Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ فروردین ۱۷, شنبه

رضا جعلوی حافظ منافع سپاه در آمریکا بوده و هست



رضا جعلوی حافظ منافع سپاه در آمریکا بوده و هست
سوزش عمیق شاهزاده مفلوک ودرمانده ومنتظر السطنه ازاقدام قرار دادن سپاه جهل وجنایت ولایت فقیه توسط ایلات متحده امریکا .
رضا شیاد ‌بسیجی امروز اعلام کرد که قرار دادن سپاه تروریستی پاسداران توسط امریکا قلبش را جریحه دار زیرا او بر این اعتقاد است که برادران پاسدارش سربازان وطنش هستند !

خوب این شاه توله احمق و بی شعور 🤣یا.. شازده مفلوک.. پیش خودش فکر کرده بود ..که با همدستی ..جنایت کاران پاسدار و وزارت اطلاعاتی ها ..می تونه دوباره شاه بشه و سوار ملت ایران بشه..خاک بر سر سطل عن طلبها ..که به چنین جانوری دخیل بسته بودند و در فضای مجازی به همه فحش می دادند و بدنبال بت شازی از چنین فرد مفلوکی بودند.

آنهايي كه نمي دانستند يا خودشان را به نفهمي مي زدند كه چرا مجاهدين و مقاومت ايران 38 است كه مي گويند «نه شاه؛ نه شيخ» چرا؟؟؟؟؟ اين جوابش. لعنت بر روح مشترك و پليد رضا پالاني و محمددماغ و خميني كه هر سه از يك كثافت بوجود آمده اند و تف به ريش و ريشه اين توله سگ شياد آخوند زاده.

او باید که این حرف را می زد، چرا که قرار بود که او در راس سپاهی که خود او را نه تنها برسمیت نمی شناسد، بلکه می خواهد که سر به تنش نباشد، رژیم را تغییر بدهد!؟ 
آنقدر بیسواد است که نمی داند همین سپاه عامل ویرانی و چپاول و غارتگری در طول این ۴۰ سال ننگین 
دستگاه جهنمی ولایت فقیه بوده و است که انحصارت اقتصاد مملکت را که طبق امام دجالشان مال خر است را مال خود کرده اند!!!؟؟؟
و او می خواست که با این خران( با عذر خواهی از این حیوان زحمتکش بی آزار) بقول باز امامشان، رژیم را تغییر بدهد، چگونه و با چه روشی و توسط این خران؟؟؟؟
1

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر