Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۶, دوشنبه

هزاران کارگر "تاید واتر" در آستانه اخراج


هزاران کارگر "تاید واتر" در آستانه اخراج

بنا به گزارش منتشره بیش از 2 هزار کارگر شرکت "تاید واتر" در نتیجه سیاست تعدیل نیرو در روزهای آینده اخراج خواهند شد.
شرکت "تاید واتر" در صنعت دریایی و حمل و نقل کشور مشغول به فعالیت می باشد، گفته می شود در نتیجه واگذاری این شرکت به بخش خصوصی در چارچوب اصل 44 قانون اساسی رژیم، بیش از 2 هزار کارگر و کارمند این شرکت در آینده نزدیک اخراج خواهند شد
-------------------------------------------------------------------------
نوجوان دیگری در آستانه اعدام

بنا به گزارش خبرگزاری "هرانا" جوانی با نام "حسین علی پور" در آستانه اعدام قرار دارد.
"حسین علی پور" متولد سال 1368 به جرم قتلی که در سن 16 سالگی یعنی در تاریخ شهریور ماه سال 1384 مرتکب شده است، هم اکنون در زندان "لاکان" رشت زندانی است.
در صورت تایید حکم اعدام وی توسط دستگاه قضایی رژیم، نامبرده در آینده ای نزدیک اعدام خواهد شد।
-------------------------------------------
ادامه حضور خانواده بازداشت شدگان در مقابل زندان اوین و دادگاه تهران

اخبار رسیده از تهران حاکی است روز دوشنبه 6 مهر ماه صدها تن از اعضای خانواده بازداشت شدگان اعتراضات اخیر ضد حکومتی به تجمع اعتراضی خود در مقابل زندان اوین و دادگاه تهران ادامه دادند.
تجمع کنندگان ضمن تجمع در مقابل این دو نهاد سرکوبگر رژیم خواستار کسب اطلاع از وضعیت عزیزان در بند خود، ملاقات و دیدار با آنان، انتشار اسامی کامل و محل نگهداری بازداشت شدگان روز 27 شهریور ماه و آزادی بی قید و شرط تمامی زندانیان سیاسی و بازداشت شدگان اخیر شدند.
---------------------------------
ادامه اعتراض و تظاهرات دانشجویان روزانه خواهد بود

درحالی که تجمع و راهپیمایی دانشجویان در دانشگاه تهران با سردادن شعار های ضد حکومتی پایان یافت، نیروهای ضد شورش به تعدادی از دانشجویان یورش بردند و آنان را بازداشت کردند.
خبر های رسیده حاکی است افراد رژيم جهت جلوگیری از فیلمبرداری از تظاهرات، تلفن های موبايل تعدادى از تظاهركنندگان را شكستند.
دانشجويان معترض با سر دادن فریاد اعلام کردند تظاهرات در دانشگاه هر روز ادامه خواهد داشت।
----------------------------------
اعتراضات ضد حکومتی در دانشگاه شیراز

همزمان با شروع سال تحصیلی عده کثیری از دانشجویان دانشگاه شیراز با سر دادن فریادهای ضد حکومتی مخالفت خود را با رژیم اعلام کردند.
حرکت اعتراضی دانشجویان دانشگاه شیراز در آستانه بازگشایی دانشگاه ها نشان داد علی رغم تشدید فشارها بر دانشجویان جهت سرکوب و به انفعال کشاندن آنان توسط رژیم، دانشجویان همچنان به اعتراض ضد حکومتی خود ادامه خواهد داد।
--------------------------------------
تظاهرات ضد دولتی دانشجویان تهران

در پی حضور "کامران دانشجو" وزیر علوم رژیم به منظور بازگشایی دانشگاه ها در دانشگاه تهران، دانشجویان دست به یک اعتراض وسیع ضد حکومتی زدند.
روز دوشنبه 6 مهر ماه بیش از 3 هزار تن از دانشجویان در دانشگاه تهران، مقابل کتابخانه مرکزی و نیز در خیابان های اصلی پردیس مرکزی دانشگاه اقدام به تجمع و اعتراض نمودند و شعارهایی نظیر "نه سازش نه تسلیم و مرگ بر دیکتاتور" را علیه رژیم اسلامی فریاد زدند।
---------------------
ادامه اخراج سازی ها در صنایع مختلف ایران

بنا به خبر رسیده از قزوین صدها کارگر شاغل در کارخانه های واقع در این استان در ماه گذشته به دستور کارفرما و به بهانه های واهی اخراج شده اند.
خبر رسیده حاکی است کارفرمایان کارخانه هایی از قبیل "سندان ایران، سپهر الکتریک، بسته بندی البرز، ایران زاک، ماشین فلزات و گودال فلزات" تنها در شهریور ماه مجموعا بیش از 500 کارگر را به بهانه های واهی از جمله مشکلات اقتصادی اخراج کرده اند।'
-----------------------
اخراج دهها کارگر شاغل در پروژه ساخت سد "سیلوه"

اخبار منتشره در خصوص ادامه اخراج کارگران ایران حاکی است کارفرمای پروژه ساخت سد سیلوه واقع در شهر اشنویه 70 کارگر را اخراج نموده است.
کارفرمای پروژه احداث سد سیلوه که وابسته به شرکت جهاد نصر سپاه پاسداران رژیم می باشد دلیل اخراج کارگران را مشکلات مالی بیان نموده است।
---------------------------
تعطیلی دهها کارخانه تولید قند و شکر در ایران

اخبار منتشره به نقل از یک نماینده مجلس رژیم حاکی است در 2 سال گذشته 32 کارخانه تولید قند و شکر در ایران تعطیل و تمامی کارگران آنها اخراج شده اند.
آمارها حاکی است میانگین کارگران اخراجی در هریک از کارخانه های تعطیل شده بین 400 تا یکهزار نفر می باشد।
----------------------
ادامه تجمع اعتراضی در مقابل زندان اوین و دادگاه تهران

از تهران خبر می رسد دهها تن از اعضای خانواده دستگیر شدگان اعتراضات اخیر ضد حکومتی در مقابل زندان اوین و دادگاه رژیم تجمع نمودند.
تجمع کنندگان در مقابل زندان اوین ضمن اجتماع در مقابل دژبانی این زندان با سر دادن فریادهای اعتراض آمیز خواستار کسب اطلاع از بستگان در بند خود شدند. در پاسخ به خواست معترضان ماموران سرکوبگر رژیم به آنان اعلام نمودند که پیگیری وضعیت بستگانشان تنها از طریق دادسرای تهران امکان پذیر است.
از سوی دیگر بیش از 100 تن در مقابل دادگاه اسلامی رژیم در تهران جهت کسب اطلاع از وضعیت عزیزان بازداشتی خود تجمع نمودند و با سر دادن فریاد و صدای اعتراض خود خواستار آزادی بی قید و شرط بستگان در بند خود شدند।
--------------------
ادعای بازداشت عوامل ترورهای اخیر سنندج

بنا به گزارش خبرگزاری حکومتی ایلنا، وزارت اطلاعات رژیم اعلام کرد عوامل اصلی ترورهای اخیر شهر سنندج شناسایی و روز یکشنبه 5 مهر ماه دستگیر شدند.
وزارت اطلاعات ادعا کرد روز یکشنبه 5 مهر ماه با همکاری سایر ارگان های امنیتی رژیم در جریان یک درگیری مسلحانه 2 تن از به گفته آنان عوامل ترورهای اخیر را کشته و تعدادی از آنان را بازداشت کرده است.
وزارت اطلاعات بدون اشاره به نام و مشخصات افراد بازداشت شده آنان را اعضای گروه های "وهابی" معرفی نموده است.
لازم به ذکر است 2 تن از ماموران رژیم نیز در جریان این درگیری که شامگاه یکشنبه 5 مهر ماه در شهر سنندج روی داد کشته شدند।
---------------------------
دستگیری دهها تن از جوانان در بندرعباس

نیروی سرکوبگر انتظامی استان هرمزگان از دستگیری 34 جوان تحت نام واهی "ارذال و اوباش" خبر داد.
یکی از عوامل رژیم در نیروی انتظامی روز یکشنبه 5 مهر ماه در یک نشست خبری اعلام کرد این دستگیری ها در دو نوبت در سطح شهر بندرعباس صورت گرفته و جوانان بازداشتی به بازداشت گاه های رژیم واقع در این شهر منتقل شده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر