Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۲ بهمن ۲۸, دوشنبه

رفیق مراد کارایلان فرمانده قرارگاه مرکزی دفاع از خلق: توطئه خنثی شد, زمان آزادی رهبری فرارسیده است.


رفیق مراد کارایلان فرمانده قرارگاه مرکزی دفاع از خلق: توطئه خنثی شد, زمان آزادی رهبری فرارسیده است.
فرات - بادینان 1 
«مراد کارایلان», فرمانده قرارگاه مرکزی دفاع از خلق به مناسبت پانزدهمین سالگرد توطئه بین‌الدولی 15 فوریه که علیه رهبر ملت‌کرد, عبدالله اوجالان صورت گرفت, در مصاحبه با رادیو مزوپوتامیا تحلیلاتی به انجام رساند. کارایلان گفت توطئه در شخص رهبر آپو علیه ملت‌کرد و اراده آزاد آن صورت گرفت. وی خاطرنشان ساخت که با مقاومت اوجالان در امرالی اثبات شد که توطئه خنثی شده و ملت کرد و رهبری آن به سطحی رسیده‌اند که آزادی کامل را حصول کنند.

کارایلان بیان کرد که قدرت‌های جهانی خواستند با نابودی ملت کرد سیاست‌های خود را در خاورمیانه عملی سازند. امروزه در بحران و بن‌بست بسر می‌برند. وی افزود:«توطئه بین‌الدولی در رویارویی با جنبش آپوئیستی با شکستی سنگین روبروشد».

توطئه راهکاری ضداخلاقی و غیرحقوقی است

کارایلان ضمن اشاره به اهداف توطئه , گفت:«قبل از هرچیز یاد و خاطره شهدای قهرمان را که با شعار «نمی‌توانید خورشیدمان را تاریک کنید» بدن خود را به آتش کشیدند, گرامی می‌داریم. مواضع آن قهرمانان علیه توطئه بیانگر موضع‌گیری هر مبارز پ.ک.ک بوده و هست. در این مقاومت‌گری نقش شهدا و قهرمانان ما بسیار عظیم است.

هدف توطئه‌گران, ستم علیه ملت‌کرد و تحریف حقایق بود. این کار را با توسل به راهکارهای غیراخلاقی, توطئه‌گری و بازی‌های پلید خود به انجام رساندند. توطئه, خیانت علیه حقیقت است. دورویی است. وجود ملت کرد در خاورمیانه یک حقیقت است و از عمق تاریخ برخاسته است. توطئه‌گران خواستند این حقیقت را تحریف کنند. با انکار کردهای چهاربخش کردستان خواستند سیاست آسمیلاسیون را گسترش دهند.»

کارایلان افزود که اشغالگران و استثمارگران خط‌مشی آزادی رهبری را برای خود خطرناک دانستند, به همین خاطر علیه پیشاهنگ مبارزات ملت کرد, عبدالله اوجالان دست به توطئه زدند.

وی افزود:«توطئه درواقع از سال 1998 نه, بلکه از سال 1992 آغاز شده است.

کارایلان یادآور شد که سیستم امرالی یک سیستم شکنجه جهانی است و در این سیستم نقش قدرت‌های جهانی بسیار زیاد است.

وی افزود:«ملت ‌کرد دیگر تصمیم به تحقق حیاتی آزادانه گرفته و در این راستا به فداکاری‌هایی عظیم دست زده است. بسیاری با روح فدایی‌گری بدنشان را به آتش کشیده‌اند.دست از حمایت از رهبر خود برنداشته‌اند و این امر اثبات می‌کند که دیگر ملت کرد در این راه مصمم است».

کارایلان تأکید کرد که مبارزات ملت کرد در هر چهاربخش کردستان روز به روز نیرومندتر می‌گردد و خلق کرد بر بنیان سیستم ک.ج.ک به مبارزاتش ادامه می‌دهد. ما تاکنون می‌گفتیم باید رهبری ما آزاد شود و برخی می‌گفتند «آنها خیال برشان داشته» اما هم‌اکنون بسیاری به این قناعت رسیده‌اند که «تلاش ما برای آزادی رهبری بسیار مهم است و می‌رود که این آرزوی ما به حقیقت بپیوندد».

وی اظهار کرد که اوجالان دیگر در سطح جهانی به بزرگترین رهبر مبدل شده است و به شیوه‌ای آشکار هیمنه سیاسی وی در سراسر جهان پذیرفته شده است.

وی افزود باید توطئه‌گران بخاطر این توطئه پلید علیه ملت کرد و رهبری آن, از ملت کرد عذرخواهی کنند.

کارایلان گفت:«عدم چاره‌یابی مسئله کرد از سوی دولت‌های منطقه از انجام توطئه و توطئه‌گری نشأت می‌گیرد».

کارایلان در خاتمه تأکید کرد:« اگر دولت ترکیه مسئله‌کرد را بزودی چاره‌یابی نکند, ما خود چاره‌یابی خواهیم کرد و سیستم خاص خود را تأسیس می‌کنیم. ما سیستم ک.ج.ک را تأسیس و پیشبرد خواهیم داد, زیرا خلق‌کرد دیگر بی‌چاره نیست و دارای پروژه و برنامه و راهکار است. باید همگان این را ببینند. ملت کرد که توانست توطئه را خنثی کند, می‌تواند آزادی را هم به ارمغان آورد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر