Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۲۸, چهارشنبه

یک نهاد وابسته به سازمان اطلاعات آلمان: پ.ک.ک در آلمان ١٣ هزار عضو دارد


یک نهاد وابسته به سازمان اطلاعات آلمان: پ.ک.ک در آلمان ١٣ هزار عضو دارد
NNS ROJ: نهاد دفاع از قانون اساسی وابسته به سازمان اطلاعات آلمان در گزارش مربوط به سال ٢٠١١ خود، اتهام های وارد شده به حزب کارگران کردستان از سوی آمریکا، مبنی بر تجارت مواد مخدر توسط این حزب را تکذیب می کند. این گزارش که سی صفحه از آن به مسئله کرد و حزب کارگران کردستان اختصاص یافته از سوی هانس پیتر فریدریچ وزیر کشور آلمان منتشر شده است.

 
گزارش سالانه نهاد دفاع از قانون اساسی در آلمان با اشاره به افزایش شمار اعضای حزب کارگران کردستان در سال گذشته،  تعداد اعضای این حزب در آلمان را ١٣ هزار نفر اعلام کرده است. گزارش این نهاد وابسته به سازمان اطلاعات آلمان تعداد اعضای پ.ک.ک در سال ٢٠١٠ در این کشور را ١١ هزار و ٥٠٠ نفر عنوان کرده است.
گزارش نهاد دفاع از قانون اساسی در سال ٢٠١١ با اشاره به اینکه حزب کارگران کردستان در سال ٢٠٠٢ از سوی دولت آمریکا در "لیست ترور" قرار گرفته می افزاید، در میان کلیەی جریان های دارای سازماندهی که مربوط به کردها می باشد، حزب کارگران کردستان دارای بیشترین تعداد اعضا می باشد.
در این گزارش همچنین آمده است، پ.ک،.ک در راستای به رسمیت شناخته شدن هویت کردها در ترکیه و احقاق مطالبات کردها از جمله "خودمختاری فرهنگی" فعالیت می کند.
گزارش مذکور می افزاید پ.ک.ک در سراسر اروپا با ارائه تصویری عاری از خشونت در تلاش است تا با نمایندگان سیاسی صاحب نفوذ کانال های ارتباطی ایجاد کند. 


گزارش سالانه نهاد دفاع از قانون اساسی اضافه می کند: "گفته می شود حزب کارگران کردستان خواهان این است تا خود را به عنوان تنها نماینده کردها معرفی کند. در ترکیه و مرزهای شمال عراق نیز افراد مسلح پ.ک.ک و خصوصا ‌HPG به فعالیت های تروریستی خود ادامه می دهند."
این گزارش در ادامه به مشارکت برخی از نمایندگان چپ مجلس آلمان در مراسم فدراسیون نهادهای کردی در آلمان پرداخته و می نویسد: "گفته می شود نامزدهای کرد تبار نزدیک به حزب کارگران کردستان در انتخابات محلی خصوصا در شهرهای هامبورگ و برمن و برلین در لیست احزاب چپ در انتخابات شرکت می کنند."
این نهاد وابسته به سازمان اطلاعات آلمان در ادامه گزارش خود پیش بینی کرده است که فعالیت های پ.ک.ک در سطح بالایی در آلمان تداوم خواهد یافت.
گزارش نهاد دفاع از قانون اساسی، اصلی ترین تلاش پ.ک.ک در آلمان را حفظ ساختار خود و  همچنین جمع آوری منابع مالی به منظور تامین نیازهای خود عنوان کرده است.
این گزارش می افزاید: "پ.ک.ک در تلاش است تا مشارکت وسیع مردم در مراسم و فستیوال های سالانه را حفظ نماید. لابی سیاسی خود را گسترش دهد و به عنوان تنها نماینده قانونی و مخاطب در حل مسئله کرد به رسمیت شناخته شود."
این گزارش بر استفاده جوانان طرفدار پ.ک.ک از ابزارهای مدرن در عرصه رسانه و تقویت این حوزه از سوی آنان تاکید کرده است.
-------------------
سەرۆکی ئەنجومەنی نیشتیمانی سووریا داوای لە ئەنجومەنی ئاسایش کرد کۆبونەوەیەکی ئاوارتە ببەستێ

NNSROJ:
 دوابەدوای قەتڵوعامی گوندی تریمسە لە سووریا کە بووە هۆی کوژرانی زیاتر لە ٣٠٠ کەسی سڤیل، ئەنجومەنی نیشتیمانی سووریا دوێنێ هەینی داوای لە ئەنجومەنی ئاسایش کرد لە پێناو راگرتنی ئەم کوشتارە "هۆڤانە"یە دەستێوەردانی راستەوخۆ ئەنجام بدا. 

تەلەڤزیۆنی ئەلعەرەبیە لە زاری عەبدولباسیت سەیدا سەرۆکی ئەنجومەنی نیشتیمانی سوریاوە رایگەیاند کە رێکخراوەکەیان داوا دەکا ئەنجومەنی ئاسایش کۆبونەوەیەکی ئاوارتە ببەستێ و داواشیان لە خەڵکی سووریا کردوە تا رووخانی یەکجاری رژێمی ئەسەد درێژە بە خۆپیشاندانەکانیان بدەن.

سەیدا لە وتارێکی دا بەم بۆنەوە لە ئەستەنبوڵ روو لە حکومەتە عەرەبیەکان گوتی "داوا لە وڵاتانی عەرەبی دەکەم ئالیکاری خەڵکی سووریا بکەن بۆ ئەوەی لە ژێر چنگی ئەم دیکتاتۆرە تاوانکارە رزگاریان بێ."

ناوبراو ناڕاستەوخۆ ئاماژەی بە هەڵوێستەکانی رووسیا و گەڵاڵە پێشنیارەکانی ئەم وڵاتە کرد و بەمجۆرە بەردەوام بوو: سەرجەم ئەو کەسانەی ئێستاش هاوکاری رژێمی سووریا دەکەن، با بزانن کە ئێمە لە گەڵ بکوژانی خەڵکی سووریا دانانیشین.

لە لایەکی ترەوە، دوێنێ هەینی لە شارە جۆراوجۆرەکانی سووریا خۆپیشاندان کرا. لە شارەکانی حەما و دیمەشق خەڵک لە سەر پلاکاردەکان دژی ئێران و رووسیا دروشمیان نووسیبوو.

هەندێک لە میدیاکانی رۆژئاوا پشت ئەستوور بە نامەکانی رێکخراوی ستراتفۆر کە لە لایەن ویکلیکسەوە ئاشکرا کراون، ئاماژەیان بە بەشداری سوپای پاسداران و هێزەکانی حیزبوڵا لە سەرکوتی خەڵکی سووریا دا کردوە.

ئیمەیلی ستراتفۆر، لە زاری سەرچاوەیەکی نێوخۆییەوە رایگەیاندوە کە لە سووریا نزیکەی سێ هەزار پاسدار و دوو هەزار چەکداری حزبوڵا هەن.

هاوکات ئەمڕۆ شەممە رێکخراوی چاودێری مافی مرۆڤ کە ناوەندەکەی لە لەندەنە، لە راپۆرتێک دا رایگەیاند کە لە درێژەی پێکدادانەکانی نێوان نەیاران و هێزەکانی دەوڵەت دا، ئەمڕۆ ٢٨ کەسی تر لەشارە جۆراوجۆرەکانی سووریا گیانیان لە دەست
داوە.
--------------------------
 
یەکێتی ژنانی پاراستنی گەلی رۆژئاوای کوردستان 

وحدات الحماية الشعبية النسائية في غربي كردستان

Yekîneyên Jin yên parastina gelerî li Rojavayê Kurdistanê
------------------------

نواف فارس: کشته شدن وزير دفاع شروع فروپاشی نظام سوريه است
نواف فارس، سفير سابق سوريه در عراق درباره هلاکت شماری از بالاترين فرماندهان بشار اسد گفت: امروز روز خوشحالی همه مردم سوريه است. روز خوشحالی همه کسانی است که فرزندانشان و يا پدرانشان را از دست دادند. اين عمليات کيفی و پيچيده بود و قلب نظام را هدف قرار داده بود. کشته شدن وزير دفاع شروع فروپاشی نظام سوريه است. اين مهمترين حادثه در انقلاب سوريه می باشد.
--------------



وقتی‌ که وارونه اندیشیدی، واونه نیز عمل خواهی‌ کرد و روزگارت نیز وارونه و ویرانه میشود.......می‌گویند گوشت مرغ در ایران گران شده، که پر واضح است این هم یکی دیگر از خدمات ارزشمند سرمایه داران وارد کننده که همگی‌ از دزدان و چپاول گران این نظام ننگین اسلامی می‌‌باشد است.....مردم هم به جای اینکه از این فرصت استفاده بکنند و این رژیم ننگین اسلامی را به چالش بکشند و خرید مرغ را تحریم کنند و بدین وسیله مبارزه کنند با گرانی و ویرانی ها...... طبق معمول وارونه عمل میکنند و خود را به چالش کشیدند.....گویی که اگر مرغ نخورند شب را به صبح نخواهند رساند......چندین روز و هفته است که همگی‌ در خیابان سکونت دارند و ایستاده اند در صفوف طویل برای این اکسیژن حیاتی‌ .........اما روزی که همین رژیم ننگین در خیابان‌ها فرزندان میهن را به خاک و خون می‌کشید و مادران و پدران داغدار بر روی جنازه فرزندان ضجه میزدند، کجا بودند این مردم همیشه در صحنه ایران؟؟؟؟؟آیا به راستی‌ گوشت مرغ مرده ارزشمند تر است یا جان فرزندان ایران؟؟؟؟؟با مهر- مهناز گنجعلی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر