Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ تیر ۸, سه‌شنبه

مرا شبیه خودم،مثل یک ستاره بکش

'
مرا شبیه خودم،مثل یک ستاره بکش
شبیه من که نشد خط بزن دوباره بکش
مرا شبیه خودم،در میان آتش و دود
شبیه چشم و دلم غرق صد شراره بکش
و بعد دست بکش بر شراره ام یک شب
بسوز و قلب مرا پاره پاره بکش
و زخم های دلم را ببین و بعد از آن
لباس بر تن این قلب بی قواره بکش
بخند،خنده ی تو شعله میزند بر من
بخند و شعله ی مرا به یک اشاره بکش
برای بودن من عشق را نشانه بگیر
و خط رد به تن هرچه استخاره بکش
ببین ستاره شدم با تو ای بهانه ی من
مرا شبیه خودم،مثل یک ستاره بکش

-----------------------------------------

تلاش برای بقای حیات انسانی که تنها جرم آن آزاد زیستن است.خواستار حقوق اوليه انسانی خود.امروز تورا اعدام میکنند. ..همانند دیگر برادران وخواهرانت...عزیزم این ترس تاریک پرستان است که به خیال خودبا مرگ تو وعزیزان دیگرمی توانند راه طلوع خورشیدرا مصدود کنند.بدان در این لحظه زینب عزیزقلب انسانهای بی شماری برایت در طپش است...می دانم که تو هم سربلندانه می پزیری مرگی را که به این زندگی ننگین می ارزد..می پزیری آنچه را که به آن ایمان داری وا برای به دست آوردن آن تا پای چوبه دار رفتی ....می ستائيم اراده واهدافت را..مرگ با هدف زیبا تر وارزشمند تر از زندگی بدون هدف است....گرامی باد آزادی
ما كاشفان كوچه هاي بن بستيم،حرف هاي خسته اي داريم... اين بار پيامبري بفرست كه تنها گوش كن
........................................................
This is for all the womens out there all I hear from you all womens right womens right but i see only a few show there support for Zainab Jalalians situation now it's time to show your face and give it all your support she need you sisters get up on your feet
////////////////////////////////////////////////////

به‌شداریی PAK له‌ کۆڕێک له‌ ئاڵمان


کۆڕه‌که‌ بۆ هه‌ر یه‌ک له‌ به‌ڕێزان خه‌ندان محه‌مه‌د جه‌زا، سه‌دیقی بابایی، تاهیری به‌رهون و جه‌هانبه‌خش رۆسته‌می، رێکخرابوو و به‌گشتی له‌ لایان هه‌ر یه‌ک له‌م به‌ڕێزانه‌ باسێکی چڕوپڕ سه‌باره‌ت به‌ میکانیزم و تایبه‌تمه‌ندییه‌کانی خه‌باتی دیمۆکراتیکی کورده‌کان له‌ هه‌لومه‌رجی هه‌ستیاری ئه‌مڕۆدا کرا. پاشان درگا بۆ پرسیاری و بیروبۆچوونی به‌شداربووان واڵاکرا و له‌ لایان کۆڕگێڕانه‌وه‌ وه‌ڵامی پرسیاره‌کان درایه‌وه‌.

پارتی ئازادیی کوردستان

کۆمیته‌ی رێکخستنی ئاڵمان

8 پووشپه‌ڕی 2710

29 ژوئه‌نی 2010

Parti Azadi Kurdistan
COMMITTEE deutschland
pak_deutschland@yahoo.de
TEL FAX: 00492212900230
Mobil: 00491638340509
www.pazadik.com

www.pak-de.org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر