Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۳ مرداد ۳۰, پنجشنبه

ی.پ.گ: 140 تبهکار داعش در جزعه کشته شدند


ی.پ.گ: 140 تبهکار داعش در جزعه کشته شدند
مرکزخبر 21.08.2014 12:06:41
مرکزاطلاع‌رسانی «واحدهای مدافع خلق‌, ی.پ.گ» اعلام کرد که در رویارویی با موج حملات تبهکاران داعش علیه منطقه معبر میان شنگال و غرب کردستان ضربات مهلکی به تبهکاران داعش وارد آورده‌اند. ی.پ.گ افزود که در درگیری‌های 3 روزه 140 تبهکار داعش کشته شده‌اند. گفته شد که در جریان این درگیری‌ها هم 15 مبارز ی.پ.گ جان باخته‌اند.


مرکز اطلاع‌رسانی ی.پ.گ در مورد نتایج درگیری‌ها در شهرستان جزعه اطلاعیه‌ای مکتوب صادر کرد. در اطلاعیه آمده که تبهکاران داعش علیه در رویارویی با مقاومت‌های قهرمانانه خلق و مبارزان ی.پ.گ دچار شکستی سنگین شده‌اند به همین دلیل در شب 19 آگوست از چندین سمت با تسلیحات سنگین به شهرستان جزعه, بیگرا, حمدان , زرگا و آرجی حمله کرده‌اند.
در بیانیه گفته شد که تبهکاران از سمت دیرالزور و هوله شمار زیادی از نیروها و تسلیحات سنگین خود را به مرز جزعه منتقل و به حمله دست زده‌اند. در اطلاعیه ی.پ.گ خاطرنشان شده که نیروهای ی.پ.گ به مقاومتی بی‌نظیر علیه تبهکاران دست زده‌اند و افزود:«نیروهای ی.پ.گ با مقاومتی عظیم به حملات تبهکاران داعش که بویی از انسانیت نبرده‌اند, پاسخ کوبنده داده‌اند».
در همان اطلاعیه گفته شده که در طول 3 روز درگیری در جزعه و بیگرا , در تمامی درگیری‌ها در آن خط, تبهکاران با شکست سنگین مواجه شده‌اند.
وارد آوردن ضربه مهلک به تبهکاران
در ادامه اطلاعیه افزوده شده که تبهکاران می‌خواهند با این حملات حلقه محاصره خود علیه شنگال را که با شکست مواجه شده, تنگ‌تر سازند و معبر امنی که اهالی شنگال از طریق آن انتقال می‌یابند را تحت تصرف خود درآورند. در همان اطلاعیه افزوده شده که تبهکاران به این منظور می‌خواهند با خشم هرچه بیشتر به کانتون جزیر حمله کنند و افزود:«تاکنون تبهکاران به اهدافشان نرسیده‌اند. در پی درگیری‌های روی داده, ضرباتی سنگین به تبهکاران وارد آمده است. نیروهای ما در این درگیری‌ها 140 تبهکار داعش را به هلاکت رسانده‌اند که این آمار , آماری است که نیروهای ما توانسته‌اند بدست آورند».
ی.پ.گ می‌گوید در جریان این درگیری‌ها هم 15 مبارزشان جان باخته‌اند.
همچنین افزود که درگیری‌های جزعه همچنان بشدت ادامه دارد.
عملیات نظامی در تل تمر
در ادامه اطلاعیه افزوده شده که تبهکاران خواسته‌اند در چارچوب همان حملات , شهرستان تل‌تمر را هم مورد هدف قرار دهند, اما مبارزان ی.پ.گ شب گذشته آن تبهکاران در روستای منجری به حمله‌ دست زدند. ی.پ.گ می‌گوید در ناحیه‌ای میان روستاهای ماقلا و اربعین یک کاروان تبهکاران را مورد هدف قرار داده‌اند که بر اثر آن, 2 خودروی تبهکاران که حامل تیربار هم بوده, منهدم شده و 12 تبهکار کشته شده‌اند.
درخاتمه اطلاعیه گفته شده:«همانطور که تمامی حملات تبهکاران علیه خلق ما در غرب کردسان و دستاوردهای آنها, با شکست مواجه شده‌اند, از این پس هم هرگونه به ارزشهای خلقمان, در سایه اراده‌مندی و فداکاری مبارزان ی.پ.گ به شکست کشانده خواهد شد».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر