Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۱۳, یکشنبه

مجتبی خامنه ای از ایران به آمریکا گریخت و خواستار پناهندگی در آن کشور شد



مجتبی خامنه ای از ایران به آمریکا گریخت و خواستار پناهندگی در آن کشور شد

و این خبر فقط از راه ایمیل دریافت شده توسط هیچ رسانه ای تائید نشده است



خبر بسیار مهم .. لطفا شر کنید تا همه آگاه شوند // مجتبی خامنه ای که قرار بود پیام محرمانه رهبر جمهوری اسلامی را در دیدار با باراک اوباما و به صورت مستقیم ارائه دهد . با هواپیمای شرکت هوایی قزاقستان جهت شناسایی نشدن در فرودگاه جان اف کندی فرود آمد و در دیدار اولیه درخواست پناهندگی کرد و از رسانه های آمریکا و جهان خواست فردا 13 فروردین در مصاحبه مطبوعاتی وی شرکت کنند
///////////////////////////////////////



بیانی رۆژی سینزە بە دەرە من ئەم رۆژە پێرۆزە لە گەلی کوردستان پێرۆز دەکەم هیوای رۆژیکی خۆش و شاد بۆ هاو نیشتمانیانی کورد دەکەم هەر بژین سەرکۆتۆ بەن
 — 
/////////////////

نشریه آلمانی: "مردم اسرائیل خود را برای همه امکانات آماده می کنند"


کودکان اسرائیلی در حال فراگیری استفاده از ماسک گاز

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  نشریه آلمانی "دی ولت" در گزارشی از اورشلیم می نویسد: اسرائیل کشور زیبایی است و در فصل تابستان و تعطیلات، بسیاری از مردم آلمان و اروپا به این کشور می روند اما امسال خطر جنگ بر این کشور زیبا سایه افکنده و توریست ها را نگران کرده است.
میشائیل بورگ اشتد (Michael Borgstede ) خبرنگار نشریه مزبور در ادامه گزارش خود می نویسد: من به هیچ وجه نمی‌خواهم توریست هایی را که به این کشور می روند ناراحت کنم؛ نه این هدف من نیست، اما در اسرائیل اکنون مردم و دولت به فکر تهیه ماسک ضد گاز هستند.
وی می نویسد: اگر می خواهید به این کشور زیبا با فرهنگ بسیار غنی، ساحل زیبا، دریای تمیز با میهمان نوازی خوب بروید، شاید بد نباشد ماسک ضد گاز با خود همراه برید، زیرا مردم این کشور خطر را بیشتر از هر موقع دیگری حس می کنند. شاید به نظر عجیب و غیر قابل تصور بیآید، اما مشکل ایران اتمی در زندگی روزمره مردم این کشور به روشنی دیده می‌شود، تا جایی که مردم را حتی به فکر تهیه ماسک ضد گاز می اندازد.
اداره پست در اسرائیل این روزها تنها تمبر نمی فروشد، بلکه ماسک ضد گاز نیز پخش می کند. در این کشور تا کنون 4 میلیون ماسک بین مردم پخش شده و یک ‌صد هزار عدد نیز ذخیره دارد. اسرائیل 7،8 میلیون نفر جمعیت دارد ولی تا کنون به هتل ها ماسک داده نشده است.
///////////////////////

کمیته دوستداران سوریه"، شورای ملی مخالفان را به رسمیت شناخت
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  دومین کنفرانس بین المللی "دوستداران سوریه" که در پشتیبانی از خیزش مردم آن کشور در استانبول برپا شده است، از آقای کوفی عنان خواست یک جدول زمانی برای پایان بخشیدن به بحران سوریه تعیین کند که حاوی انتقال مسئله به شورای امنیت در صورت ادامه خونریزی ها باشد.
در بیانیه پایانی این کنفرانس اعلام شد که فرصت اسد برای اجرای تعهداتی که برعهده گرفته محدود است. کنفرانس همچنین شورای ملی سوریه را که توسط مخالفان اسد تشکیل شده به عنوان نماینده قانونی ملت آن کشور به رسمیت شناخت.
آگاهان گفتند: تصمیمات این کنفرانس در واقع پیروزی سیاست ترکیه علیه رژیم سرکوبگر خاندان اسد در سوریه و شکست رژیم ایران است که از جنایات حکومت کنونی دمشق قاطعانه جانبداری می کند.

//////////////////////

آیا رجب طیب اردوغان مامور مخفی سی ای ای است؟


اردوغان کلینتون را در جریان دیدگاه های سران تهران گذاشت




گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  نخست وزیر ترکیه، آقای رجب طیب اردوغان در جریان دیدار با وزیر خارجه ایالات متحده، خانم هیلاری کلینتون، او را در جریان مذاکراتش با رهبران جمهوری اسلامی قرار داد.
آقای اردوغان هفته گذشته در سفری دو روزه به ایران، با بسیاری از مقامات ارشد جمهوری اسلامی، از جمله رهبر و رییس جمهوری رژیم دیدار کرد. موضوع پرونده اتمی ایران از محورهای این مذاکرات بود.
به گزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، در دیدار آقای اردوغان با خانم کلینتون، نخست وزیر ترکیه، وزیر خارجه ایالات متحده را از آخرین دیدگاه های سران ایران درباره برنامه اتمی رژیم آگاه ساخت. جزییات این دیدار هنوز منتشر نشده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر