ابوداعش فرمان جهاد علیه ملت کرد صادر نمود  .
برای اجرای فتوای کثیف خمینی بیمار روانی فردی ورانی و کثیف دارای تخلف عقلی به نام صادق خلخالی به کردستان فرستاده شد برای قتلعام جوانان کرد در کردستان همان چیزی داعش بر سر ایزیدیها آورد خمینی از پیش بر سر ملت کرد در شرق کردسیتان نیز آورد.
‏۲۸ مرداد سال ۱۳۵۸ شرق _کردستان به اشغال نیروهای حکومت مرکزی ایران درآمد. خمینی علیه کُردها اعلام جهاد کرد، حمیدرضا جلالی‌پورِ جوان، صادق خلخالی و مصطفی چمران جداگانه به مهاباد و سایر نقاط کردستان اعزام شدند.

🔻‏بدین‌ترتیب با اشغال كردستان و آغاز کشتارها، پیش از ظهور ابوبکر بغدادی، بن لادن، ابو مصعب زرقاوی، اردوغان، هادى العامرى و قاسم سليمانى، نسلی از آدمكُشترين‌ دولتمردان خاورميانه در آزمایشگاه کردستان تربیت شدند.

🔻‏حدود ۴۰ سال بعد  چمران به عنوان "عارفی ادیب"، خلخالی به عنوان "پدری مهربان" و  جلالیی‌پور به عنوان "تئورسین جریان اصلاحات" کماکان در قلب کثیری از مردم ایران هستند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر