Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۲۲, پنجشنبه

تصاویرسرکرده ی تروریستهای موسوم به حزب الله کرمانشاه که به هنرمندان تاریخ ملت کرد دست به توهین نموده اند


note they are ill and dangerous;they are insane

تصاویرسرکرده ی تروریستهای موسوم به حزب الله کرمانشاه که به هنرمندان تاریخ ملت کرد دست به توهین نموده اند
(تصاویر: اسماعیل قبادی و محسن زرین ماه)
---------------------
توهین به بزرگان موسیقی کرد توسط گروه فشار گرمانشاه

گروه موسوم به "حزب‌الله کرمانشاه" که قبلا به نامهای گروه شیت همه سرگوبهای در کرمانشاه انجام می داد رسماً سه هنرمند بزرگ ملت کُرد را "طاغوتی"، "مستهجن" و "نجاستخوار" قلمداد کرد.گروه
گروه موسوم به "حزب‌الله کرمانشاه" رسماً سه هنرمند بزرگ ملت کُرد را "طاغوتی"، "مستهجن" و "نجاستخوار" قلمداد کرد.
به دنبال مصاحبه‌ی "مدیر واحد موسیقی شبکه‌ی استانی زاگرُس" با وب‌سایت کُردپرس که در آن از ارسال 20 اثر کارهای قدیمی هنرمندان "حسن زیرک" و "مظهر خالقی" به شورای شعر موسیقی جهت اخذ مجوز پخش در شبکه تلویزیونی استان کرمانشاه خبر داده بود، اکنون گروه حزب‌الله کرمانشاه نسبت به اجرایی شدن طرح مزبور هشدار داده است.
گروه مزبور در هشداری به صدا و سیمای مرکز و استان کرمانشاه، حسن زیرک را طاغوتی و مظهر خالقی را مستهجن توصیف و تهدید کرده که در برابر ترویج به گفته‌ی آنان "اوباش مستهجن و نجاستخوار قبل از انقلاب به اسم هنرمند"، سکوت نخواهد کرد.
گروه حزب‌الله کرمانشاه در ادامه، "عبدالرضا آرمانده" مدیر واحد موسیقی شبکه‌ی "زاگرُس کرمانشاه" را خطاب قرار داده و نوشته: چطور یک مدیر در صدا و سیمای حکومت اسلامی به خود جرأت می‌دهد که چنین خوانندگان کثیف طاغوتی را بزرگان هُنر کرمانشاه معرفی کند! حقاً که شرمبار است.
همچنین هشدارنامه‌ی حزب‌الله کرمانشاه اقدام به توهین و تهمت به "ناصر رزازی" دیگر هنرمند سرشناس کُرد نموده و وی را همپیاله‌ی طاغوت و مظهر خالقی عنوان می‌کند.
مدیر واحد موسیقی شبکه‌ی استانی زاگرُس کرمانشاه در خصوص جمع‌آوری آثار هنری حسن زیرک و مظهر خالقی گفت: بخش عظیمی از کارهای موسیقایی ما توسط این هنرمندان بزرگ به وجود آمده‌اند و بخش عمده‌ای از فولکلور ما نیز از سینه‌ی این بزرگان به نسل بعدی هنرمندان رسیده و ما باید میراث ماندگار و جاودانه‌ را حفظ و نگه‌داری کنیم.
در همین ارتباط و در نوعی همگرایی با گروه حزب‌الله کرمانشاه، حبرگزاری مهر به نقل از مدیرکل صدا و سیمای استان کرمانشاه اعلام کرد: هر موسیقی و برنامه ای که مخالف با شرع و عرف مردم مسلمان کرمانشاه باشد از صدا و سیمای استانی پخش نمی شود.
حسن زیرک که در سال 1300 متولد شده بیش از هزار ترانه‌ی اصیل و فولکلوریک کُردی را در رادیوی تهران و کرمانشاه اجرا نموده و یکی از بزرگان آهنگ‌های مقامی کُردی است.
وی سال 1351 در یکی از بیمارستان‌های بوکان درگذشت.
مظهر خالقی سال 1317 در سنندج چشم به جهان گشود و از برجسته‌ترین خوانندگان موسیقی کُردی محسوب می‌شود که در قید حیات هستند.

آژانس کُردپا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر