Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۱ فروردین ۱۹, شنبه

برگزارکنندگان کنفرانس استکهلم کیا بودند و خودتان قضاوت کنید

برگزارکنندگان کنفرانس استکهلم کیا بودند و خودتان قضاوت کنید 
 قضاوت کنید تا صاحب چنین افرادی فرصت طلب باشیم باید به فکر استقلال کردستان نباشیم  که نادانانه و ساده لوحانه با هر کسی دست میدهند دوست میشوند
مصلحت شخصی مهتر است از مصلحت ملی برای آقای مهتدی و دوستان حزب دموکرات کردستان ایران و هر دو بخشش.
 نوریزاده پانایرانیست اینبر و اون بر 
//////////////////////////////

 دکتر کپی سری چهارم بهترینها بخش۲



-----------------------------------

روسیه استقرار اس – 400 در کالینیگراد را آغاز کرد؛
پاسخی به سامانه های آمریکا در برابر ایران
 

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  ارتش روسیه سرانجام استقرار سامانه دفاع موشکی زمین به هوای مدل اس – 400 را در تپه های کالینیگراد، که در میان لهستان و لیتوانی واقع است، آغاز کرد. از بامداد امروز این برنامه مهم نظامی ارتش روسیه آغاز گردید.
روسیه در زمینه مخالفت با طرح سپر دفاع موشکی آمریکا در اروپا، به استقرار سامانه موشک های اس – 400 اقدام کرده است؛ چرا که روسیه معتقد است که آمریکا برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران بوده است که سامانه دفاع موشکی را در چند نقطه اروپا مستقر کرده است. لذا روسیه نیز گفته است که حق خود می داند که به اقدامات متقابل دست بزند.
گفتنی است که روز گذشته نیز آقای الکسی پوشکوف، رییس کمیسیون امور خارجی در دوما (پارلمان روسیه) گفته بود که این حقیقت نیز که آمریکا و شش امیرنشین خلیج فارس هم در حال برنامه ریزی برای استقرار سامانه دفاع موشکی آمریکایی هستند، این احساس را در او تقویت می کند که امکان حمله به ایران جدی تر شده است.
وی در همین حال گفته بود که رژیم ایران همان اشتباهات صدام حسین در عراق را تکرار می کند و فکر می کند که هرگز حمله ای علیه ایران در کار نخواهد بود و خطر جنگ را دستکم تلقی می کند. 
خانواده های قربانیان انفجار آرژانتین: 

"جنایت رژیم ایران را فراموش نمی کنیم"
 
سفارت ویران شده اسرائیل در انفجار 20 سال پیش

گزارش بخش فارسی رادیو اسرائیل-  بیست سال پس از انفجار تروریستی سال 1992 در بوئنوس آیرس، در آرژانتین که در جریان آن 29 تن در سفارت اسرائیل در پایتخت آرژانتین جان باختند، شماری از بازماندگان و اعضای خانواده قربانیان این رویداد، برای گرامیداشت یاد جان باختگان از اسرائیل به آرژانتین رفتند و گفتند که هرگز جنایت ایران را فراموش نخواهند کرد.
به گزارس سامانه خبری "وای نت"، وبسایت روزنامه "یدیعوت آخرونوت" در اسرائیل، گردهمآیی بازماندگان قربانیان ترور در بوئنوس آیرس با احساس و عواطف به شدت تحریک شده این بازماندگان همراه بود.
 بازماندگان قربانیان انفجار تروریستی در سفارت اسرائیل بیشتر بر این باور خود پافشاری می کردند که تروریست ها با اقدام خود، در شکستن اراده و روحیه مردم اسرائیل موفق نشدند.
گفتنی است که از همان بیست سال پیش، در پی رویداد انفجار سفارت اسرائیل، سازمان های اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا، رژیم ایران را به عنوان عامل اصلی این رویداد اعلام کردند و از آن زمان تاکنون، اقدامات گسترده ای برای شناسایی دقیق عوامل اجرا کننده این ترور دردناک در جریان بوده است. گرچه جمهوری اسلامی نقش خود را در این رویداد تروریستی منکر شده، اما همه شواهد نشان می دهد که رژیم ایران به شکل مستقیم در آن شرکت داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر