Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ مرداد ۱۴, سه‌شنبه

پرواز عقاب‌های آزادی ه.پ.گ و یژاستار از قندیل بسوی شنگال




پرواز عقاب‌های آزادی ه.پ.گ و یژاستار از قندیل بسوی شنگال
فرات 05.08.2014 10:03:03
پس از اظهارات «مراد کارایلان», عضو کمیته رهبری «حزب کارگران کردستان, پ.ک.ک» که اقدام گریلا برای آزادسازی شنگال را اعلام کرد, گریلاهای «نیروی مدافع خلق, ه.پ.گ» و «یگان‌های زنان آزاد ستار, یژاستار» بسوی شنگال حرکت کردند.


مراد کارایلان غروب روز گذشته اعلام کرد که پ.ک.ک برای آزادسازی شنگال اقدام خواهد کرد و دهها گریلای ه.پ.گ و یژاستار برای رفتن به شنگال, از مناطق دفاعی مدیا بسوی آن شهر حرکت کردند.
گریلاها با جوش و خروشی مضاعف حرکت کرده و گفتند آماده‌اند برای دفاع از همه بخش‌های کردستان از خلقشان دفاع کنند و دارای نیرو, توانایی و تجربه کافی هم هستند.
گریلاها اعلام کردند که پس از حمله داعش به موصل و غرب کردستان, بنا به پیش‌بینی‌های ک.ج.ک مبنی بر خطر حمله احتمالی به جنوب کردستان, ما هم همچو ه.پ.گ خود را حاضر کردیم و بنا به فراخوان کردهای ایزدی, به شنگال می‌رویم. گریلاها پس از شادی و پایکوبی همراه با رفقایشان, در مسیر شنگال , با سردادن شعار و هلهله بدرقه شدند.
هرجا نیاز باشد, ه.پ.گ آنجاست
گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار با خبرگزاری فرات مصاحبه کردند و گفتند:
باران ساسون: ما به شنگال می‌رویم. مبارزه در راه خلقمان برای ما کرامت و بزرگی است. خلقمان از ما انتظاراتی دارد. برای دفاع از آنها می‌رویم. خلقما با قتل‌عام روبرو است. با توجه به چارچوب‌هایی که رهبری ما تعیین کرده‌اند, ما به آنجا می‌رویم. در هر بخش کردستان به وجود ما نیاز باشد, ما به آنجا خواهیم رفت. هرچه لازم باشد, آن را انجام خواهیم داد. تا آخرین قطره خون خود برای خلقمان و کردستان خواهیم جنگید.
ولات عفرین: همچو یک گریلای پ.ک.ک و ه.پ.گ برای دفاع از خلق ایزدی خود به شنگال می‌روم. شنگال برای ما مکانی مقدس است و دفاع از آن بسیار حیاتی می‌باشد. داعش همانند دیگر مناطق در شنگال هم به جنگی پلید دست زده است. ما همچو مبارزان ه.پ.گ برای مقابله با آنها می‌رویم. این برای ما و خلق ایزدیمان شرافتمندی است. ما برای دفاع از خاک و میهن خود به آنجا می‌رویم.
هیرش هورامان: داعش به شنگال حمله کرد. من هم همچو یک گریلای ه.پ.گ از منطقه هورامان, با روح فدایی‌گری می‌روم و علیه داعش به نبرد می‌پردازم. همچو ه.پ.گ در هرجای کردستان که باشد, حاضریم در حد توانمان بجنگیم. خلق ایردیمان دارای یک آیین پرقدمت است. داعش حق حیات را برای هیچ آیین و مذهبی قایل نیست. به همین دلیل همچو مبارزان پ.ک.ک تا آخرین قطره خون خود , مصرانه و استوارانه از خلق ایزدیمان دفاع می‌کنیم.
مظلوم باشکالا: علیه خلقمان در جنوب کردستان حملاتی شدید صورت می‌گیرد. همچو ارتش فدایی رهبر آپو و ه.پ.گ برای نبرد علیه داعش به تدارکات کامل دست زده‌ایم.
بنا به فراخوان خلقمان می‌رویم
سرحد جیلو(فرمانده گروه گریلاها): همچو نیروی ه.پ.گ برای دفاع از تمامی کردستان خود را مسئول می‌دانیم. برای ما مهم نیست که در چه بخشی از کردستان بجنگیم. ما فراخوان خلق ایزدیمان از ه.پ.گ و پ.ک.ک را بسیار پرمعنی می‌دانیم. به همین دلیل هر آنچه از دستمان بر آید, با نیرومندی و روحیه‌ای مضاعف برای خلقمان انجام خواهیم داد. نیرومندی خود را اثبات خواهیم کرد. ما با این اعتماد و اعتقاد نیرومند خود بسوی شنگال می‌شتابیم.
دارای توان شکست هر حمله‌ای هستیم
دوریم پالو(از فرماندهان گروه): داعش مدتی مدید به خلقمان در غرب کردستان حمله کرد. جنبش ما پیش‌بینی کرد که این حملات علیه خلقمان در جنوب هم انجام گیرد. بر این اساس, ما هم همچو واحدهای نظامی مدتی است به مقدمات و تدارکات دست می‌زنیم. توانمندی رفقای ما در این دوره به معنای شکست هر نوع حمله دشمن علیه خلقمان و در راستای دفاع از ملت کرد بوده و هست. پس از حمله اخیر به شنگال, بنا به فراخوان سازمان, در قالب گروهی از گریلاها به شنگال می‌رویم. نه تنها علیه داعش, بلکه علیه همه قدرت‌های مرتجع در هر بخش کردستان نبرد خواهیم کرد. هرجا لازم باشد, نیروی ه.پ.گ و پ.ک.ک آنجا خواهد بود. ما دارای آن توانمندی و تجربه هستیم که از ارزش‌ها و دستاوردهای ملت کرد دفاع کنیم.
سما سرحد(از فرماندهان گریلای زن): علیه خلق کرد بویژه زنان و کودکان حمله شده است. خلقمان , چه زن و چه کودکان قتل‌عام می‌شوند. داعش به زنان به چشم غنیمت جنگی نگاه کرده و به ربودن آنها دست می‌زند. به همین دلیل همچو اعضای «جنبش زنان ستار» و اعضای ه.د.پ و بعنوان فدائیان رهبر آپو برای دفاع و صیانت از خلقمان که هزاران سال است تحت ستم و ظلم قرار دارند, هرآنچه از دستمان برآید, دریغ نخواهیم کرد. ما کماکان برای چنین روزهای سختی آموزش دیده‌ایم. باردیگر سوگند یاد می‌کنیم که از خلقمان دفاع کنیم. همه رفقای ما که اینجا هستند, فدائیان رهبر آپو هستند. ما هیچگاه در مقابل فشارها و حملات به خلقمان سکوت نخواهیم کرد و مبارزاتمان را ارتقاء خواهیم داد. ادعای ما در این راه, مایه پیروزی است.
برای آزادی شنگال از دست تبهکاران می‌رویم
فرهاد بوتان: ما هم‌اکنون بسوی شنگال حرکت می‌کنیم. حملاتی سنگین علیه شنگال صورت می‌گیرد. نباید در مقابل این حملات به خلقمان سکوت کنیم. ما همچو ه.پ.گ بسوی شنگال می‌رویم. با جوش و خروشی عظیم و با رفتن به شنگال, مبارزاتمان در راه آزادی را ارتقاء می‌دهیم. ما در این راه مصریم. خلقمان در شنگال را آزاد خواهیم ساخت.
دمهات آمد: 6 سال است گریلا هستم. با جوش و خروشی عظیم بسوی شنگال می‌شتابیم. می‌رویم که خلق ایزدیمان را آزاد کنیم. جنبش ما, برای رفتن به شنگال وظیفه‌ای به ما سپرده است. هر جوان کرد و گریلا می‌خواهد علیه دشمن بجنگد و خلقش را به آزادی برساند. ما هم برای بجای آوردن این خواست خلقمان به شنگال می‌رویم.
آمارا کاوه‌له: قبل از هر چیز لازم است مقاومت خلقمان در غرب کردستان را درود بفرستیم و به آنها تبریک بگوییم. باید خلقمان بداند که گریلا مدام در کنارش است. تا آخرین قطره خود خود نبرد خواهیم کرد. هیچگاه خلقمان را تنها نخواهیم گذاشت. اکنون بیان احساساتمان کمی سخت است, اما دارای هیجانی عظیم هستیم. تا جایی که از دستم برآید, مبارزه خواهم کرد و از خلقم دفاع خواهم کرد.
وارشین روژاوا: برای دفاع از خلقمان در غرب کردستان, شنگال و جنوب کردستان به شنگال می‌رویم. گریلاهای کردستان غیر از پیروزی به هیچ چیزی نمی‌اندیشند. ما هم با روحیه و آمادگی کامل به شنگال می‌رویم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر