Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

کبودوند: فردا سه شنبه به اعتصاب غذا پایان میدهم


کبودوند: فردا سه شنبه به اعتصاب غذا پایان میدهم

اطلاعیه سازمان دفاع از حقوق بشر کردستان
امروز دوشنبه دوم مرداد ماه در آستانه دومین ماه از اعتصاب غذا محمد صدیق کبودوند به خانواده اش اعلام کرد که فردا سه شنبه به اعتصاب غذا پایان میدهم .


وی اعلام کرد به درخواست تمام بزرگواران و وجدانهای بیدار که طی دو ماه گذشته از من درخواست پایان اعتصاب غذا کرده بودند فردا سه شنبه 3 مرداد ماه به اعتصاب غذا پایان میدهم.
محمد صدیق کبودوند از تمام کسانی که طی این مدت از وی پشتیبانی و با وی اعلام همبستگی کرده اند تشکر کرد و اعلام کرد که قدردان تمام کسانی که دراین مدت در ایران و در خارج ازایران ازمن و خانواده ام حمایت کرده اند و در نگرانی های خانواده ام شریک و در کنار آنان بوده و همبستگی خود را نشان داده اند هستم .
وی ضمن تشکر از تمام کسانی که طی این مدت برای حمایت از وی فعالیت کرده اند و همچنین سازمانهای بین المللی حقوق بشری و سیاسی و مدنی کرد و غیر کرد، روزنامه نگاران و کارگران و دوستان و همکاران اعلام کرد به درخواست شما بزرگواران و عزیزانم و وجدانهای بیدار روز سه شنبه همین هفته به اعتصاب غذا پایان میدهم.
دوشنبه 2 مرداد 1391
--------------------------

پلیس رانندگی با روزه‌خواران برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس ترافیک شهری از برخورد این پلیس با روزه‌خواران خبر داد و گفت:‌در صورت مشاهده افرادی که تظاهر به روزه‌خواری در خودروهای خود می‌کنند پلیس راهور این افراد را به واحدهای انتظامی معرفی خواهد کرد.

سرهنگ محسن مهرایی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: خوردن و آشامیدن یکی از مهمترین عوامل پرت شدن حواس در حین رانندگی و ایجاد تصادفاتی از جنس عدم توجه به جلو محسوب می‌شود که در شرایط عادی پلیس با این تخلف برخورد کرده و برای آن جریمه در نظر می‌گیرد. این در حالی است که همزمان با ماه مبارک رمضان علاوه بر جریمه این برخورد به صورت جدی‌تر پیگیری‌ می‌شود.

وی ادامه داد:‌ به دلیل حرمت ماه مبارک رمضان پلیس راهنمایی و رانندگی این وظیفه را برخود می‌داند تا با هرگونه تظاهر به روزه‌خواری برخورد و متخلفان را به مراجع انتظامی معرفی کند تا برخورد قانونی مناسب با آنان صورت گیرد.
مهرایی گفت: متخلفان در این بخش بسیار کم هستند و امیدواریم آن تعداد کم نیز حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند.
-----------------------

تایبەت بە ماڵ پرێس

لیڤین و ئەحمەد میرە دەیانەوێ دۆسیەی رفاندنی مەولود ئافەند سەرنووسەری ئیسرائیل- كورد بەشێوەیەك چەواشە بكەن، كە راستی رووداوەكە لە خەڵك بشارنەوە.
ئەو رۆژەی ئافەند رفێندراوە، بەپێی سەرچاوەیەكی تایبەت میوانی ئەحمەد میرە سەرنووسەری گۆڤاری لیڤین بووە لە سلێمانی، سەرچاوە تایبەتەكەی ماڵ پرێس ئاشكرای دەكات، دوای ئەوەی گۆڤاری ئیسرائیل- كورد دیمانەی چەند كارمەندێكی خانەنشینی موسادی ئیسرائیلی بڵاوكردۆەتەوە، ئەحمەد میرە سەرنووسەری گۆڤاری لڤین، پەیوەندی بە مەولود ئافەند كردووە، كە دەیەوێ سوود لەو دیمانە و راپۆرتانە وەرگرێت بۆ گۆڤارەكەی.
سەرچاوەكە گوتی: ئەحمەد میرە بە مەولود ئافەندی گوتووە: ئێمەش دەمانەوێ لەرێگای ئێوەوە چەند دیمانەیەك لەگەڵ ئەو كارمەند و ئەفسەرە خانەنشیانەی دەزگای موسادی ئسیرائیلی ئەنجامبدەین و بۆ ئەم مەبەستەش، ئەحمەد میرە داوای لە مەولود ئافەند كردووە خۆی دیمانەكانیش ئەنجامبدات.
سەرچاوە تایبەتەكەی ماڵ پرێس ئەوەشی دركاند، ئێستا ئاشكرا بووە كە ئافەند ئەو رۆژە موعیدی هەبووە لەگەڵ ئەحمەد میرە لە سلێمانی و لەمیانی ئەو دیدارەی نێوان ئەحمەد میرە و ئافەند، ئیتلاعاتی ئێرانی و یەكێتی نیشتمانی كوردستان مەولود ئافەندیان رفاندووە.
سەرچاوەكە گوتی: ئێستا دەركەوتووە، كە ئەحمەد میرە و چەند لایەنێكی دیكە بەپێی رێككەوتنێك مەولود ئافەندیان رادەستی ئێران و ئیتلاعات كردووە، دەستیان كردووە بە بڵاوكردنەوەی پروپاگەندە كە گوایە ئافەند، لە كەمپی ئەشرەفە كە موجاهیدین خەلقی ئێرانی تێدا نیشتەجێیە، سەرچاوەكە گوتیشی: هەموو لایەك دەزانێت ئەو كەمپە ئێستا لە ژێر چاودێریەكی وردە، هەر كەسێك ناسنامەی تایبەتی ئەو كەمپەی نەبێت، ناتوانێت لەوێ بمێنێتەوە یاخود سەردانی بكات.




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر