Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ فروردین ۱۷, شنبه

تبریک بە مردم ایران! گام بزرگی کە بە سقوط جمھوری اسلامی بسیار کمک میکند!


 تبریک بە مردم ایران! گام بزرگی کە بە سقوط جمھوری اسلامی بسیار کمک میکند!
ا پیگیری و تلاش فراوان بالاخرە دولت آمریکا بە این نتیجە رسید کە باید سپاە پاسداران را وارد لیست گروھھای تروریستی بکند. از این پس تحرکات سپاە در خارج از ایران فلج خواھد شد، سرداران سپاە تحت تعقیب بین المللی قرار میگیرند و این نیروی تروریستی بشدت تحت فشار قرار میگیرد. در برنامە زندە شنبە شب توضیحات کامل را ببینید.

 آخرین واکنشها بە قرار گرفتن  سپاه پاسداران در لیست گروههای تروریستی
بن ساس سناتور جمهوری‌خواه از ایالت نبراسکا: شاید عواقب و قراردادن این گروه در فهرست گروه‌های تروریستی تازه باشد، ولی قصاب‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدت‌های مدیدی است که تروریست هستند. این قدمی بسیار مهم در راستای کمپین فشار حداکثری علیه ایران - بزرگترین دولت حامی ترور و بزرگترین عامل هرج و مرج در خاورمیانه - است. این کار خیلی خوب دست ما را باز می‌کند تا توانایی ایران برای تامین بودجه و صادرات ترور به خارج از مرزها را عقب بنشانیم

🔷مارک دوبوویتز، رئیس مرکز دفاع از دموکراسی‌ها: خیلی وقت پیش باید این کار انجام می‌شد آن‌هم به یاد هزاران آمریکایی، ایرانی، اروپایی، سوری، عراقی، یمنی، لبنانی، اسرائیلی، سعودی، بحرینی، آرژانتینی و دیگر کسانی که توسط تروریست‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به قتل رسیده، شکنجه شده، مورد خشونت قرار گرفته و از کار افتاده شده‌اند.

🔷مایک گالاگر، عضو مجلس نمایندگان آمریکا: بسیار عالی است که دولت پرزیدنت ترامپ قدم‌ها را برای قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست گروه‌های تروریستی برداشته است. ما هم باید مشابه این کار را در کنگره انجام دهیم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر