Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ اردیبهشت ۱, جمعه

اطلاعاتیها میخواسته اند در برزیل تجاوز راه اندازی کنند لاکن نمیدانستند که به دام می افتند در صدد بوده اند که فرهنگ امام یعنی همان ترحریر الوسیله را در برزیل امتحان کنند که گفته است میتوان با دختر شیرخوار مسائل جنسی انجام داد اینها دیگر نسبت به دختران کوچک ایرانی سیر شده اند و در ونزوئیلا نیز امتحان نموده اند و در صدد بوده اند در برزیل به اجرا در بیاورند اما کشف شدند

این ویدئو  زیر را نگاه کنید فرهنگ امام با فرهنگ برزیلیها فرق میکند در فرهنگ امام میشه با دختران 4 الی 5 ساله مسائل جنسی داشت  اما در فرهنک برزیل چنین نیست در فرهنگ امام به زنان و دختران زندانی در ایران اسلامی  تجاوز میشود  در فرهنگ امام زن یعنی یک کلای جنسی  زن یعنی ضعیفه در فرهنگ امام  دروغ فریب  یک اصول اخلاقی ادبی و دینی میباشد باید رعایت بشود.
اطلاعاتیها میخواسته اند در برزیل تجاوز راه اندازی کنند لاکن نمیدانستند که به دام می افتند در صدد بوده اند که فرهنگ امام یعنی همان تحریر الوسیله را در برزیل امتحان کنند که گفته است میتوان با دختر شیرخوار مسائل جنسی انجام داد اینها دیگر نسبت به دختران کوچک ایرانی سیر شده اند و در ونزوئیلا نیز امتحان نموده اند و در صدد بوده اند در برزیل به اجرا در بیاورند اما کشف شدند
و به عنوان آخرین گزارش این بولتن خبری:

سفارت ایران در برزیل، آزار و اذیت دختربچه ها از سوی دیپلمات خود را
ناشی از "تفاوت فرهنگی" دانست
گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  سفارت ایران در برزیل گزارش های مربوط به آزار و اذیت جنسی چند دختر بچه در برازیلیا توسط یک دیپلمات جمهوری اسلامی را "سوءتفاهم" توصیف کرد و مدعی شد که این رویداد به گفته این سفارتخانه، به دلیل "تفاوت فرهنگی" رخ داده است.
سفارت جمهوری اسلامی در اطلاعیه ای که  صادر کرد، رسانه های گروهی را متهم ساخت که در زمینه انتشار این خبر، "موضعی تبعیض آمیز" اتخاذ کرده اند. این در حالی است که سخنگوی وزارت خارجه برزیل اعلام کرد که آن وزارتخانه، گزارش پلیس و شهادت مادر یکی از دختران را درباره اقدامات غیراخلاقی دیپلمات جمهوری اسلامی دریافت کرده و در حال تکمیل پرونده است.
پدر یکی از دخترانی که مورد آزار و اذیت این دیپلمات قرار گرفته است، به یک تارنمای خبری گفته که افراد حاضر در استخری که این رویداد درآن رخ داد، از شدت خشم قصد داشتند دیپلمات ایرانی را به قتل برسانند و اگر پرنسل امنیتی استخر به پلیس زنگ نزده بودند، احتمالاً هم اکنون این پدر، به اتهام قتل در بازداشت بود.
لمس بدن دختران  دختران  و لمس وسط پا و تناسلی دختران در استخر برزیلی فقط "سوتفاهم فرهنگی" است
ماجرا خیلی ساده است. حکمت الله قربانی، دیپلمات عالی رتبه سفارت جمهوری اسلامی در برزیل، ۲۶ فروردین ۱۳۹۱ در استخری مختلط شنا می کرد، زیر آب می رفت و آلت تناسلی  دختران بین ۹ تا ۱۵ سال را لمس کرده و اقدام به آزار جنسی آنان می کرد. خانواده دختران شاکی شدند و این دیپلمات ۵۰ ساله جمهوری اسلامی که از لحاظ سازمانی رتبه سوم را در سفارت جمهوری اسلامی در برزیل داشته است، دستگیر شد. وزارت خارجه جمهوری اسلامی و سفارت جمهوری اسلامی در برزیل این اتهام را "سو تفاهمی" برگرفته از "تفاوت فرهنگی" دانست و اصل اتهام را رد کرد. برای ذهن کنجکاو اینجانب چند سوال پیش آمد که خواهشمندم رفیق علی خامنه ای پاسخی را در قالب استفتا ارسال دارد: اولا اینکه دیپلمات ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی در استخر مختلط چه غلطی می کرد؟ و اگر استخر مختلط خوب است چرا جوانهای ما در ایران نمی 
توانند از این چیزهای خوب داشته باشند؟
برای مثال نمونه دیپلماتهای امام زمان در تایلند هم از این کارها کرده پیش از اینکه به شهادت نایل بشوند
دوما اینکه اگر دستمالی کردن "بدن    دختران"با انگیزی شهوتی آنهم دختران نوجوان  9 ساله تنها سوتفاهمی ناشی از تفاوت فرهنگی است، چرا گشت ارشاد نظام مقدس، برای جوانهای بیچاره ایرانی که تازه قصد لمس عورت همدیگر را ندارند و فقط می خواهند با هم در خیابان قدم زده و در نهایت دست یکدیگر را بگیرند اینهمه مزاحمت ایجاد می کنند؟
لازم به ذکر است که خبرنگاران گمنام امام زمان، فیلمی را از زندگی این دیپلمات پس از دستگیری در استخرهای دیگر پیدا کرده اند که برای نخستین بار در اینجا تقدیم می گردد تا عبرتی برای همگان باشد. گفتنی است که این دیپلمات توسط صاعقه امام زمانی به دلفین تبدیل شده است  و به دختران حمله کرده است 

-------------------------------------------------------



پیام تبریک یارسانیان داخل کشور به مناسبت موفقیت کنگر سازمان دموکراتیک یارسان
پیام تبریک دفتر تشکل بزرگ یارسانیان ایران زمین

برگزاری موفق ، کنگره مشترک جنبش دمکراتیک یارسان و سازمان یاری کورد ، و تشکیل سازمانی واحد و متحد یارسانی تحت نام " سازمان دمکراتیک یارسان " در تاریخ 7 و 8 آپریل2012 در کشور سوئد ، نوید روزهای طلایی برای فعالین سیاسی و مدنی یارسان و هموار شدن راه مبارزه مدنی تا دستیابی به حقوق حقه ملت کورد و یارسان و ایران را دارد . با تبریک صمیمانه به تمامی دست اندرکاران این حرکت عظیم و شادمان از این موفقیت مدنی ، سرافرازی و آزادی مردم یارسان و کوردستان و تمامی خلق های ایران زمین ، آرزوی ما است . باشد که ، در سایه دانایی و ایمان و نیروی اتحاد راستین و حقیقی تمامی یاران ، راه یاری را مسیر موفقیت و پیروزی خویش برگزینیم . 
دفتر تشکل بزرگ یارسانیان ایران زمین _


------------------------------------------------------------























NNS ROJ: شماری از فعالان مدنی شهر بوکان با صدور بیانیەایی از


 مردم این شهر خواستەاند تا در اعتراض به وضعیت غیرعادی و نبود امنیت جانی برای ساکنان این شهر، اقدام به برپایی یک تجمع اعتراضی نمایند.

شماری از زنان فعال با انتشار بیانیەایی، از مردم بوکان می خواهند تا در مقابل از بین رفتن وضعیت عادی این شهر و تهدیدی که اخیرا متوجه ساکنان بوکان خصوصا کودکان شده، تجمعی اعتراضی برپا کنند.

در این بیانیه با اشاره به کشته شدن "سمیه فیض الله پور"، از خانوادەها، جوانان، معلمان و عموم مردم این شهر خواسته شده تا در حالتی که شهر "مملو از تشنج، تشویش و فقدان امنیت روحی و روانی" می باشد، در ساعت 5 بعدازظهر، روز جمعه اول اردیبهشت در بخش جنوبی پارک ساحلی تجمعی آرام برپا کنند.

این بیانیه، عدم برخورد مناسب با "دستەکشی های خیابانی، باندهای تبهکار و توزیع مواد مخدر" را به عنوان عامل بغرنج تر شدن فضای بوکان معرفی کرده و شانه خالی کردن در قبال چنین فجایعی را منجر به تداوم این فضا و "قربانی شدن" عدەی بیشتری از مردم این شهر دانسته است.

گفته می شود در هفتەهای اخیر، دست کم 10 کودک، نوجوان و دانش آموز در شهر بوکان کشته شدەاند. این کودکان پس از ربوده شدن مورد تجاوز جنسی نیز قرار گرفتەاند.
روز دو شنبه 28 فروردین امسال، دهها مدرسه در اعتراض به کشته شدن این کودکان تعطیل شد و دانش آموازان و معلمان از حضور در مدارس خودداری کردند. 
--------------------------------

استقرار یکان زرهی ضد شورش برای سرکوب ساکنان لیبرتی





اطلاعیه شورای ملی مقاومتلیبرتی- شماره ۲۴، استقرار یکان زرهی ضد شورش برای سرکوب ساکنان لیبرتی، از ساعت ۳۰/۶ صبح امروز (جمعه اول اردیبهشت – ۲۰ آوریل) یک نیروی مکانیزه ضد شورش با زرهی های چرخدار و مسلسل های سنگین به لیبرتی آمده و در چهار طرف کمپ و ایستگاه پلیس مستقر شده است. این یادآور استقرار زرهی های عراقی در ۳ آوریل ۲۰۱۱ در اشرف و یک علامت بسیار خطرناک از مقاصد شوم در آستانه سفر مالکی به ایران و دیدار او با خامنه ای است که پیوسته خواهان نابود کردن اعضای اپوزیسیون ایران در عراق بوده است. دو قتل عام پیشین در اشرف در ژوئیه ۲۰۰۹ و آوریل ۲۰۱۱ به خواست خامنه ای انجام شد. آماده سازی برای یک سرکوب خونین دیگر در زندان موسوم به لیبرتی راه حل مسالمت آمیز و هرگونه انتقال جدید از اشرف به این محل را منتفی میکند. عکسهای زرهی ها در کنار بنگال های ساکنان ضمیمه و قابل توجه است.مقاومت ایران خواهان اقدام بلادرنگ دبیرکل ملل متحد و دولت آمریکا در این باره و اجرای کامل نامه ۱۶مارس نماینده ویژه دبیرکل به ساکنان درباره عقب کشیدن نیروهای مسلح عراقی از داخل کمپ است.دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایراناول اردیبهشت ۱۳۹۱ (۲۰ آوریل ۲۰۱۲)، منبع: سایت خبری همبستگی ملی
---------------------------------



فیلم فرار سربازان اسد از دید ناظران بین الملل

دبی-العربیه.نت-فارسی
مخالفان رژیم سوریه شامگاه پنجشنبه 20-4-2012 یک فیلم يديويی بر شبکه انترنیت منتشر کردند که نشان می دهد چگونه سربازان رژیم اسد درشهر "الحموریه" دمشق تلاش می کنند که خود و تانک هایشان را از دید ناظران بین المللی پنهان کنند.


دراین میان تک تیر اندازانی نیز دیده می شوند که مستقل عمل می کردند.



درهمین حال کمیته هماهنگی انقلاب سوریه تصاویری ویدیویی دیگری را بر شبکه انترنت پخش کرد ه است که درآن مشاهده می شود که توپخانه اسد مناطق وادی عرب، الخالدية والبياضة در حمص، را همچنان زیر آتشبار خود قرار داده است.

پیشتر مخالفان رژیم سوريه ويديويی را منتشر کرده اند که نشان می دهد تک تيراندازان دولتی به سوی جمعيتی که در حوالی شهر دمشق و در اطراف ناظران صلح سازمان ملل گرد آمده اند شليک می کنند.

جمعه عکاش روزنامه نگار مخالف اسد در باره فیلم ویدیویی فرار سربازان اسد از دید ناظران بین المللی می گوید:" این صحنه نشان می دهد که عناصروفادار به دیکتاتورها چقدر از نظر معنوی در سطح پایینی قرار دارند. سربازانی که برای کشتن کودکان، جوانان و زنان بی دفاع رجزخوانی می کنند و شعار" جانثار توایم ای بشار " را سر می دهند و بر جسد مبارزان می رقصند چگونه از مواجه شدن با ناظران بین المللی و دوربین های آنان بیم دارند."

روزنامه نگار سوری افزود این صحنه ویدیویی ما را به یاد ترانه "سمیح شقر" خواننده انقلاب سوریه می اندازد که درآن خطاب به سربازان اسد می گوید :"افسوس که گلوله های شما کودکان و زنان بی دفاع را نشانه میگیرد."

"افسوس که شجاعت را در کشتن هموطن آزادی خواه خود معنی می کنید."

"افسوس که دربرابر دشمنان خوار و ذلیل هستید و یک گلوله به سوی جولان شلیک نکردید ."

" افسوس که گلوله هایتان را سالها برای کشتن جوانان وطن خود نگه داشتید."


-----------------------
اعتصاب رفت و آمد را در رم مختل کرد

هزاران ایتالیایی با حضور درخیابانهای پایتخت و برپایی یک اعتصاب چهار ساعته نسبت به طرح اصلاحات کار دولت اعتراض کردند.
این طرح که درقالب لایحه‌ای تقدیم پارلمان شده است (درحال حاضر در کمیسیون مربوطه در سنا درحال بررسی است) اخراج کارگران توسط کارفرمایان را تسهیل می‌کند. درصورت عدم عقب نشینی دولت ازاین تصمیم، اتحادیه‌های کارگری اعتصاب بزرگتری را تدارک خواهند دید.
دبیرکل یکی از این اتحادیه‌های کارگری درمورد علت این اعتصاب می‌گوید:«تا زمانی که این اصلاحات منجر به کارآفرینی نشود ما به اعتراضات خود ادامه می‌دهیم. با این حال خوب می‌دانیم که باید درمورد مسئله قراردادهای موقتی کار مداخله صورت گیرد چرا که اوضاع نه تنها بهتر نشده بلکه بدترهم شده است.»
همزمان، به دعوت برخی از اتحادیه‌های کارگری، کارکنان ناوگان حمل و نقل عمومی رم برای بیست و چهار ساعت دست از کار کشیدند. اختلال درناوگان حمل و نقل عمومی در روز کاری هفته، موجب ایجاد صفهای طولانی و سرگردانی مسافران در خیابانهای رم شد.
یکی ازاستفاده کنندگان از شبکه حمل و نقل عمومی که بموجب این اعتصاب نتوانسته بموقع سر قرار خود حاضر شود می‌گوید: «آن‌ها حق اعتصاب ندارند، مخصوصا در کلانشهری مثل رم که برای رفت و آمد وسیله دیگری نیست.»
معترضان می گویند اصلاحات اقتصادی ماریو مونتی نخست وزیرایتالیا نه تنها به بهبود اوضاع کمک نمی‌کند بلکه شرایط زندگی کارگران را در این بحبوحه بحران اقتصادی با مشکلات اساسی تری روبرو خواهد ساخت.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر