Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ شهریور ۲۰, شنبه

امروز سالروز حادثه 11 سپتامبر میباشد


امروز سالروز 11 سپتامبر 2001 میباشد که مسلمانان تندرو و آدمکش به برج دوقلو نیویورک با هواپیماهای مسافری که ربوده بودند حمله نمودند که باعث کشته شدن خیلی از انسانهای شد که هرگز حاضر نبودند خون انسانها بریزد بله مذهب کثیفترین تفکری میباشد که جامعه بشری را به لجن کشانده است.

مراسم سالگرد يازده سپتامبر/فراخوان اوباما به مردم آمریکا

خبرگزاری رویتر در گزارشی از نیویورک نوشت، همزمان با آغاز مراسم نهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر، صدای ناقوس ها و زنگها در شهر نیویورک طنین انداز شد و مردم شهر یک دقیقه به یاد قربانیان این حادثه سکوت کردند.

تروریستهای شبکه ترور القاعده در صبح روز یازده سپتامبر سال 2001 میلادی، اولین هواپیمای ربوده شده را در ساعت 8.46 دقیقه بوقت نیویورک به برج شمالی مرکز تجارت جهانی زدند. ظرف چندین ساعت، ساختمان هر دو برج به تلی از خاک تبدیل شد و هزاران نفر زیر آوار کشته شدند.

مراسم یازده سپتامبر امسال در حالی برگزار می شود که صحنه سیاسی آمریکا شاهد بروز بحثهای گوناگونی درباره ساخت مسجدی در نزدیکی محل حملات یازده سپتامبر در شهر نیویورک بوده است.

قرار است بعد از مراسم امسال یازده سپتامبر، تظاهرات موافقان و مخالفان ساخت مسجد در نزدیکی محل سابق برجهای دوقلوی نیویورک برگزار شود.


رئیس جمهور آمریکا مردم را به رواداری مذهبی فرا خواند

باراک اوباما در مراسم نهمین سالگرد واقعه یازدهم سپتامبر از مردم کشورش خواست ارزش ‌هائی را پاس بدارند که جامعه آمریکا بر آنها استوار است. وی گفت رواداری مذهبی نیز بخشی از این ارزش ‌هاست.

رئیس جمهور آمریکا که در برابر ساختمان وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) سخن می ‌گفت، افزود، هیچ مذهبی به ما حمله نکرده است، ما با اسلام سر جنگ نداریم، اسلام به ما حمله نکرد، بلکه این شبکه ترور القاعده بود که به ما حمله ور شد.

در این مراسم جوبایدن معاون رئیس جمهور و رابرت گیتس وزیر دفاع آمریکا نیز حضور داشتند.

///////////////////////////////////
افشای یک سایت غنی سازی اورانیوم در ایران
Peyamnerسازمان مجاهدین خلق ایران می گوید یک سایت مخفی غنی سازی اورانیوم در ایران را کشف کرده است

سازمان مجاهدین خلق روز پنجشنبه (9 سپتامبر) ایران را متهم کرد در حال ساخت یک سایت مخفی زیر زمینی غنی سازی اورانیم در کوه‌های بهجت آباد-آبیک در شمال تهران است.

نمایندگان این گروه در یک کنفرانس خبری در باشگاه ملی خبرنگاران در واشنگتن گفتند که ساخت این تونل از سال ۲۰۰۵ آغاز شده و تاکنون ۸۵ درصد آن تکمیل شده است.

علیرضا جعفرزاده، سخنگوی شورای مقاومت ملی ایران، گفت اطلاعات سایت بهجت آباد-آبیک در اختیار دولت و کنگره آمریکا و نیز آژانس بین المللی انرژی اتمی سازمان ملل متحد قرار داده شده است.

موسسه علم و امنیت بین المللی که در واشنگتن مستقر است با صدور بیانیه ای خاطرنشان کرد سازمان مجاهدین به جز "منابع گمنام" مدرک دیگری که ثابت کند این سایت زیر زمینی برای غنی سازی اورانیوم ساخته شده ارائه نکرده است.

با این حال موسسه علم و امنیت بین المللی خواهان بازدید آژانس بین المللی انرژی اتمی از برخی تونل های زیرزمینی ایران از جمله تونلی که سازمان مجاهدین از آن نام برده است شد.

/////////////////////////////////////////////////////

وزارت خارجه‌ی سوئد، سفير ایران را احضار کرد
Peyamner- وزارت خارجه‌ی سوئد روز چهارشنبه سفير جمهوری اسلامی در اين کشور را در ارتباط با پرونده و حکم سکينه‌ی محمدی آشتيانی، احضار کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، يک سخنگوی وزارت خارجه‌ی سوئد گفت که سفير ايران پس از حضور در این وزارتخانه، با مديرکل سياسی وزارت خارجه‌ی سوئد ملاقات کرده و در رابطه با پرونده‌ی سکينه محمدی آشتيانی، مورد پرسش قرار گرفته است.

سکينه محمدی آشتيانی به اتهام «زنای محصنه» و نيز مشارکت در قتل همسرش از سال ۱۳۸۴ در زندان به سر می‌برد. وی در ابتدا در موضوع «ارتباط نامشروع» به ۹۹ ضربه شلاق محکوم شده بود که اين حکم در مورد وی اجرا شد، اما با گشوده شدن پرونده قتل همسرش، پرونده پيشين خانم آشتيانی بار ديگر به جريان افتاد.

کارل بيلت، وزير خارجه‌ی سوئد هم اين مجازات را محکوم کرده و به راديو ملی سوئد گفته است:«ما مخالف هرگونه مجازات اعدام هستيم به ويژه در اين مورد خاص که حکم سنگسار صادر شده که از اشکال ناپسند و نادرست مجازات است. ايران بايد بداند که اين امر به هيچ وجه قابل قبول نيست.»

وزير خارجه سوئد همچنیفته است:«اگر ما (غرب) در چند ماه گذشته دست به کار نشده بوديم، به احتمال زياد تا الان خانم آشتيانی با مجازات سنگسار کشته شده بود.»

به‌ گزارش دویچه‌وله‌، وزیر خارجه آلمان نسبت به وضعیت سکینه محمدی آشتیانی ابراز نگرانی کرد

گیدو وستروله روز چهارشنبه (۸ سپتامبر / ۱۷ شهریور) با توجه به عدم لغو حکم سنگسار سکینه آشتیانی در برلین گفت: «من عمیقا نگران جان خانم آشتیانی هستم.

تعداد زیادی از دولت‌ها و سازمان‌های مدنی از ایران خواسته‌اند حکم مرگ خانم آشتیانی را لغو کند. این خواسته ربطی به مذهب ندارد، بلکه ناشی از رعایت اصل منزلت انسانی است».

وزیر خارجه آلمان افزود: «دولت آلمان ماه‌هاست برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کند». وی تاکید کرد: «ایران به دلیل تعهدات خود در زمینه حقوق ملل، ملزم به رعایت حقوق بشر است».

//////////////////////////////////////////////////////////////////////

کلينتون: ايران به يک ديکتاتوری نظامی تبديل می‌شود
Peyamner- وزير امور خارجه‌ی آمريکا می‌گويد که‌ جمهوری اسلامی ايران در حال تبديل شدن به يک ديکتاتوری نظامی است.

"هیلاری کلينتون"، وزیر امور خارجه‌ی آمریکا که روز چهارشنبه (8سپتامبر) در شورای روابط خارجی، يک موسسه‌ی روابط خارجی در واشنگتن، سخنرانی می‌کرد، گفت که‌ فکر نمی‌کند جای هيچ شک و شبهه‌ای وجود داشته باشد که ايران به يک ديکتاتوری نظامی با نوعی رنگ و لعاب ايدئولوژيک دينی، تبديل می‌شود.

وزير امورخارجه‌ی آمريکا اضافه کرد قرار نبود که بهيچوجه انقلاب ايران به چنين وضعيتی دچار شود.

وی همچنين در پاسخ به پرسشی گفت سياست آمريکا حمايت از آزادی‌ها و حقوق بشر در ايران است.

کلینتون افزود در حال افزايش فشارهای بين‌المللی بر ايران هستيم تا اين کشور وادار به انجام گفتگوهای جدی در مورد برنامه‌ی اتمی خود شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////

دوای ریفراندۆم له‌شكری تایبه‌تی زیاتر له‌ باكووری كوردستان بڵاو ده‌كرێته‌وه‌
Peyamnerوه‌كو ئه‌وه‌ی سه‌رۆك وه‌زیرانی توركیا رایگه‌یاندووه‌، دوای به‌ڕێوه‌چوونی پرۆسه‌ی ریفراندۆم له‌و وڵاته‌، به‌ نیازه‌ گۆڕانكاری له‌ سیسته‌می سه‌رۆكایه‌تی وڵاتدا بكات و هێزی له‌شكری تایبه‌تی زیاتر له‌ ناوچه‌ كورد نشینه‌كان بڵاوه‌ پێ بكات.

سه‌رۆك وه‌زیرانی توركیا ره‌جه‌ب ته‌یب ئه‌ردۆگان رایگه‌یاندووه‌ كه‌ دوای كۆتایی هاتنی ریفراندۆم له‌سه‌ر ده‌ستووری وڵاته‌كه‌ی، كۆمه‌ڵه‌ كارێكی گرنگ ئه‌نجامده‌دات و له‌وانه‌ش به‌ نیازه‌ گۆڕانكاری له‌ سیسته‌می سه‌رۆكایه‌تی توركیادا بكات.

ئه‌ردۆگان له‌ چاوپێكه‌وتنێكیدا له‌گه‌ڵ كه‌ناڵی (سی ئێن ئێن تورك) گووتویه‌تی: به‌رنامه‌ی ئێمه‌ له‌ دوای ته‌واو به‌ڕێوه‌چوونی پرۆسه‌ی ریفراندۆم له‌سه‌ر ده‌ستوور به‌رده‌وام بوونه‌ له‌ كارو خه‌بات كردن.

هه‌ر له‌ دیداره‌كه‌دا سه‌رۆك وه‌زیرانی توركیا تیشكی خستۆته‌ سه‌ر به‌هێزكردن په‌ره‌دان به‌ له‌شكری تایبه‌ت و روونیكردۆته‌وه‌ كه‌ به‌ نیازن دوای ئه‌و پڕۆسه‌یه‌ چه‌ندین یه‌كه‌ی تری چه‌كداریی تایبه‌ت له‌ له‌شكری توركیا به‌شێوه‌یه‌كی تۆكمه‌تر رێكبخه‌نه‌وه‌ و وه‌كو ئه‌وانه‌ی پێشووتر ره‌وانه‌ی ناوچه‌ كوردنشینه‌كانیان بكه‌ن، به‌ڵام له‌مه‌ زیاتر هیچ شتێكی دیكه‌ی نه‌دركاندووه‌ كه‌ مه‌به‌ستی ئه‌و هێزه‌ تایبه‌تانه‌ چین و ئه‌ركیشیان چی ده‌بێت.

http://www.peyamner.com/details.aspx?l=1&id=201145

//////////////////////////////////////////////

واکنش رژیم به جدا شدن دیپلمات سابق از جمهوری اسلامی

خبرگزاري حکومتی فارس: سخنگوي وزارت امور خارجه در خصوص اخبار منتشره درباره استعفاي «عليزاده»‌ كارشناس اقتصادي سفارت ايران در هلسينكي گفت كه ماموريت عليزاده 29 مردادماه پايان پذيرفته است.

رامين مهمان‌پرست در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس درباره اخبار منتشر شده مبني بر استعفاي «حسين عليزاده» كارشناس اقتصادي سفارت جمهوري اسلامي در هلسينكي، گفت كه ماموريت عليزاده 29 مردادماه خاتمه يافته است.

وي با بيان اينكه عليزاده پس از خاتمه ماموريت درخواست كرده كه تا پايان امتحانات فرزندانش در هلسينكي بماند، خاطرنشان كرد: اين موضوع در دست بررسي است

برخي از سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي خارجي روز گذشته (جمعه) از استعفاي حسين عليزاده كارشناس اقتصادي سفارت جمهوری اسلامی در فنلاند خبر دادند. .


بنابر خبرهای که بدستمان رسیده است اکثریت آخوندهای حکومتی فیلم پورنوگرافی ممنوعه نگاه میکنند
---------------------------------------


///////////////////////////////////////////////////////////////////////////


---------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر