Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۲, چهارشنبه

دستگيری بيش ‌از 1600 نفر به بهانه بدحجابی

رژیم جنون اسلامی ایران به بهانه بدحجابی بیش از 1600 نفر از زنان در تهران دستگیر نموده است که خبر دستگیری زنان در شهرهای دیگر بدستمان نرسیده است و تخمین زده میشود که دز سرتاسر ایران 3400 زن تحت نام بدحجابس آخوند ساخته جنون اسلامی دستگیر شده باشد در ایران.
ایران یک زندان بزرگ برای زنان ایرانی.

دستگيری بيش ‌از 1600 نفر به بهانه بدحجابی

ایسنا: معاون اجتماعي نيروي انتظامي در نشست جمعيت ره پويان انقلاب اسلامي با بيان اينكه از آغاز طرح عفاف و حجاب يك‌هزار و 524 نفر دستگير شدند، گفت: از ابتداي خرداد ماه كه اين طرح اجرا شد، هيچ يك از دستگير شدگان شكايتي از عملكرد و نحوه برخورد پليس نداشتند.

سردار بهمن كارگر، پيرامون اجراي طرح «عفاف و حجاب» افزود: از آغاز اجراي اين طرح يك‌هزار و 524 نفر دستگير شدند كه 98 درصد آنان با ارشاد و حضور خانواده‌هاي آنها در پايگاه‌هاي اجراي اين طرح ارشاد و حدود 30 نفر از آنها تحويل مراجع قضايي شدند.

وي در توضيح گروه‌هاي سنين دستگيرشدگان، گفت: 67 درصد از دستگيرشدگان در سنين 16 تا 20 سال ، 31 درصد در سنين 21 تا 25 سال بودند و 8/13 درصد آنها بين 26 تا 30 سال سن داشتند.

معاون اجتماعي ناجا تصريح كرد: 84 درصد دستگير شدگان مجرد، 1/13 درصد متاهل و 3/2 مطلقه بودند و از نظر شغلي 25 درصد آنان دانشجو، 3/19 درصد محصل، 5/11 درصد كارمند كه عمدتا مشغول به كار در موسسات و بخشي خصوصي هستند، بودند.

به گفته سردار كارگر، 88 درصد از دستگير شدگان براي بار اول و هفت درصد آنان براي بار دوم دستگير شده‌ بودند .


«گشت نسبت» ساخته و پرداخته سايت‌هاي ضد انقلابي است

وي «گشت نسبت» را توطئه دشمنان انقلاب اسلامي معرفي كرد و تاكيد كرد: 15 روز قبل از اجراي طرح عفاف و حجاب كه در روز اول خرداد اجرا شد، سايت هاي ضد انقلاب شروع به شايع پراكني در خصوص گشت‌هاي نسبت كردند و «گشت نسبت» ساخته و پرداخته سايت‌هاي ضد انقلابي است.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي توضيح داد: براي اجراي طرح عفاف و حجاب نيروي انتظامي چهار پايگاه را به اين امر اختصاص داده و به آنان سهميه دستگيري روزانه 20 نفر را داده است.

وي خاطرنشان كرد: هر كسي دستگير مي‌شود ، نحوه پوشش ، رفتار و برخورد ماموران نيروي انتظامي با وي از طريق عكس و فيلم مستند سازي مي‌شود و اين افراد به چهار پايگاه تعبيه شده منتقل مي‌شوند و با حضور خانواده‌هاي آنان ، ماموران زن آنان را ارشاد مي‌كنند.

سردار كارگر افزود: هيچ مامور مردي حق ارشاد بانوان بدحجاب را ندارد ، چرا كه نيروي انتظامي براي اين امر ماموران زني را پرورش داده است.


برخورد با شركت‌هاي خصوصي مروج بدحجابي و بي‌حجابي

با بدحجابان مذكر نيز برخورد مي‌كنيم

وي از انجام كارهاي اطلاعاتي در خصوص برخورد با شركت‌هاي خصوصي مروج بدحجابي و بي‌حجابي خبر داد و بيان كرد: سازمان اماكن نيز بنا به توصيه نيروي انتظامي درصدد برخورد با مغازه‌ها و فروشگاه‌هاي دارد كه در آن زنان با وضعيت نامناسب در آن فعاليت و يا حضور دارند.

معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تاكيد بر اينكه برخورد با بدحجابان مونث تنها در دستور كار پليس نيست، عنوان كرد: با بدحجابان مذكر نيز برخورد مي‌كنيم.

طرح «عفاف و حجاب» با تمام حواشي موجود همچنان ادامه مي‌يابد

آيا بازيگر باحجابي نيز پيدا مي‌شود؟

وي در خصوص تداوم گشت مزاحمين نواميس، خاطرنشان كرد: گشت برخورد با مزاحمان نواميس ادامه دارد و حتي در خارج از اين طرح ماموران نيروي انتظامي موظفند در صورت مشاهده مزاحمي با وي برخورد كنند .

سردار كارگر در ادامه در پاسخ به سوال يكي از افراد حاضر در جلسه مبني بر استفاده سازمان ملي جوانان از بازيگران بدحجاب ، توضيح داد: آيا بازيگر با حجابي نيز پيدا مي‌شود ؟

سردار كارگر با انتقاد بر عملكرد قوه قضاييه ، اظهار كرد: خلاء قانوني زيادي وجود دارد و قانون شفاف نيست و مصاديق آن كلي است.

/////////////////////////////////

نقض حریم هوایی اقلیم کوردستان از سوی هلیکوپترهای رژیم ایران
Peyamner هلیکوپترهای جنگی جمهوری اسلامی ایران شب گذشته‌ (یکشنبه‌-21 ژوئن) با پرواز بر فراز مناطق مرزی و دامنه‌های کوهستان‌ قندیل، حریم هوایی اقلیم کوردستان را نقض کردند.


یک منبع موثق امنیتی در منطقه‌ به‌ خبرنگار خبرگزاری پیامنیر گفت: نیمه‌های شب گذشته‌ یکشنبه‌ هلیکوپترهای جنگی ایران بر فراز مناطق مرزی اقلیم کوردستان که‌ در اشغال نیروهای جمهوری اسلامی است و همچنین دامنه‌های کوهستان‌ قندیل پرواز کردند.

این منبع امنیتی خاطر نشان ساخت: هلیکوپترها ارتفاع بسیار کمی از سطح زمین داشتند و به‌ راحتی قابل شناسایی بودند.

پس از توقف جنگ هشت ساله‌ میان ایران و عراق در سال 1988، جنگنده‌های ایرانی برای نخستین بار است که‌ حریم هوایی اقلیم کوردستان را نقض می‌کنند.

--------------------------------------

پرتاب ماهواره تجسسی اسرائیل برای کنترل برنامه اتمی رژیم

در پی تشدید تنش‌ها بر سر برنامه اتمی جمهوری اسلامی، اسرائیل یک ماهواره تجسسی با توانایی عکس‌برداری دقیق و شفاف به فضا پرتاب کرد. ماهواره "اوفک ۹" (افق ۹) به یک مدار نزدیک به زمین پرتاب شده است.


به گزارش روزنامه‌‌ی "جروزالم پست"، ماهواره‌ی "اوفک ۹" (افق ۹) با موشک حامل اسرائیلی "شاویت" به فضا پرتاب شده است. عملیات پرتاب در شامگاه سه‌شنبه (۲۲ ژوئن / اول تیرماه) در ساعت ۲۲ به وقت محلی از پایگاه "پالماخیم" در حاشیه دریای مدیترانه صورت گرفت.


خاییم اِشِد، مدیر برنامه فضایی در بخش تحقیقات وزارت دفاع اسرائیل در این مورد به "جروزالم پست" گفت، این ماهواره برای اسرائیل امکان مانور و نوسان بیشتری در عملیاتش را فراهم می‌کند.



ماهواره‌ای با توانایی عکس‌برداری دقیق


وزارت دفاع اسرائیل جزئیات بیشتری درباره این ماهواره اعلام نکرد. ولی رادیوی اسرائیل گفت که همانند مدل قبلی "اوفک"، این ماهواره می‌تواند عکسبرداری‌های دقیق با شفافیت بالا انجام دهد و هدف آن برنامه اتمی ایران است.


به گزارش خبرگزاری آلمان، این ماهواره‌ی تجسسی جدید اسرائیل به یک دوربین بسیار پیشرفته مجهز است. مدل پیشین این ماهواره موسوم به "اوفک ۷" در سال ۲۰۰۷ به فضا پرتاب شده بود. قرار است هر دو ماهواره در هماهنگی با یکدیگر به کاوش نظامی بهینه دست یابند.


اسرائیل نیز همانند بسیاری کشورهای غربی، جمهوری اسلامی ایران را متهم می‌کند، در خفا به دنبال دستیابی به سلاح اتمی است. اسرائیل با توجه به تهدیدها‌ی مکرر رئیس دولت جمهوری اسلامی، محمود احمدی‌نژاد، موجودیت خود را مورد تهدید می‌بیند.


با پرتاب "اوفک ۹"، اسرائیل دارای شش ماهواره‌ی تجسسی در فضا خواهد بود.


در سال ۲۰۰۴ پرتاب "اوفک ۶" با شکست روبرو شد و به دلیل نارسایی فنی پس از پرتاب به دریای مدیترانه سقوط کرد.



شناسایی دقیق انسان‌ها و وسائط نقلیه


ماهواره‌ی جاسوسی دیگر اسرائیل موسوم به "اروس ب" قادر به عکاسی‌های بسیار دقیق با کیفیت بالاست. این ماهواره که در آوریل ۲۰۰۶ با یک موشک روسی به فضا پرتاب شد، چند روز پس از پرتاب، عکس‌هایی از سد "طبقه" در سوریه ارسال کرد.


ماهواره "اروس ب" قادر است هر شیئی روی زمین را تا فاصله ۷۰ سانتیمتری آن شناسایی کند. دوربین‌های این ماهواره می‌توانند از نزدیک انسان‌ها و خودروها را با دقت بالا تشخیص دهند. از قرار معلوم ماهواره‌ی "اوفک ۹" توانایی بیش از این دارد.


/////////////////////////////////

فیلم جدید از ماشینی که خواهرزاده موسوی را ترور کرد

هموطنی که فیلم را ارسال کرده: راننده حسین منیف اشمر از اعضاء حزب الله لبنان بود. حدودا 30 دقیقه بعد از تیراندازی و زیر گرفتن مردم در خ شادمهر(شادمان) وارد یادگار شد و از پشت(شمال به جنوب) به مردمی که رو در روی چند تن از نیروهای یگان ویژه بودن حمله کرد. این فیلم چند لحظه بعد از حمله و در حوالی ساعت 15:30 در اتوبان یادگار کمی بالاتر از خ آزادی گرفته شده




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر