Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ خرداد ۲۹, شنبه

آیا تا بحال با یک انسان کامل برخورد نموده اید؟ انسان و معنای این کلمه یعنی چی انسان چیست؟


آیا تا بحال با یک انسان کامل برخورد نموده اید؟

انسان و معنای این کلمه یعنی چی انسان چیست؟

انسان به کسانی میگویند که از نظر انسانی تکامل یافته و جایگاه خویش را در درون جامعه یافته اند و دارای خصلت انسانی میباشند انسان به کسانی میگوینده که پیش از اینکه چیزی بگویند درباره اش فکر میکنند و درک سبک خویش و شناخت بر تمامی حرکات و رفتار انسانی خویش هستند و به انسانیت باور دارند و همه چیز را از راه دیالوگ و گفتگو حل میکند و همراه با پرینسیپهای انسانی گامبرمیدارند و در برابر همه رفتارها و گفتارهای خویش مسئولیت پذیر هستند و دارای خصلت انسانی میباشند این باید با دو جمله نام برد انسان اندیشی و دارای تفکر انسانوارانه و گرایش به خصلت و اصول و مبادی بنیادی انسانی و انسانهای پاک حاضر نیستند همنوعان خویش مورد اذیت و آزار قرار بدهند چون انسان هستند همنوعان خویش را دوست میدارند و

یک انسان واقعی حاضر نیست به همنوع خویش ضرر برساند و یا مشکل ایجاد کند برای همنوع خویش.

کلمه انسان خیلی معنا دار است اگر بخوبی و به طور ریزبینانه و دور بینانه به این کلمه بنگریم خیلی شیرین است این نام اما کی میتواند با یک مسئولیت بزرگ و تاریخی این اسم مهم و شیرین را تا زنده است با خود همرا داشته باشد؟

آیا انسان حیوان اندیش داریم که اسمش میتوان گذاشت خر اندیشان؟

خر اندیش و کج اندیش چیست؟

انسانهای کج اندیش مسئولیت پذیر نیستند و تمامی رفتارها و کردارهای انسانهای کج اندیش بر ضد جامعه و اجتماع میباشد این افراد در اصل ضد اجتماعی هستند.

کسانی که بر این باور استوار هستند که فقط از راه فیزیکی همه چیز حل و فصل بشود و زور و چماق همیشه در تفکر اینها قرار دارد اینها انسان نیستند حیوانهای انسانما هستند عقل حیوان وار در پوست انسان یعنی خرهای انسانما.

این نوع افراد کج اندیش مثل خر هستند و نره خر ذات هستند و ترسو هستند حرف میزنند اما عمل نمیکنند به حرفشان مثل نره خر عر عر میکنند اما هنگامیکه دیدند که نره خر دیگر از اینها قدرتش بیشتر است سکوت میکنند خرهای انسانما.

افراد مذهبی که کم تحمل و تندرو هستند و خیلی زود از کوره در میرن با این خصلتها همخوانی دارد که کج اندیشند و خر اندیش و کینه توز میباشند وا فرادی که کینه توز میباشد آنها به جمع خر اندیشان و کج اندیشان میپیوندند و در اردگاه حیوانهای انسانما قرار میگیرند.

خر اندیش اینطور فکر میکند بیا بزنیم من میتوانم او را بزنم میزنم اگر دستم قدرت نداشت با دندان پوستش میکنم بله این خر اندیش و کچ اندیشان حیوانوار چنین تفکری دارند اگر افرادی بخواهند از کلمات تهدید و زور و عربته کشی برای اینکه بر دیگران غلبه کنند آنها فاقد کرامت و فاقد حیثیت و شرافت هستند.

باز افرادی که بخواهند از راه فتنه انگیزی به کسی دیگر ضربه بزنند و یا مشکلی برای کسانی که باب دلشان نیست ایجاد کنند آنها فاقد حیثیت کرامت و فاقد شهامت هستند این نوع افرادروانی و مریض در حالت رسیدن به بن بست حاضر هستند زن و دختر خویش را در مقابل پول بفروشند و این افراد برای اینکه خود را خوشحال بدانند دست به فتنه انگیزی میزنند و اگر کار فتنه انگیزی اینها به جای برسد و بتوانند مشکلی برای دیگران ایجاد کنند خود را خوشحال و شاداب میدانند اما این شادابی و خوشحالی کوتاه مدت میباشد دوباره آزارها و دردهای درونی این افراد عود میکند و این اشخاص روانی هستند و باید تحت درمان قرار گیرند

برای نمونه در یک ماه پیش من به یکی از دوستان مجازی خودم زنگ زدم دیدم که یک دفعه بدو بدو فرار کرد پیش یکی از دوستان تا شاید چیزی از دهن من در بیاورد و برای من مشکلی ایجاد کند اما او تنها نیست انها 3 نفر هستند که دست به این کارهای مزخرف میزنند من امروز تصمیم گرفتم برای همیشه با اینها قطع رابطه کنم چرا چون با افراد روانی و روانپویشی راه رفتن مثل این میباشد که پیش یک گرگ هار بخوابید چه خوابی باشد امروز بعد از نشست با دوستان و دو تا از اوستادان دانشگاه این شهر و کمی ویدئو کلیپ به انها نشان دادم این دوستان و با 3 نفر از اداره پلیس از من خواستند که با چنین افراد روانی قطع رابطه کنم تا هم خود راحت باشم و هم کمتر عذاب وجدانی داشته باشم و بگویم چرا کرد اینطور باشد.

کج اندیشان از نوع دیگر که توهمگراو مبتلا به اوهامگرا هستند یعنی مبتلا به جنون تخیل باطل هستند برای خود یک دنیا خیال میسازند و خیال میکنند که یک شخص مهم هستند و یک دولت در سدد از بین بردن این افراد است و همه دارند مراقبشان هستند اما در اصل این طور نیست و این خیال نادرست میباشد و باطل است و این نوع افراد مریض بعنوان پیشقدم شدن که دفاع از خود میدانند دست به هذیان گویی پشت سر دیگران میکنند و این اعمال کثیف را دفاع از خود میدانند این نوع کج اندیشان سردرگم روانی.

افرادی که عادت به فتنه انگیزی دارند مریض هستند شدت مریض روانی و درونی و بغزها و انباشته شدهای درونی آنها باعث میشود که برای خالی کردن غرایز کینه توزانه خویش دست به فتنه انگیزی بزنند.

افراد فتنه انگیز یعنی حیوان اندیشان یعنی خر اندیشان و کج اندیشان.

این افراد روانی به این عادت کثیف عادت کرده اند که دست به بردن حرف این برای اون و دست به کارهای فتنه انگیزی بزنند اینها توسط مزدوران رژیم تقویت میشوند و در مقابل هر مشکلی که برای فرد ایجاد کنند پول دریافت میکنند.

یکی از این ضد اجتماعیها

ها ها یک نامه برای آن خانم در فیسبوک ارسال نمودم گفتم دوست دارم او گفت قربونت برم بیا با من ازدواج بکن هی هیی

دومی صبرکنید یک ماشین پلیس امد هوست باشد چیزی نگوید همه را تحت کنترل میباشند راپورت نوشته اند یک نفر از ماشین پلیس پیاده شد یک گزارش برای پلیس نوشته اند من کی نوشته است یکی از احزاب کرد نوشته است علیه کی نوشته است ؟ نمیدانم فکر کنم این غلط گویی مال روانیهای باشد که همه کثافتکاریها را نمود تا بتواند در کردستان خانه بخرد و خود را با وزارت اطلاعات رژیم ایران نزدیک کند .

در این باره هم ویدئوش هست و هم صداش در اختیار من میباشد اما بخاطر پرینسیپهای انسانی آن را پخش نمیکنم.

در این باره آری امریکا قرضار من میباشد باید روزی این قرض من را به پردازد.

و در جلو دکان طرفداران رژیم ایران با شعار مرگ بر امریکا و اسرائیل آنهم در حال راه رفتن و نگاهی هم به درب دکان انداختن تا طرفدار رژیم صدای کج اندیش را بشنود.

افرادی که عادت به فتنه انگیزی دارند روانی هستند و ضد اجتماعی و ضد جامعه هستند باید در یک مکان محدود تحت درمان قرار گیرند این افراد البته آن 3 روانی و مریض در این شهر هیچی نیستند من این مرض روانی متاسفانه در داخل مردمانی دهاتی که از شانس خود به اروپا رسیده اند و باد آورده به این نعمت رسیده اند دیده میشود که این دهکده نشینان در زمان جنگ ایران و عراق به عراق پناهنده شدند اما در زمانی طولانی آنجا ماندند و تعدادی از آنها به اروپا آمدند و هنوز در خواب وخیال زمان چوپانی خویش هستند

.

Psychological intrigue فتنه روانی

Who are the psychological intrigue افراد فتنه روانی هستند

کسانی که عادت به فتنه انگیزی دراند مریض هستند برای خالی نمودن دردها و رنجهای درونیشان دست به فتنه انگیزی میزنند

Those accustomed to the seduction Drand are sick for pain and suffering to make empty hand Drvnyshan seduction beat

متاسفانه این تفکر غلط و کج اندیش بیشترشان مال خاورمیانه میباشند.

در روزهای آینده یک کاریکاتر درست میکنم البته این چند ماه هی که در شهر کارلستاد هستم خیلی چیزها را یاد داشت نموده ام و خیلی چیزها هم برایم روشن شده است و چیزی که خیلی آزار دهنده میباشد در اینجا این است که این مردمان ساده هنوز در کمپهای التاش برسرمیبرند.

عقل مریض تن سالم را مریض میکند.

اگر عقل مریض باشد تمامی سیستم بدن مریض میباشد کج اندیشی و غلط اندیشی اگر عقل سالم نباشد بدن و جسم هم سالم نیست.

ساموئیل کرماشانی

با امید روزی که همه انسانوار فکر کنند .

2010/6/19

-----------------------------------

- ترکیه و پ.ک.ک یکدیگر را تهدید می کنند
Peyamner دولت ترکیه و حزب کارگران کردستان ترکیه (پ.ک.ک) به دنبال درگیری های روز گذشته و بمباران هوایی ترکیه، یکدیگر را تهدید می کنند

به دنبال حمله اعضای پ.ک.ک به یک پایگاه نظامی ترکیه در شمزینان و کشته شدن 8 سرباز ترک و متعاقب آن یورش هوایی جنگنده های ترکیه به مناطق مرزی اقلیم کوردستان، "رجب طیب اردوغان" نخست وزیر ترکیه می گوید کشورش در برخورد جدی با نیروهای پ.ک.ک مصمم است.

بمباران هوایی مناطق مرزی اقلیم کوردستان توسط جنگنده ها و هلی کوپترهای نظامی ترکیه ادامه دارد و گزارش ها حاکی از استقرار نیروهای نظامی این کشور در مرز با اقلیم کوردستان است.

این حملات پس از آن آغاز شد که پ.ک.ک به یک پایگاه نظامی ترکیه در منطقه شمزینان در کوردستان (ترکیه) حمله کرد و 8 سرباز ترک را کشت و 14 سرباز دیگر را زخمی کرد. مقامات ترکیه می گویند در این درگیری 12 عضو پ.ک.ک نیز کشته شده اند.

در همین راستا "احمد دنیز" سخنگوی حزب کارگران کوردستان به خبرگزاریها گفته است نیروهایش آمادگی این را دارند که در صورت ادامه بمباران مراکزشان، حملات مسلحانه را به عمق خاک ترکیه بکشانند.

اردوغان یورش نیروها پ.ک.ک به پایگاه ترکیه را جبونانه خوانده و در مقابل دنیز دولت ترکیه را متهم به سیاست دورویی و تحریف کرده است.

---------------------

امروز خبر رسید که رهبر گروه جندالله بلوچستان توسط رژیم ضد مردمی آخوندی اعدام شد

عبدالمالک ریگی اعدام شد
Peyamner رهبر گروه جندالله ایران به اتهام محاربه و افساد فی الارض بامداد امروز یکشنبه به دار آویخته شد


.


رژیم جنایتکار جمهوری اسلامی عبدالملک ریگی را به دار آویخت

کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید)

رژیم جنایت کار جمهوری اسلامی بامداد روز یکشنبه سی خرداد ١٣۸٩، عبدالملک ریگی رهبر گروه جندالله را به دار آویخت. عبدالمالک ریگی، تا پیش از دستگیری در اسفند سال گذشته رهبری جند الله را برعهده داشت. این گروه مسلح، مخالف رژیم جمهوری اسلامی است و هدف خود را حمایت از حقوق اقلیت سنی های ایران به خصوص در استان سیستان و بلوچستان اعلام کرده است. عبدالحمید ریگی، برادر عبدالمالک ریگی که دو سال پیش بازداشت شد، دوشنبه سوم خرداد (۲۴ مه) در زاهدان به دار آویخته شد.

رژیم جمهوری اسلامی در سی سال گذشته نشان داده که از هيچ جنایت و وحشيگری برای پيشبرد مقاصد جنایت کارانه اش ابا ندارد. اجرای حکم مرگ ریگی در بامداد روز سی خرداد که با تظاهرات عظیم سال گذشته مردم در این روز مصادف است، با هدف ایجاد ترس و وحشت در جامعه انجام گرفته است.

کانون زندانیان سیاسی ایران(در تبعید) اعدام عبدالملک ریگی را به شدت محکوم می کند و یک بار دیگر بر مبارزه خود برای از بین بردن زندان های سیاسی، لغو مجازات اعدام و شکنجه و هر اقدام شنیع و سرکوبگرانه دیگری که موجودیت، اعتبار و ارزش انسانی را مورد حمله قرار دهد تاکید می کند.

۳٠ خرداد ١٣۸٩ برابر با ۲٠ ژوئن ۲٠١٠


/////////////////////////////////

ارتش ترکیه مواضع پ ک ک در مرز اقلیم کوردستان را بمباران کرد
Peyamnerارتش ترکیه امروز شنبه( 19ژوئن) اعلام کرد در واکنش به حمله " پ ک ک " به یک پایگاه نظامی که به کشته شدن 8سرباز ترک منجر شد مواضع این حزب در مرز اقلیم کوردستان را بمباران کرده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری‌ها در درگیری بین نیروهای ارتش ترکیه و حزب کارگران کوردستان 20 نفر کشه شده‌اند.

خبرگزاری آناتول اعلام کرده بود شب گذشته 8 سرباز ترک در حمله شورشیان حزب کارگران کوردستان کشته و 8 تن دیگر زخمی شدند.

این درگیری در نزدیکی روستاهای تکلی،گونیازه‌ و اورتاکلر از توابع شهر شمزینان در نزدیکی مرزهای مشترک بین ترکیه،عراق و ایران به وقوع پیوست.

-----------------

ویدئوکلیپ؛ بمناسبت بیست ژوئن روز جهانی پناهندگان


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر