Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۱, دوشنبه

کنگره سازمان دموکراتیک یارسان اولین و آزادترین کنگره ی بوده در تاریخ خاورمیانه و کردستان که بطور آزادانه و در یک فضای دموکراتیک و احترام آمیز برگزار شده است.


کنگره سازمان دموکراتیک یارسان اولین و آزادترین کنگره ی بوده در تاریخ خاورمیانه و کردستان که بطور آزادانه و در یک فضای دموکراتیک و احترام آمیز برگزار شده است.
و از نظر آگاهان سیاسی که در باره دموکراسی در دانشگاهای سوئد تدریس میکنند کنگره سازمان دموکراتیک یارسان بی نظیر ترین کنگره  ای بوده است که تا بحال  در تاریخ کردستان ازنظر کفیت و بردباری و آزادگی بی نظیر بوده است.
بر اساس تحقیقاتی که در باره انتقادهای که از کنگره سازمان دموکراتیک یارسان شده است توسط دوستان کرد ما نشانمیدهد که بر اثر حسادت میباشد و هیچ اشکالی در این باره یافته نمیشود اگر دوستان به این خاطر از کنگره انتقاد میکنند که گویا رضا پهلوی در آن شرکت نموده است سخت در اشتباه هستند و نیاموخته اند که دموکراسی یعنی چی؟ 
و کنگره سازمان دموکراتیک یارسان با پرچم کردستان آرایش یافته بود و با سرود ای رقیب شروع شد و اگر اشکالی که بقول دوستان حسودی که از این کنگره کورکورانه انتقاد میکنند و سرباز درست کرده اند و یک الی دو نفری را مامور این تبلیغاتها نموده اند به نفع خویش فرزند مرحوم قاضی محمد یکی از تجاران مواد شیمیایی برای رژیم صدام بوده است در اروپا برای صدام حسین دلالی میکرده است و دلال شیمیایی بوده است به این سبب که برادر زن سردار جاف بوده است آخر چه کسی از این عمل قبیح انتقاد بکند خود رهبر حزب پاک یک ساواکی بوده چرا به اشتباهات خودشان نگاهی اجمالی نمی اندازند و فقط دوست دارند از دیگران بر اثر حسادت به انتقادهای خودساخته دست بزنند.
اگر دوستان از حضور رضا پهلوی در کنگره سازمان دموکراتیک یارسان انتقاد دارند چرا در باره دیدار آقای خالد عزیزی و مصطفی هجری و عبدالله مهتدی که چندین بار و بارها با رضا پهلوی دیدار و گفتگو نموده اند کسی انتقاد نمیکند و لاپوشانی میکنند بر اشتباهات خویش؟
به نظر بنده که توانسته ام اطلاعات جامعی در باره کنگره سازمان دموکراتیک یارسان جمع آوری کنم اولین کنگره کردی میباشد که به صورت شفاف و آزادانه و بر اصول دموکراتیک برگزار شده است و دوستان ساده لوح ما هم مثل آیت الله سید حاج آقا و حجت الله سید فرهاد و برزو چاقلو و علی بوبی عرب چوبی رفته اند با یاری حسین یزدانپنا چمدان دز که به برادرش رحم نکرد و ایشان را نیز کشت تا خودش همه چیز باشد امروز آمده است در سرنوشت مردم ستم دیده یارسان دخالت میکند و سایت برای 3 نفر بیمار و در عین حال پاسدار درست کرده است تا علیه این کنگره دست به لجن پراکنی بزنند.
خوب رضا پهلوی هم مثل یک مهمان حرف خودش را زده است و حرف حاضرین را نیز گوش کرده و هیچ اشکالی در شرکت رضا پهلوی در کنگره سازمان دموکراتیک یارسان دیده نمیشود که دوستان ساده لوح پرخاشگرانه دست به پرخاشگری زده است در سایتهای خود که خواننده چندانی ندارد شاید با این یاهو گویهایشان بازدیدکننده سایتهایشان کمی بیشتر بشود.
کدام کنگره احزاب کردستانی در چنین فضای آزاد و شفافو دموکراسی برگزار شده است؟ ما آنچه در باره کنگره های که توسط احزاب کردی گرفته شده است چیزی بجز چاقوکشی و کشمکش و درگیری نشنیده ایم در هر کنگره ای تعدادی به بیمارستان منتقل میشدند به سبب درگیریهای فیزیکی میان افراد مخالف و موافق حاضر در کنگره های احزاب سنتی ما که امروز چشمشان کور شده و حقایق را نمیبنند و از اینکه رضا پهلوی در کنگره دموکراتیک و آزاد سازمان دموکراتیک یارسان شرکت نموده است انتقاد میکنند و دست به قلم فرسای میزنند.
اگر بخواهیم بطور بی طرفانه ای و وجدان خویش را بکار به بریم کنگره سازمان دموکراتیک یارسان توسط اکثریت مردم و جامعه یارسان برگزار شده است و بر اساس رای همه آزادانه و در یک فضای آزاد و دموکراتیک برگزار شده است.
در کنگره حزب پاک که نام قبلی این حزب اتحادیه شورش گیران کردستان بود حزب آقای حسین یزدانپناه که منجر به شقه شدن حزبش شد که در طول 3 روز درگیری و چاقو کشی روی داده است به گفته یکی از افسران آسایش که نخواسته نامش فاش بشود در یک تماس تلفنی به من گفت اگر ما دیر رسیده بودیم حسین یزدانپنا سمکو برادرش را به قتل رسانده بود و علیه یکدیگر سنگر گرفته بودند تا اینکه آسایش میرسد و اجازه نمیدهد بیشتر درگیری ادامه داشته باشد تعدادی از زخمیها را به بیمارستان منتقل میکنند. 
و حتی میخواسته خواهرش و مادرش را بقتل برساند حسین شنگول.
متاسفانه علی فازلی معروف به علی آقا لوتی خان و برزو جاقلو با سید حجت الله نقشبندی سید فرهاد حیدری معروف به آیت الله عظما چوب دستی حسین یزدانپناه شده اند و مصرفی حزب مشکوک موسوم به پاک شده اند کلمه چوب دستی و مصرفی بهترین اسمی است که به این 3 نفر از دنیا بی خبر تعلق میگیرد که به اصل و اصول یارسانی پشت نموده اند و اساس خویش را هدف قرار میدهند و چوب دستی و اسباب بازی دست دیگران میشوند.
من شخصا با رضا پهلوی و با تفکر ایشان صد در صد مخالفم اما ما یک اصول داریم به نام دموکراسی و دموکراسی و قوانین دمورکاسی هر فرد با هر عقیده و باوری که دارد حق دارد اظهار نظر کند و حق دارد نظرات خویش را بیان کند دیالوگ به مثابه اتحاد و به هم نزدیک شدن است میان احزاب و گروه های سیاسی بنابر این هیچ اشکالی در شرکت رضا پهلوی در کنگره سازمان دموکراتیک یارسان دیده نمیشود و رضا پهلوی با دزدی در این کنگره شرکت نکرده بلکه بطور شفاف و در دیده همه در این کنگره شرکت نموده است مثل احزاب دروغگو ما نرفته اند در امریکا در زیر پرچم شیروخورشید نشان پادشاهیی سرتعظیم فرود بیاورند و امروز بیایند برای ما سینه چاک کنند.
اما من دفکر میکنم این 3 نفر یا بیسواد هستند و یا پول پرست و خودشان را به مغداری پول فروخته اند و چوب دستی حسین یزدانپناه شده اند ..
در این راستا از کلیه ی یارسانیان عزیز در سرتاسر دنیا درخواست میکنم که گول سید فرهاد و برزو و علی فازلی نخورند این 3 نفر هیچ چیزی بدون دستور دیگران انجام نمیدهند و حتی اختیار خودشان نیز در دست خودشان ندارند و به اصل و اصول یارسانی و جامعه یارسانی پشت نموده اندو با مردم یارسان دشمنی و خصومت دارند و چوب دستی و اسباب بازی دست دیگران و در اختیار دشمنان مردم ظلم دیده و مظلوم یارسان قرار گرفته اند و مصرفی شده اند باور کنید تاریخ مصرفشان تمام میشود و ما شاهد این صحنه خواهیم بود.
زنده باد جامعه بزرگ یارسان زنده باد آزادی و دموکراسی .
با سپاس فراوان ساموئیل کرماشانی 1/5/2012

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر