Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۶, یکشنبه

تقدیم به 5 ستاره راه آزادی 5 آزادی خواه 5 گل راه آینده

تقدیم به 5 ستاره راه آزادی 5 آزادی خواه 5 گل راه آینده

نفت شهر کماکان در آتش می سوزد
Peyamnerبا گذشت یک ماه از آتش گرفتن چاه شماره 24 میدان نفت شهر در حوالی گیلان غرب در کرماشان، آتش سوزی این چاه تاکنون ادامه دارد

خبرگزاری نیمه دولتی مهر در گزارشی در این باره می گوید میزان نفت و گاز خروجی که از چاه آسیب دیده نشت می کند روزانه معادل 8 تا 9 هزار بشکه برآورد شده است و تلاش برای مهار آتش سوزی و مسدود کردن نشت نفت و گاز تاکنون نتیجه بخش نبوده است.

عدم موفقیت شرکت ملی نفت ایران در مهار نشت نفت این حوزه نفتی در کوردستان در حالی است که مقامات صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران بریا مهار نشت نفت در خلیج مکزیک اعلام آمادگی کرده بودند.

یک ماه پیش چاه شماره 24 میدان نفتی نفت شهر در گیلان غرب از توابع استان کرماشان در کوردستان ایران بر اثر انفجار دچار آتش سوزی شد و دامنه این آتش سوزی به جنگل های کهن منطقه گیلان غرب نیز کشیده شده و تاکنون تلاش قابل توجهی برای مهار این آتش سوزی مهیب صورت نگرفته است.

قابل ذکر است که این حادثه که به گفته مقامات محیط زیست منطقه ممکن است به یک فاجعه زیست محیطی بیانجامد، تاکنون با بایکوت خبری خبرگزاری های داخلی و خارج از ایران همراه بوده است.

-------////////////////////////

یانیه گروه 8 علیه رژیم جمهوری مجنونین اسلامی ایران
Peyamner سران هشت کشور صنعتی جهان روز گذشته از ایران خواستند به درخواستهای شورای امنیت توجه کند و حق آزادی بیان برای شهروندانش قائل شود

رهبران هشت کشور صنعتی جهان روز گذشته در دومین روز نشست خود در کانادا، با انتشار بیانیه ای از "عدم شفافیت" برنامه اتمی ایران و گسترش غنی سازای اورانیوم تا 20 درصد در این کشور عمیقاً ابراز نگرانی کردند. به عقیده این سران، افزایش سطح غنی سازی با قطعنامه های سازمان ملل و خواسته های آژانس بین المللی انرژی اتمی در تضاد است.

در این بیانیه ضمن حمایت کامل از قطعنامه اخیر شورای امنیت سازمان ملل، از ایران خواسته اند این قطعنامه و تقاضاهای آژانس را اجرا کند و با ادامه مذاکرات در این مورد موافقت کند. همچنین از همه کشورهای جهان خواسته شده است که تحریم های در نظر گرفته شده در قطعنامه شورای امنیت را به طور کامل و دقیق اجرا کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است که ایران باید به حکومت قانون تن دهد و آزادی عقیده و بیان را برای شهروندانش به رسمیت بشناسد.

--------------------------------------------------------


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر