Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۲۸, چهارشنبه

وزیر دفاع سوریه کشته شده امروز خبر رسید که وزیر دفاع سوریه به دست مخالفین کشته شده است دوستان عمر ننگین دیکتاتور سوریه به رو به پایان است و باید منتظر عمر ننگین ولایت باشید

SKY NEWS : داماد بشار اسد کشته شد



وزیر دفاع سوریه کشته شده امروز خبر رسید که وزیر دفاع سوریه به دست مخالفین کشته شده است دوستان
 عمر ننگین دیکتاتور سوریه به رو به پایان است و باید منتظر عمر ننگین ولایت باشید در یک درگیری شدید میان مخالفین و رژیم اسد  بالاترین مقام نظامی اسد کشته شد این یک پیروزی بزرگ برای مخالفین اسد محسوب میشود و در عین حال ضربه ی سنگین بر پیکر رژیم اسد .
بنابر خبرهای رسیده بعد از کشته شدن وزیر دفاع سوریه سپاه پاسداران مستقر در جنون لبنان وارد سوریه شده اند تا با مخالفین اسد وارد جنگ بشوند بنابر خبرهای رسیده این تیپ نزدیک 12000 نفر میباشند که تعدادی از افراد مسلح حزبالله لبنان همراه این تیم هستند  باید مخالفین خیلی هشیار باشند و خافلگیر نشوند.
دو نفر از مقامهای بلند پایه رژیم سوریه امروز کشته شدند  عاسف شوکت و وزیر دفاع در یک انفجار بمب کشته 
شدند 

 تلویزیون دولتی سوریه تائید کرد: هلاکت داماد بشار اسد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت، تلویزیون دولتی سوریه لحظاتی پیش تائید کرد که آصف شوکت، داماد خانواده اسد و یکی از بلندپایه ترین مقامات امنیتی این کشور در انفجار امروز دمشق بهلاکت رسیده است.
---------
وەزیری بەرگریی سووریا كوژرا، سەردەكەوێ هێزی خەڵك
CNN : وزیر دفاع رژیم سوریه کشته شد

 دو ژنرال دیگر ارتش رژیم سوریه به ترکیه گریختند

خبرگزاری فرانسه گزارش داده که دو ژنرال دیگر ارتش سوریه دیشب کشورشان را ترک کرده و وارد ترکیه شده اند. همراه این دو ژنرال فراری، ٣٣٠ سوری نیز از سوریه گریخته اند.

به گزارش رادیو فرانسه، با این حساب، تا کنون ٢٠ ژنرال ارتش سوریه طی مدت اعتراضات این کشور به ترکیه پناهنده شده اند. همچنین از مارس ٢٠١١، یعنی آغاز اعتراضات سوریه تا کنون تعداد پناهندگان سوری در ترکیه به ٤٣هزار نفر رسیده است.

این در حالیست که رئيس جمهوري فرانسه در یک کنفرانس خبری گفته كشتارهاي روزانه در سوريه «غیرقابل تحمل» است.
فرانسوا هولاند گفت وقايع سوريه «یک شکلی از ناآرامی در منطقه پدید آورده و این برای همه مضر است.» 

وی اضافه کرد روس‌ها باید درک کنند که آنها نمی‌توانند مانع یافتن راه حل بحران سوریه شوند.

 انفجار دمشق؛ هلاکت مقامات بلندپایه نطامی رژیم اسد

شبکه تلویزیونی سوریه لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد سپهبد داود عبدالله راحجه وزیر دفاع این کشور در یک انفجار انتحاری که در مقر سازمان امنیت ملی سوریه در دمشق روی داد، کشته شد. آصف شوکت داماد خانواده اسد (نائب رئیس ستاد کل نیروهای مسلح) نیز در این انفجار بهلاکت رسیده است. ارتش آزاد سوریه (اپوزیسیون) مسئولیت انفجار را برعهده گرفته و می گوید، انفجار انتحاری نبوده است.

گزارش العربیه: تلویزیون دولتی سوریه روز چهار شنبه اعلام کرد مقر سازمان امنیت ملی سوریه هدف حمله قرار گرفت و داوود راجحه وزیر دفاع در این عملیات کشته شد.

بر اساس این گزارش این انفجار هنگام برگزاری جلسه با حضور برخی وزیران و مقامات امنیتی به وقوع پیوست.
تلویزیون " المنار" وابسته به حزب الله لبنان اعلام کرد وزیر کشور و چند نفر از شرکت کنندگان در جلسه نیز زخمی شده اند.
خبرگزاری رویترز نیز اعلام کرد زخمی شدگان به بیمارستان " شامی " منتقل شدند و نیروهای گارد ریاست جمهوری این بیمارستان واقع در منطقه " الروضه " را به محاصره درآوردند.
کمال لبوانی از اعضای شورای ملی سوریه در گفتگو با العربیه تاکید کرد این عملیات توسط ارتش آزاد صورت گرفته است.
او تاکید کرد نیروهای ارتش آزاد موفق شدند 50 کیلوگرم " تی ان تی " در محل تشکیل جلسه مقامات امنیتی به کار بگذارند و هنگام برگزاری جلسه منفجر کنند.
بر اساس اظهارات کمال لبوانی در جلسه برخی مقامات سیاسی و امنیتی از جمله وزیر دفاع و وزیر کشور و آصف شوکت داماد خانواده اسد حضور داشتند.

منابع مخالفان اعلام کرده اند وزیر کشور در این عملیات به شدت زخمی شده است.

آخزین گزارشها حاکیست که آصف شوکت داماد خانواده اسد نیز در این انفجار بهلاکت رسیده است.
منابع خبری اعلام کرده اند دامنه درگیری ها به مرکز دمشق کشیده شد و تعداد زیادی از ساکنان محله هایی که مورد هجوم قرار گرفتند منازل خود را به سمت مناطق امن ترک کردند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر