Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ تیر ۲۱, چهارشنبه

دو برادر جوان توسط اطلاعات سنندج بازداشت شدند جنون اسلامی دارد از حد و مرز خود عبور میکند البته جنون اسلامی ایرانی نوع کثیفش میباشد

اثر خطرات جنون اسلامی و سرایت این جنون به داخل کشورهای منطقه


 دو برادر جوان توسط اطلاعات سنندج بازداشت شدند جنون اسلامی دارد از حد و مرز خود عبور میکند  البته جنون اسلامی ایرانی نوع کثیفش میباشد

آژانس کُردپا: دو جوان ساکن یکی از روستاهای تابعه‌ی بخش مرکزی سنندج توسط مأموران اداره‌ی اطلاعات بازداشت شدند.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، روز نوزدهم تیرماه سال جاری، نیروهای امنیتی حکومت اسلامی ایران یک جوان 22 ساله به نام "حمزه کَرمی" فرزند محمد و از ساکنین روستای "گلین" از توابع بخش مرکزی سنندج را که در میدان تَره‌بار شهر سنندج مشغول کارگری بوده، بازداشت کردند.
خبرنگار کُردپا در ادامه افزوده که روز سه‌شنبه نیروهای اطلاعاتی به منزل حمزه کرمی در روستای گلین حمله‌ور شده و برادر 18 ساله‌ی وی به نام "فرشاد کرمی" را بازداشت نموده و کیس دستگاه کامپیوتر شخصی او را نیز مصادره و با خود بردند.
تا لحظه‌ی انتشار این خبر از علل بازداشت و محل نگهداری آنان گزارش دقیقی ارسال نگردیده است.
روستای گلین در 50 کیلومتری جنوب‌غربی شهر سنندج واقع است.
برپایه‌ی اسناد مرکز آمار آژانس خبررسانی کُردپا، طی تیرماه امسال جمعاً 58 شهروند کُرد در مناطق شهری و روستایی کُردستان ایران از سوی نهادهای امنیتی-نظامی حکومت اسلامی ایران، به اتهام فعالیت سیاسی، فرهنگی و حقوق‌بشری بازداشت، و به زندان منتقل شده‌اند.
/////////////////
/

 محکومیت یک شهروند کرد به زندان


آژانس خبری موکریان
سرویس حقوق بشر

یک شهروند اهل سقز توسط دادگاه انقلاب اسلامی این شهر به زندان محکوم شد.
براساس گزارش رسیده به آژانس خبری موکریان، یک شهروند سقزی به نام سیروان رحمانی از سوی دادگاه انقلاب اسلامی به اتهام همکاری با یکی از احزاب مخالف به تحمل چهار سال حبس محکوم شد که این حکم در دادگاه تجدید نظر استان به 1 سال کاهش یافت.
لازم به ذکر است سیروان رحمانی روز گذشته پس از قطعی شدن حکم صادره، جهت گذراندن دوران محکومیت، خود را به زندان مرکزی سقز معرفی نمود.
یاد آور می گردد آژانس خبری موکریان روز گذشته نیز در خبری نوشت : یک زندانی اهل بوکان به نام عثمان احسنی که به اتهام امنیتی از طرف دادگاه به تحمل 6 سال حبس محکوم و حدود سه سال از آن را سپری کرده است، از روز پانزدهم تیرماه به دلیل بیماری و نارسایی کلیه در بهداری زندان رجایی شهر کرج بستری و تحت مداوا می باشد.
////////////////////////


 بی‌خبری از سرنوشت دو فعال دانشجویی در شهر مریوان

آژانس کُردپا:سرنوشت دو فعال دانشجویی کُرد، که چهار روز قبل در محل کار خود بازداشت شدند، همچنان نامعلوم است.
به گزارش آژانس خبررسانی کُردپا، عصر روز شنبه، هفدهم تیرماه مأموران اداره‌ی اطلاعات شهرستان مریوان پس از مراجعه به کافی‌نت "روژ"، دو شهروند کُرد فعال دانشجویی به نام‌های "عُبید زارعی" و "علی تاسه" را دستگیر و آنان را به نهادهای امنیتی این شهر منتقل کردند.
گزارش ارسالی خبرنگار کُردپا حاکی از آن است که نیروهای اطلاعاتی، کافی‌نت روژ را مورد تفتیش قرار داده و پس از بُردن دو کیس کامپیوتر، مغازه را نیز پُلمپ نمودند.
مأموران اداره‌ی اطلاعات مریوان بعد از بازجویی‌های طولانی، بامداد روز یک‌شنبه، هجدهم تیرماه برای بار دوم و این بار به منازل این دو دانشجوی کُرد رفته و با تفتیش اسباب و اسایه‌ی منزل، دو دستگاه "لَپ‌تاپ" را نیز بهمراه خود بُردند.
خبرنگار کُردپا به نقل از نزدیکان افراد دستگیرشده گزارش داد که اداره‌ی اطلاعات گفته است که هیچ کس بدون کسب اجازه از آنان، حق بازگشایی کافی‌نت پلمپ‌شده را ندارد.
از دیگر سو، روز نوزدهم تیرماه این دو فعال دانشجویی کُرد برای مدت کوتاهی به دادگاه انقلاب مریوان منتقل شده‌اند و از آن روز به بعد از سرنوشت آنان خبر موثقی در دست نیست.
تا لحظه‌ی انتشار این خبر، خانواده‌ی آنان موفق به دیدار با فرزندان خود نشده‌اند و از علل بازداشت و اتهامات احتمالی وارده نیز خبری در دست نیست.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر