Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۸ مهر ۸, چهارشنبه

محاکمه فعالین کارگری در سنندج


محاکمه فعالین کارگری در سنندج

به گزارش کمیته هماهنگی برای کمک به ایجاد تشکل های کارگری روز سه شنبه 7 مهر ماه سه تن از فعالین کارگری عضو کمیته هماهنگی به نام های "هادی تنومند، حسن رسول نژاد و احمد اسکی بغدادی" در دادگاه اسلامی رژیم در شهر سنندج محاکمه شدند.
این فعالین کارگری در تاریخ 3 تیر ماه از شهر بوکان به اداره اطلاعات سنندج انتقال داده شدند و 8 روز را در اداره اطلاعات این شهر مورد بازجویی قرار گرفتند و سپس به قرنطینه زندان مرکزی سنندج انتقال یافتند و پس از 16 روز با قرار وثیقه از زندان سنندج آزاد شدند.
در جلسه دادگاه روز سه شنبه 7 مهر ماه بعد از قرائت حکم اتهام، "هادی تنومند، حسن رسول نژاد و احمد اسکی بغدادی" به دفاع از خود برخواستند و نهایتا دادگاه رژیم حکم برائت آنان را صادر کرد
-----------------------------------------------------------।
درگیری مردم منطقه آلان سردشت و نیروهای سرکوبگر رژیم

بنا به گزارش رسیده از سردشت، ساعت 22 شامگاه سه شنبه 7 مهر ماه یک کاروان از کاسبکاران مرزی در حوالی روستای "بیتوش" واقع در منطقه آلان سردشت به کمین نیروهای رژیم افتاد و وحشیانه مورد تهاجم قرار گرفت.
در جریان این یورش دو تن از زحمتکشان منطقه به نام های "بارزان شریفیو جلال بیژویه" به شدت زخمی شدند. مردم روستاهای منطقه آلان در پی شنیدن صدای تیراندازی به کمک کاسبکاران به کمین افتاده شتافتند و نیروهای سرکوبگر رژیم را ناچار به عقب نشینی نمودند.
درگیری میان مردم و افراد رژیم به مدت 2 ساعت به طول انجامید که در جریان آن خسارات مادی فراوانی نیز به کاسبکاران وارد آمد.
خبر دیگر از سردشت حاکی است ماموران امنیتی رژیم ساعت 1 بامداد روز چهارشنبه 8 مهر ماه در سه راه گرویس در نزدیکی روستای "دولی" واقع در منطقه "آلان" سردشت خودروی کاسبکاران مرزی را مورد هدف قرار دادند که بر اثر آن فردی با نام "آزاد محمد عبدالله شیخه" به شدت زخمی و به بیمارستان ارومیه منتقل گردید।
-----------------------------------------------------

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر