Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ تیر ۲۲, شنبه

ﺧﻮﺍﻫﺸﺄ ﺑﺨﻮﺍﻧﻴﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻣﻘﺒﻮﻝ ﮔﺮﺩﻳﺪ share ﻛﻨﻴﺪ


با درود دوستان


ﺧﻮﺍﻫﺸﺄ ﺑﺨﻮﺍﻧﻴﺪ ﻭ ﺍﮔﺮ ﻣﻘﺒﻮﻝ ﮔﺮﺩﻳﺪ share ﻛﻨﻴﺪ

ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻗﺮﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻳﻚ ﻛﻮﺭﺩ ﻣﻘﻴﻢ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﻥ ﻓﺎﺭﺱ ﺑﺮﺍﻯ ﻣﺤﻞ ﻛﺴﺐ ﺧﻮﻳﺶ ﺍﺳﻢ ﮊﻳﻨﺎ ﺭﺍ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻛﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﻧﻬﺎﺩﻫﺎﻯ ﺩﻭﻟﺘﻰ ﺑﺪﻟﻴﻞ ﻛﻮﺭﺩﻯ ﺑﻮﺩﻥ ﺍﻳﻦ ﺍﺳﻢ ﺑﻪ ﺻﺎﺣﺐ ﻣﻐﺎﺯﻩ ﺍﺟﺎﺯﻩ ﺍﻳﻦ ﻧﺎﻣﮕﺬﺍﺭﻯ ﺭﺍ ﻧﺪﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ...!!!
قابل توجە آن دستە از کسانی کە دل بە این رژیم با طیفهای آن بستەاند !
فارسهای شوینیست، در برابر یک نام کردی چە وکنشی نشان دادەاند ، و طبق معمول اینان حتی نام کردی بر محل کب را نیز ممنوع کردەاند، و نام کردی را گیر ایرانی دانستە و ممانعت کردەاند.
این نشانە بربریت و ارتجاعی بودن این دستە است!
اما در کردستان ایران آنها دەها محل کسب و کار دارند و بە نامهای عجغ وجق ، اما کسی اعترازی نکردە و نمیکند چون این شامل آزادیهای فردی است .
من افتخار میکنم کە یک کرد هستم.
چون با تمام این ممنوعیتها و برخوردهای دژخیمانە این مرتجعین متکبر و مدعیان متمدن کە تنها چیزی در وجود نامبارکشان پیا نمیشود تمدن است. ملت سرافراز کرد توانستە با تمام این وحشیگریها، و آسیملاسیون دشمنانش هویت، زبان، فرهنگ، تاریخ وووو خود را حفظ کند.
باید بدانند کە این ملت هیچگاە در برابر شماها سر میدهد اما سر خم نمیکند ، و این را بە کرار اثبات نمودە و بعد از این هم اثبات خواهد کرد و یقین داشتە باشید ! آن روز نزدیک است کە در ایران آیندە شما نە تنها برای ملت کرد ، بلکە در برابر ملل تحت ستم ایران سر فرود خواهید آورد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر