Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۲۹, سه‌شنبه

برهان غلیون این شخص وابسته به سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت کیست؟



برهان غلیون کیست؟ 
برهان غلیون یکی از عوامل سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت میباشد که در سالهای درازی  برهان غلیون  عضو این سازمان بوده است و امروز هم خود را نشانداد و آنچه در درون ایشان میباشد بیان نموده است.
برهان غلیون در دانشگاه فرانسه سوربون تحصیل نموده است در اصل یکی از کادرهای فعال سازمان امنیت ترکیه و عضو شبکه مخفی گروه تند رو اخوان المسلمین میباشد که این سازمان و سرکردگان این سازمان توسط حسن البنا تاسیس شد توسط سازمان امنیت وقت برتانیا یا انگلیس  برای رویاروی با تفکر کمونیستی و سیاست روسیه نکند بر خاورمیانه نفوذ پیدا کند . که در روزهای آینده درباره نحوی تشکیل گروه اخوان المسلمین و عضو بودن شخص خمینی در این گروه با همکاری دستگاه های امنیتی انگلیس و جلو گیری از اعدام خمینی توسط سازمان امنیت انگلستان تا ایشان را به کویت تبعید کنند خواهم نوشت.

برهان غلیون در مورخ 11/2/1945 در منطقه و یا شهر حمص متولد شده است تدریس ایشان علوم اجتماعی و سیاسی در دانشگاه دمشق سپس  به دانشگاه سوربون فرانسه ودارای همسر فرانسه ای میباشد به علت گرایشاتش به سیاست ترکیه تحت تاثیر سیاست کمال اتاتورک قرار میگیرد و به همین سبب در خدمت نیروهای امنیتی دولت ترکیه قرار میگیرد .
در سال 1999 یعنی  که چند ماه بعد از دستگیری عبدالله اوجالان رهبر حزب کارگران کردستان که توسط اتحادیه اروپا به ترکیه تحویل داده شده  بعدش  تلویزیون مد بسته شد برهان غلیون برای جمع آوری امضا در میان سیاستمداران فرانسه ای برای بستن تلویزیون کردی مد شرکت فعال داشته است.
برهان غلیون تا سال 1992 با سازمان امنیت عراق موسوم به مخابرات همکاری میکرده بیشتر اما همزمان با سازمان امنیت همکاری داشته است اما بعد از سال 1992 برهان همکاری خود را با سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت گسترش بخشید و تا امروز ادامه دارد.
و توسط سازمان امنیت ترکیه ایشان را برای رهبر آینده دولت دست نشانده ترکها انتخاب شده است  تا از راه این دستجات وابسته به خود در منطقه حرکت کردها را محدود کند 

 برهان غلیون یکی از کادرهای میت سازمان امنیت ترکیه میباشد که در اروپا علیه کردهای مخالف دولت ترکیه فعالانه شرکت نموده است و با پلیس فرانسه علیه حزب کارگران کردستان فعالانه شرکت نموده به نفع دولت ترکیه
 در حال حاضر علنا وجود 6 ملیون کرد در کردستان سوریه انکار نموده و در نطق گفت ما به هیچ عنوان سرزمینی بنام کردستان نداریم و سیستم فدرال را یک توهم اعلام نمود که همان سیاست دولت ترکیه را بیان نموده که همیشه بر زبان آورده اند در باره 30 ملیون کرد در ترکیه.

در روزهای آینده در باره شخصیت برهان غلیون و از تاریخ تولدش تا امروز و اربتاط ایشان با سازمان امنیت ترکیه میت در سالهای 1984 آغاز میشود برهان غلیون در تاریخ 11 فیبرایر سال 1945 در منطقه حمص متولد شده و مذهب مسلمان سنی عضو شبکه مخفی آخوان المسلمین زیر نظر اسلامگرایان ترکیه که به همین سبب وارد فاز امنیتی در داخل سازمان امنیت ترکیه میشود در روزهای آینده مدارک شخی ایشان را منتشر میشود به گفته چند  شاهد که در حال حاضر در لبنان بر سر میبرند  برهان غلیون طرح ترور عبدالله اوجالان را طرح ریزی نموده در سال 1994  با پشتیبانی سازمان امنیت ترکیه موسوم به میت.
این فرد را باید مهره اصلی سازما ن امنیت ترکیه خطاب نمودو برهان غلیون بر اساس سیاست ترکیه میخواهد دولتی دست نشانده دولت ترک در سوریه آباد کند که بخشی از دولت ترکیه محسوب بشود که دیگر کردها نتوانند در آن کشور نفوذ سیاسی داشته باشند
ما نمیگویم رژیم بعث اسد خوب است اما این را باید بدانید این خیلی از رژیم اسد خطرناکتر خواهند بود برای کردها درزیها و علویها در سوریه چرا چون این بر اساس سیاست دولت نژادپرست ترکیه حرکت میکند و هرچی سیاستمداران ترک به او گفتند او اجرا میکند در اصل یک مهره نامطلوب میباشد در میان گروه های سیاسی سوریه.
------------------------------------------

انتقاد به سیاست اشتغال دولت

میزان بیکاری درسوئد روبه افزایش است. براساس جدیدترین گزارش اداره کاریابی، در ماه مارس علاوه بر افزایش شمار افراد بیکار، محل های اعلام شده برای کار و تعداد کسانی نیز که در دوره های مختلف این اداره ثبت نام کردند با کاهش روبروشد. این ازجمله مواردی ست که احزاب اپوزیسیون روزگذشته هنگام بحث پیرامون بودجه ی بهاره ی دولت درپارلمان، آن را به شدت مورد انتقاد قراردادند. پرسش حزب سوسیال دموکرات از دولت دربحث بودجه این بود که چگونه بیکاری را
 کاهش خواهدداد.
.


Magdalena Andersson. Foto: Lars Pehrson/Scanpix.  این  پرسش را ماگدالنا اندرشون، سخنگوی سیاست اقتصادی این حزب نیز هنگام  مناظره ی تلویزیونی خود در شب گذشته با اندرش بوری، وزیردارایی ازحزب مودرات مطرح کرد. او گفت که هنگام شروع کار اندرش بوری در ۶ سال پیش، میزان بیکاری حدود شش و نیم درصد بود که اندرش بوری آن را بیکاری فزاینده نامید. او درادامه، با اشاره به این که میزان بیکاری امروز حدود ٨ درصداست از اندرش بوری پرسید که به چه راه حل هایی برای کاهش بیکاری فکرکرده است. Anders Borg  Fotograf: PONTUS LUNDAHL/SCANPIX
به نظر اندرش بوری، دولت اقدامات زیادی را برای مبارزه با بیکاری انجام داده و اقدامات بیشتری را نیز انجام خواهدداد، اما بااین حال او به اقدامات مشخصی اشاره نکرد. او گفت که با بهبود شرایط، دولت کارهای بیشتری ایجادخواهدکرد، باعث تقویت نیروهای محرک خواهدشد و آموزش را نیز بهترخواهدکرد. او گفت که دولت برای اجرای این هدف ها به سختی کارمی کند و تا پاییز، مواردجدیدی مانند بازبینی کمک هزینه ی اجتماعی، بازبینی مالیات شرکت ها و موارددیگررا معرفی خواهدکرد.
شمار افرادی که بیکار و یا درحال گذراندن دوره های مختلف در اداره کاریابی بودند تا پایان ماه مارس، ماه گذشته ٣٩۶ هزارنفربود که هشت هزارنفر ازهمین دوره درسال گذشته بیشتربود. ازاین تعداد، ٢١١ هزارنفر بیکار و ١٨۵ هزارنفر نیز مشغول در دوره های مختلف بودند. درمجموع میزان بیکاری هشت و نیم درصد بود. 
ازسوی دیگر تعداد مشاغل جدیدی که درماه مارس ازسوی کارفرماها اعلام شد درمجموع ٧٠ هزار شغل بود که ازمدت مشابه درسال گذشته، چهارهزار مورد کمتربود. بیشترین شغل های اعلام شده در زمینه ی خدمات شخصی و فرهنگی بود و بیشترین کاهش نیز در بخش صنعتی بود. 
حزب سوسیال دموکرات پیشنهادمی کند که بودجه ی بیشتری برای اشتغال جوانان اختصاص داده شود که میزان بیکاری درمیان آنها حدود ٢۵ درصداست. ماگدالنا اندرشون، سخنگوی سیاست اقتصادی این حزب، دولت را موردانتقادقرارمی دهد که برای اشتغال جوانان و حتا کسانی که دارای کارهستند، هزینه ی کارفرماها را کاهش داده و باعث گران تمام شدن این راهکارشده است. او گفت که اندرش بوری درطول ۶ سال وزارت خود ۵٠ میلیارد کرون برای این برنامه اختصاص داده که به گفته ی مشاوران اقتصادی او، تاثیر بسیارکمی داشته است. او بااشاره به این که این برنامه ها با انتقادهایی ازسوی نهادهایی مانند سازمان بازرسی مالی کشور و شماری از اقتصاددانان نیز روبروشده گفت که این بودجه باید برای اشتغال جوانانی که با مشکل ورود به بازارکارروبروهستند، سرمایه گزاری می شد.
درپاسخ، اندرش بوری بر درست عمل کردن برنامه های دولت تاکیدکرد. او گفت که دولت توانسته است بهترازکشورهای دیگر، بحران مالی جهانی را ازسربگذراند و اشتغال بیشتری نیز نسبت به چندسال گذشته ایجادکند. 
بااین حال انتقاد نسبت به سیاست دولت ائتلاف بورژوایی درمورد ایجاد اشتغال، باتوجه به افزایش میزان بیکاری درکشور روبه افزایش است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر