Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۲۹, پنجشنبه

بشار اسد فرار کرده و به ایران گریخته است


بشار اسد فرار کرده و به ایران گریخته است 
یک خبر فوری بنابر خبرهای تائید نشده بشار اسد به ایران گریخت امروز بعد از اینکه ارتش آزاد به منزل و کاخ ریاست جمهوری سوریه نزدیک شدند ارمروز ساعت 12و 30 دقیقه بشار اسد به ایران گریخته است
در ادامه همین خبر آمده است که بعد از کشته شدن وزیر دفاع و وزیر اطلاعات و چند مقام بلند پایه رژیم اسد روحیه اش باخته است و امروز در یک پرواز مخصوص به تهران گریتخه است همراه با فرزندانش و همسرش البته این خبر هنوز از سوی هیچ خبر گزاری ای تائید نشده است
خبری که بر روی وب سایت روزنامه سوئدی آفتنبلادت منتشر شده است همسر بشار اسد به روسیه گریخته است
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15139390.ab
-----------------------
 
هشدار ارتش آزادی سوريه به همدستان بشار اسد !

ارتش آزادی سوريه با صدور اطلاعيه درباره به هلاکت رسیدن نزديکان بشار اسد اعلام کرد اين اولين سلسله از عملياتی است که با هدف سرنگونی بشار اسد و ارکان و سمبل های اين رژيم صورت می گيرد. در اين اطلاعيه از همه کسانی که دست در خون مردم سوريه ندارند خواسته شده است که از اين رژيم جدا شوند در غيراينصورت جزو همدستان اسد در قتل و جنايت تلقی خواهند شد.
چهارشنبه 18 ژوئيه 2012 - 28 تیر 1391
---------------------------
له‌ئێستادا کورده‌کان له‌ناوچه‌ جیاجیاکانی شاری کوبانی، ئاهه‌نگی ئازادی ناوچه‌کانیان ده‌گێڕن و خه‌ڵکێکی زۆر رژاونه‌ته‌ ناوشه‌قامه‌کان و ئاڵای کوردستانیان هه‌ڵکردووه‌. بژی کوردستان - بژی ئازادی..

 
لە ڕۆژئاوای کوردستان دوێنێ کوبانی ئەوڕۆش عفرین ئازاد کران. 
‌ئازاد کردنی شارەکانی ڕۆژئاوای کوردستان بەردەوامە. بۆ یێکەمین جار ڕۆژئاوای کوردستانی بە تێکڕایی کەوتە پێکەنین وە شار بە شاری ئازاد ئەکرێن.
‌بژی کورد وە کوردستان.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر