Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

مسئولين از سرنوشت شاه عبرت بگيرند "


مسئولين از سرنوشت شاه عبرت بگيرند "آيت الله منتظرى: با خفقان و بگير وببند نمى توان حكومت كرد

آیت الله حسینعلی منتظری تهران – رسانه ها، العربيه نت
آیت‏الله حسینعلی منتظری در پاسخ به نامه مجمع زنان اصلاح طلب ايران خطاب به مسئولان گفت " از سرنوشت شاه عبرت بگیرید."
آيت الله منتظرى در اين نامه كه امروز چهارشنبه 30-9-2009 منتشر شد ، گفت : ‏" مجددا به مسئولين مربوطه تذكر مى دهم از سرنوشت حكومت شاه و ساير‏ ‏حكومتهاى استبدادى جهان عبرت بگيرند. در دنياى امروز با‏ ‏خفقان و بگير و ببند منتقدان و پر كردن‏ ‏زندانها از آزادى خواهان و اجبار آنان به اعتراف و‏ ‏اقرار نسبت به امور خلاف واقع نمى توان حكومت نمود.
به گفته او " در حكومتى كه‏ فعالان سياسى در زندان و تحت فشار بوده و‏ ‏مداحان تملق گو و چاپلوسان، مورد تأييد و تكريم باشند، جامعه و مردم‏ ‏هرگز به سعادت و ترقى راهى نخواهند يافت."
گفتنى است که مجمع زنان اصلاح طلب ايران در نامه ى خود از اينكه "حرمت وحيثيت زنان در ايران اسلامى لگد مال مى شود، زنان توسط ماموران مرد جلب و بدون حضور مامور زن بازداشت مى گردند و از سرنوشت بازداشت شدگان خبرى در دست نيست و يا خبر از تجاوز و تحقير مى رسد" ابراز شكايت و نگرانى كرده بودند.
منتظری با اشاره به حوادث پس از انتخابات خاطر نشان کرد : "‏‏ نگرانى هاى شما از حوادث و فجايع جارى و‏ ‏عواقب آن و اعمال خلافى كه متأسفانه به نام دين و حاكميت دينى انجام شده‏ ‏و مى‎شود، و همچنين انتظارات شما و ساير اقشار جامعه از مراجع محترم و‏ ‏علماى بلاد و جامعه روحانيت كه بايد مدافع حيثيت دين و مذهب و ملجاء و‏ ‏پناهگاه مردم مظلوم باشند كاملا به حق و بجاست."
‏وى كه در برهه اخير پس از دو دهه بايكوت خبرى، دوباره نامش بر سر زبانها افتاده و دانشجويان در دانشگاهها دوباره در تاييد او شعار داده اند در ادامه نامه ى اخير خود مى نويسد: "اينجانب در حد توان، و بنابر احساس مسئوليت و وظيفه انسانى و شرعى ،‏ ‏در رابطه با حوادث و فجايع پس از انتخابات و تضييع حقوق معترضين به‏ ‏نتيجه انتخابات اخير و ضرب و شتم و كشتار عده اى بيگناه و نيز‏ ‏دستگيرى تعداد زيادى از نخبگان و فعالان سياسى و اعتراف گيريهاى‏ ‏اجبارى و خلاف شرع و هتك حرمت افراد با پخش مصاحبه هاى بى مايه ‏ ‏تلويزيونى مطالبى را عنوان نموده ام ; به اميد آن كه در جهت اصلاح امور و‏ ‏تنبه مسئولين مربوطه و جبران اعمال خلاف گذشته و بازگشت آرامش به‏ ‏جامعه و نيز اعتماد مردم به حاكميت منشأ اثر باشد."
‏آيت الله منتظرى ضمن ابراز همدردى با رنج ديدگان و خانواده هاى قربانيان حوادث اخير، با اشاره به آياتى از قران آورده است: "خداوند‏ ‏مرگ و زندگى را آفريد تا افراد آزمايش شوند كه چه كسى بهتر عمل‏ ‏مى‎كند. عده اى با رياست و حاكميت امتحان مى‎شوند تا معلوم شود در‏ ‏عمل تا چه حد پايبند ارزش ها خواهند ماند; و اين كه آيا خود و مقامات‏ ‏دنيوى را فداى ارزش ها مى‎نمايند و يا ارزش ها و اعتقادات را در خدمت‏ ‏مقامات و اميال چند روزه خود مى‎خواهند; و همچنين عده اى با محروميت و‏ ‏مظلوميت امتحان مى‎شوند تا معلوم شود در راه انجام وظيفه و دفاع از‏ ‏حقوق خود و ديگران تا چه حد صبر و استقامت مى‎كنند، كه در اين صورت‏ ‏طبق وعده الهى اجر بى حساب خواهند داشت؛ و يا اين كه مأيوس مى‎شوند‏ ‏و صحنه را براى قدرت طلبان خالى مى‎نمايند."
‏در پايان نامه آمده است: "اميدوارم تا دير نشده مسئولين ما به خود آيند و روش و شيوه خود را تغيير‏ ‏دهند و اشتباهات گذشته را جبران نموده و فاصله بين مردم و نظام را با‏ ‏اخلاق كريمه و تأسى به معصومين (ع) از بين ببرند
------------------------------------------------------------------।"
آزمایش سیستم جدید ارسال پارازیت توسط سپاه پاسداران
سایت درویشان انفو: روز شنبه سپاه سیستم جدید ارسال پارازیت خود را با قدرت بالای 1 گیگاهرتز در تهران تست میکندخبرهای موثق رسیده از یکی از کارمندان شرکت مخابراتی صا ایران ( وابسته به سپاه ) حاکی از آن است که سیستم مجهز روسی ارسال پارازیت كه اغلب در جنگ هاي مدرن الكترونيك براي اختلال در رادارها استفاده مي شود با تغییرات غیر استاندارد صاایران به قدرت بالایی برای ارسال امواج دست یافته است । در اين سیستم اسيلاتورهايي در پهناي باند مايكروويو استفاده شده كه تمامي كانال هاي ماهواره اي را دچار اختلال میكند قدرت باندهاي ارسال شده بسیار بالاتر از قدرت امواج مايكروويو يعني از 1 تا چند گیگا هرتز است ! که اثرات بسیار سوء براي بدن انسان و موجودات زنده دارد . از بين رفتن تعادل دماي بدن، براي انسان مرگ آور است و بيشتر از يك بمب اتمي براي افراد خطرناك است . یادآور میشود که این کارمند صا ایران درباره مضرات این امواج و جلوگیری از آسیبهای مرگ آور که منجر به سرطانهای خونی و هورمونی ( عقیم شدن ) انسان میشود . اعلام کرد که این تست از ساعت 11 صبح روز شنبه قرار است در یکی از مناطق جنوبی تهران که محل دقیق آن هنوز اعلام نشده به مدت 15 ساعت انجام شود . که تنها راه جلوگیری از عوارض این تشعشعات خروج از منطقه تست یعنی جنوب شهر است .
------------------------------------------------------
بدبینی شدید مردم آمریكا به رژیم در آستانه مذاكرات فردا
سایت آینده نیوز در تهران: مجموعه حوادث ماه های اخیر به شدت مردم آمریكا را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین كرده است। در جدیدترین نظرسنجی كه بنیاد راسموسن در آستانه مذاكرات 1+5 با ایران انجام داده است، 82 درصد اظهار كردند برنامه هسته ای ایران برای تولید تسلیحات هسته ای است كه این تعداد در نظرسنجی اخیر نسبت به نظرسنجی كه در ژانویه انجام شد، افزایش یافته است. تنها 5 درصد آنها معتقدند كه برنامه غنی سازی اورانیوم در ایران برای اهداف صلح آمیز است. 70 درصد از شركت كنندگان در این نظرسنجی نیز اعلام كردند كه جمهوری اسلامی بعد از كره شمالی بزرگترین دشمن ایالات متحده آمریكاست.
-------------------------------

نامه افشاگرانه همسر یکی از قربانیان سناریوی گرداب
خبرگزاری هرانا : فاطمه افتخاری همسر سعید ملک پور، متهم ردیف اول معرفی شده با نام سیاوش حسین خانی در پروندهی موسوم به «مضلین ۲» مربوط به جرایم اینترنتی است.به گزارش واحد زندانیان مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، وی پس از بازداشت همسر خود در فروردین ماه سال جاری با انتشار نامه ای نسبت به افشاگری در خصوص سناریو سازی دستگاه امنیتی به نوبه خود اقدام نمود. دستگاه امنیتی با تهدید خانم افتخاری نامبرده را مجبور به سکوت کرد که نهایتاً نامبرده پس از سپری شدن ماهها سکوت با مشاهده وضعیت مخاطره آمیز همسر خود علیرغم تهدیدات جاری با ارسال نامه ای که عیناً در ذیل می آید به سکوت خود پایان داد:
با سلامبعد از انتشار نامهٔ اول اینجانب در سایت مجموعه فعالان حقوق بشر،خانواده من در تهران تهدید و به دادگاه احضار شدند. و با این مطلب که با رسانه ایی کردن این قضیه شما بر علیه همسرتان عمل می‌کنید، من را مجبور به سکوت کردنداز ستون حوادث روزنامه ایران، متوجه شدم که پرونده همسرم، سعید ملک پور، با صدور قرار مجرميت و كيفرخواست به اتهام فساد في‌الارض به دادگاه انقلاب فرستاده شددو هفته پیش، طی‌ تماس تلفنی با اینجانب در کانادا، ابتدا از باب دوستی‌ و نصیحت، حرفهای نامربوط بسیاری به همسرم نسبت دادند، گویی که من با ایشان تازه آشنا شده ام!! وقتی ‌متوجه شدند که اینگونه صحبت‌ها در بنده تاثیری ندارد، شروع به تهدید اینجانب کردند، که اینجا تحت نظر هستم و کوچکترین فعالیت یا مصاحبه در راستای رسانه ایی کردن این جریان عواقب جبران ناپذیری برای من خواهد داشت، از جمله دستگیری من و بازگرداندن من به ایران! این تهدید ها، با توجه به سکوت اجباری من، ابتداً بسیار عجیب مینمود، اما با مشاهده خبر امروز، علت آن برایم روشن شدمتاسفانه با اینکه پرونده به دادگاه انقلاب فرستاده شده، اما همچنان اجازه دسترسی وکیل به پرونده داده نمی‌شود و تا کنون از جزییات پرونده و اتهامات اطلاع دقیقی به دست ما نرسیده است. تنها اطلاعات اندک ما در طی ملاقات خانواده بعد از گذشت هشت ماه از آخرین ملاقات با ایشان در زندان اوین، حاکی از این است که برای اعتراف گیری از همسرم، روشهای مشابه سایرین نظیر خوراندن اجباری دارو‌های آرامبخش و توهم زا در هفته‌های اول دستگیری، شکنجه‌های شدید جسمی‌، و تنهایی‌های طولانی‌ مدت و طاقت فرسا در سلول انفرادی جهت تضعیف روحیه استفاده شده است. بر مبنای گفته های خانواده، ضعف شدید جسمی‌ سعید و مشهود بودن لرزش دست و بدن نشان از تداوم فشارهای جسمی‌ و روحی‌ بسیار بر او دارد. قابل ذکر است همسرم بیش از ۱۰ ماه از این یک سال را در سلول انفرادی بند ۲ الف سپاه پاسداران سپری کرده است، این بند مخوف، همان است که عزیزانی چون ابطحی، عطریانفر و ... را واداشت در مدتی بسی کوتاه تر بر علیه خود و اعتقاداتشان هر آنچه را بازجو در ذهن می پروراند، بر زبان جاری کنند
نکتهٔ نگران کننده اینجاست که در ملاقاتی که من در ۲۱ آذر ۱۳۸۷ با سعید داشتم، همسرم شدیدا نگران روند مستند سازی های خلاف واقع از سوی کارشناسان پرونده بود. وی عنوان کرد، او را به اتاقی‌ بردند و مجبور کردند که با خانمی از پای تلفن حرفهایی بزند که نشان از روابط غیر شرعی داشته باشد!! و همسرم که آن خانم را نمی‌‌شناخت، از این بابت نگران بود که "اگر آن بندهٔ خدا متأهّل باشد چه؟! ممکن است در دادگاه حد اسلامی برای آن خانم‌ قائل شوند". این نگرانی همسرم، در عین اینکه خود در مظن بزرگترین اتهام است، نشان از درستکاری و وجدان آگاه ایشان است. شخصیتی که نه تنها من، بلکه تمام دوستان و همکاران قدیم همسرم از ایشان میشناسند
به گفته خود سعید، عمده اعترافات غیرواقعی‌ و تن دادن به خواسته‌های کارشناسان پرونده تنها به دلیل تهدیدهای جدی بر علیه اینجانب بوده است. گویا در طی‌ حضور من در ایران، بطور مستمر بنده تحت نظر بودم. لازم به ذکر است که در تنها ملاقات اینجانب با همسرم، ایشان به طور عجیبی‌، ملتمسانه از من خواهش میکرد که به کانادا برگردم. مضحک بودن روند اعتراف گیری به آنجا رسیده که در جریان آخرین ملاقات، سعید از اعتراف دروغین ارتکاب به قتل نیز، علیه خود به خانواده خبر داده است.
موردی که برای اولین بار در اینجا مطرح می کنم، طبق اذعان صریح یکی از کارشناسان پرونده در زمانی که در ایران بودم، واداشته شدن سعید به همکاری فنی در مرکز سایبری گرداب است. تخصص اصلی‌ سعید امنیت شبکه و مدیریت بانک اطلاعاتی می باشد. در طی جریانات بعد از انتخابات، ضعف گروه گرداب در مهار اطلاع رسانی اینترنتی، طبق اقرارات خود این گروه، سبب شد که بسیار نیازمند تخصص افرادی همچون همسر من باشند و با تهدید خانواده و همسر، وی را مجبور به همکاری کنند. طبقه آنچه قاضی پرونده قبلا گفته بود، قرار بود که دادگاه سعید در تاریخ ۳۰ خرداد برگزار شود، که اتفاقات بعد انتخابات، و احتمالا نیاز گروه گرداب به تخصص همسرم باعث تاخیر در این ماجرا شد. چه بسا گروه‌های متعددی برای هک کردن سایت گرداب تلاش کردند ومتاسفانه چندان کاری از پیش نتوانستند ببرند و من مطمئنم که تخصص بالای همسر من در این امر بی‌ تاثیر نبوده است.و براستی که بایست به سوگ نشست حقانیت، صداقت وعدالت این جمهوریت نیم بند اسلامی را که نه قانون و قانونمداری می داند و نه شریعت و مرجعیت با احترامفاطمه افتخاری
درباره سعید ملک پورسعید ملک پور، متهم ردیف اول معرفی شده با نام سیاوش حسین خانی در پروندهی موسوم به «مضلین ۲» مربوط به جرایم اینترنتی است।وی متولد خرداد ماه ١٣٥٤ خورشیدی، فارغ التحصیل رشته مهندسی متالورژی از دانشگاه صنعتی شریف با سابقه ی کار کارشناسی در شرکت ایران خودرو، مرکز تحقیقات رازی و یکی از بازرسان شرکت گرما فلز بوده است. نامبرده در سال گذشته موفق به اخذ پذیرش از دانشگاه ویکتوریا کانادا جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد شد، که با توجه به بازداشت، در حال حاضر چنین امکانی حاصل نشده و ادامه ی تحصیل به تعویق افتاده است. وی از سال ۲۰۰۵ میلادی در کشور کانادا اشتغال به طراحی وب سایت برای اشخاص و شرکت های مختلف داشته است.
---------------------------------------------------
پخش پارازیت سنگین روی کانالهای ماهواره ای
وبلاگ کاوه آهنگر
از روز گذشته با نصب چندین انتن و تقویت سیگنالهای HI POWER پارازیت تقریبا کلیه کانالهای فارسی زبان ماهواره ای غیر از VOA در مناطق مرکزی ، شمال و شمال غرب تهران عملا از دسترس خارج شدند । این تحرکات که پیش تر و بعد از وقوع کودتا و وقایع پس از آن با شدت کمتری از سوی سپاه آغاز شده بود حال تنها با گذشت یک روز از خرید شرکت مخابرات توسط سپاه ، مجددا آغاز گردیده است . به نظر می رسد که با توجه به آثار سوء این امواج که در دراز مدت باعث ایجاد انواع ناراحتیهای پوستی ، سرطان و خون میگردد ، تنها مسئله ای که کوچکترین اهمیتی برای دست اندرکاران این تهاجم الکترونیک ندارد ، جان و سلامت شهروندان است .--------------------------------------

نصب صدها دوربين مدار بسته در تهران
خبرگزاری سپاه پاسداران (فارس): رئيس پليس پيشگيري نيروي انتظامي گفت: 200 دستگاه دوربين مدار بسته در 40 منطقه جرم‌خيز تهران نصب مي‌شود। سردار بهرام نوروزي امروز در نشست تخصصي رؤساي پليس پيشگيري افزود: 400 دستگاه دوربين مدار بسته در مناطق جرم‌خيز تهران نصب خواهد شد كه تا به حال 200 دستگاه از اين دوربين‌ها خريداري شده است و نصب مي‌شود.
----------------------------------------------
شایعه آموزش حملات انتحاری توسط ماموران رژیم در هرات
سایت دیپلماسی ایرانی: شبکه اطلاع رسانی افغانستان در ستون شایعاتش نوشته است، از قریه سیوشان هرات گزارش رسیده است که تعداد 18 ایرانی برای آموزش حملات انتحاری وارد این منطقه شده اند। در میان این افراد چهار زن نیز دیده شده است. این شایعه حاکی است، نامبردگان در منزل بشیر احمد قناعت سکونت دارند. بشیر قناعت داماد غلام یحیی اکبری - از فرماندهان ارشد طالبان در غرب افغانستان - است.
--------------------------------------------
اعتراضات دانشجویان در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز

جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد، شعبه تهران مرکز تجمع اعتراضی ضد حکومتی برپا کردند.
بنا به گزارش سایت دانشجویان سوسیالیست تجمع ضد حکومتی دانشجویان دانشگاه آزاد با حضور صدها دانشجو روز سه شنبه برگزار گردید و با سردادن شعار "مرگ بر دیکتاتور" پایان یافت.
لازم به ذکر با توجه به پادگانی شدن فضای دانشگاه ها از سوی نیروهای امنیتی دانشجویان معترض اعلام کردند اعتراضات ضد حکومتی آنان همچنان ادامه خواهد داشت.
-----------------------------------
نظامی شدن فضای تهران در پی اعتراضات گسترده دانشجویی

در پی اوج گیری مجدد اعتراضات دانشجويی همزمان با بازگشایی دانشگاه ها و استقرار وسیع نيروهای انتظامی در سطح تهران، فضای نظامی بر این شهر حاکم شده است.
از تهران خبر می رسد از عصر روز چهارشنبه 8 مهر ماه در تمامی نقاط شهر از جمله میادین انقلاب، 7 تیر، ولیعصر، ونک و خیابان های حافظ، انقلاب، بلوار کشاورز و دهها خیابان دیگر نیروهای انتظامی رژیم مستقر شده اند و این امر چهره ای پادگانی به تهران بخشیده است।
----------------------------------
تجمع ضد حکومتی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

در پی اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه تهران و صنعتی شریف، دانشجویان دانشگاه صنعتی امیر کبیر نیز تجمع ضد حکومتی برگزار کردند.
بر اساس گزارش های رسیده دانشجويان دانشگاه صنعتی امير كبير در آخرين اعتراضات از اين دست، عصر روز چهارشنبه 8 مهر ماه با سر دادن شعارهایی از قبیل "مرگ بر ديكتاتور" از دانشگاه خارج و در فاصله دانشگاه پلی تكنيک تا ميدان ولی عصر به تظاهرات پرداختند.
اين تظاهرات دانشجويی در شرايطی صورت گرفت كه گزارش های شاهدان عينی از درگيری ميان تظاهر كنندگان و نيروی انتظامی در حوالی خيابان حافظ و ميدان وليعصر حكايت دارد.
-----------------------------------------------
ادعای جدید رژیم در خصوص ترورهای سنندج

وزارت اطلاعات رژیم گروهی که ترورهای سنندج به آنان نصبت داده شده را مرتبط با وهابیون و القاعده دانست.
"حیدر مصلحی" وزیر اطلاعات رژیم در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد در جریان درگیری مسلحانه که میان نیروهای رژیم و گروه وهابی ذکر شده در شهر سنندج روی داد 4 تن از وهابیون و 2 تن از نیروهای رژیم کشته و 14 تن دیگر از اعضای این گروه بازداشت شدند।
--------------------------------------------
آزمایش سیستم جدید ارسال پارازیت توسط سپاه پاسداران

خبر منتشره حاکی است روز شنبه 11 مهر ماه سپاه پاسداران سیستم جدید ارسال پارازیت خود را با قدرت بالای 1 گیگاهرتز در تهران تست خواهد کرد.
خبر مذکور حاکی است این سیستم مجهز ارسال پارازیت که ساخت روسیه می باشد، در جنگ های مدرن الكترونيک برای اختلال در رادارها مورد استفاده قرار می گیرد. اين سیستم برای ایجاد اخلال در سیستم های ماهواره ای مورد استفاده قرار می گیرد.
سیستم پارازیت جدید سپاه اثرات بسیار سویی از قبیل ابتلا به سرطان های خونی و هورمونی در انسان دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر