Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۶ مرداد ۲, دوشنبه

هر آدمک در این تصویر در شرایط متفاوتی قرار داشته و جایگاه او نیز در روی درخت با بقیه فرق دارد. ابتدا باید هر کدام از این شخصیت ها که جایگاهش بیشترین شباهت به شما را دارد مشخص کرده و سپس ادامه ی مطلب را برای مشخص شدن پاسخ انتخابتان بخوانید.


هر آدمک در این تصویر در شرایط متفاوتی قرار داشته و جایگاه او نیز در روی درخت با بقیه فرق دارد. ابتدا باید هر کدام از این شخصیت ها که جایگاهش بیشترین شباهت به شما را دارد مشخص کرده و سپس ادامه ی مطلب را برای مشخص شدن پاسخ انتخابتان بخوانید.
 
تفسیر پاسخ های تست:
*اگر یکی از آدمک های ۱،۳،۶ یا ۷ را انتخاب کنید شما شخصیت مصمم و با اراده ای دارید و از موانع و سختی ها هیچ هراسی نخواهید داشت.
*اگر فکر می کنید آدمک های شماره ی ۲،۱۱،۱۲،۱۸ و ۱۹ شباهت بیشتری به شما دارند پس شما شخصیت مهربان و دوست داشتنی هستید که هرگاه دوستان و اطرافیانتان به کمک شما نیاز داشته باشند در کنار آن ها خواهید بود.
*انتخاب آدمک شماره ی ۴ به این معنی است که شما انسان ثابت قدمی هستید که برای رسیدن به موفقیت عجله ای نداشته و خود را با هر خطری روبرو نمی کنید. در واقع شما به سمت موفقیت حرکت می کنید اما به آرامی و از راه های بی خطر و مطمئن.
*اگر آدمک شماره ی ۵ برا انتخاب کنید بدین معنا خواهد بود که شما مضطرب بوده و احساس ضعف می کنید و انرژی و میل کمی به زندگی دارید.
*اگر آدمک شماره ی ۹ انتخاب شما باشد پس باید بگوییم که شما انسان شادی بوده و همیشه دوست دارید از زندگی لذت ببرید.
*انتخاب شماره های ۱۳ و ۲۱ بدین معنا خواهد بود که شما صرفاً به خودتان وابسته هستید. علاوه بر این شما اغلب نگران بوده و معمولاً از تماس با دیگران و برقراری ارتباط خودداری می کنید.
*اگر شماره ی ۸ را انتخاب کرده اید باید بگوییم که شما انسان خیالبافی هستید و دوست دارید به جای حضور در دنیای واقعی کنونی در دنیای دیگری سیر کنید.
*انتخاب آدمک های شماره ی ۱۰ و ۱۵ نشان می دهد که شما به خوبی با شرایط کنار می آیید و از زندگی که دارید راضی هستید.
*اگر شماره ی ۱۴ را انتخاب کرده اید باید بدانید که احتمالاً شما از لحاظ عاطفی سرخورده و به کلی خسته هستید. احتمال این که دچار تنش و چالش عاطفی و درونی باشید بسیار زیاد است.
*در صورتی که شماره ی ۲۰ را انتخاب کرده باشید باید بگوییم که اعتماد به نفس و تا حدودی خودخواهی در شما نمود پیدا می کند. شما انسانی هستید که برای ریاست و رهبری زاده شده اید و می خواهید تنها کسی باشید که دیگران به او گوش می دهند.
*در نهایت اگر انتخاب شما شماره ی ۱۶ باشد باید بدانید که از حمایت کردن و پشتیبانی از شخصی خاص خسته شده اید و اگر خود را به آدمک شماره ی ۱۷ می بینید باید بدانید که یک نفر شما را بسیار دوست داشته و او شما را به شدت لوس کرده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر