Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ مرداد ۱, یکشنبه

موضوع اطلاعیه دوستان و خوانندگان عزیز آژانس خبری کردستان ئاژانسی ده نگو باسی کردستان سلام و دورد


موضوع اطلاعیه دوستان و خوانندگان عزیز آژانس خبری کردستان ئاژانسی ده نگو باسی کردستان  سلام و دورد  مزدوران خودفروش وابسته به وزارت اطلاعات رژیم جنون اسلامی ایران  رفته اند با اسم بنده یک ایمیل درست نموده اند گویا  بنده ایمیل برای وب سایت پینوسکان فرستاده ام و و گفته ام آقای مولود افند روزنامه نگار ناپدید شده  و  سر دبیر ماهنامه اسرائیل کرد در کمپ اشرف است این یک دروغ محض و فقط و فقط از افراد بی شرافت و بی کرامت مثل مزدوران رژیم جنون اسلامی بر میخیزد ایمیلی که برای 
دوستان با اسم بنده نامه فرستاده شده است  به شرح زیر میباشد
samuel.ku36@gmail.com 
دوستان این ایمیلی که در بالا مشاهده میکنید  به هیچ عنوان متعلق به بنده نیست و توسط مزدوران و خودفروشان و تروریستهای وابسته و به رژیم تروریستی آدمکش آخوندی درست شده است برای ترورشخصیت درست شده است البته شخصیت بنده برای همه آشکار است آنهایکه میخواهند برای رژیم مزدوری بکنند در آخر کشف خواهند شد و بدست عدلت خواهم سپارد.
من مطمئنم تا چند روز دیگر صاحب ایمیل مربوطه پیدا خواهم کرد و به داذگاه خواهم کشاند و اگر در اروپا باشد  درخواست اخراجش خواهم نمود از دولت سوئد
به خوانندگان قول میدهم عکسش را در آینده منتشر خواهم نمود چه کسی باشد از طرف هر کسی باشد عکسش منتشر میشود
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی  22/7/2012



http://penusakan.com/hawal/6863-2012-07-22-14-35-23.html 
ئەمەش ئیمەیڵە تەزویرەکەیە:
samuel.ku36@gmail.com
ئەم ئیمیلە تەزویرە بیانی تەسلیمی پۆلیسی دەکەم 
لەپاش ئەو نامەیە، لەبەدواداچونێکدا، لەپێنوسەکانەوە، سامۆئیل کرماشانی،بەپێنوسەکانی راگەیاند" ئەو نامەیە من نەمناردووە و ئیمەیڵی من نیە و کاری ئیتڵاعاتی ئێرانە".
سەبارەت بە مەولود ئافەندیش بەپێنوسەکانی راگەیاند" من، نامەیەکم لە ئیمەیڵەکەی کاك مەولود ئافەندەوە پێگەیشتووە و ڕایگەیاندووە، هەنوکە، من لە بولگاریاوە بەرەو شاری سەمەزوانی هەنگاریا دەچم". هەروەها نوسیویەتی" بەم زوانە پەیوەندیت پێوەدەکەم و ڕاستەوخۆ گفتوگۆ دەکەین".
هەر لەو بارەیەشەوە لەپەیوەندیەکی دیکەی پێنوسەکاندا، بە( داو داباغستانی) سەرۆکی دەزگای ئیسرائیل کورد) لەتورکیا، ڕایگەیاند" تاکو ئێستا هیچ شتێکی بەرچاو و زانیاریەکی دڵنیاکەرەوەمان بەردەست نەکەوتووە".
هەروەها وتیشی" وەزارەتی دەرەوەی ئیسرائیل، پەیوەندیان پێوە کردووم و ئەوانیش تاکو ئێستا، هیچ زانیاریەکیان سەبارەت بە
مەولود ئافەند بەردەست نەکەووە".

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر