Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ مهر ۲۳, دوشنبه

اردوغان وقتیکه قاطعیت و مصمم بودن شخصیت آقای ترامپ را مشاهده نمود تن به تسلیم تن درداد و تسلیم آمریکا شد و مجبور شد کشیش آمریکای بدن هیچ قید و شرطی آزاد کند




 اردوغان شخصیتی دورو وغیر قابل اعتماد است

اردوغان وقتیکه قاطعیت و مصمم بودن شخصیت آقای ترامپ را مشاهده نمود تن به تسلیم تن درداد و تسلیم آمریکا شد و مجبور شد کشیش آمریکای بدن هیچ قید و شرطی آزاد کند

اردوغان مجبور به آزادی کشیش آمریکایی شد

واشنگتن خواستار آزادی دیگر زندانیان آمریکایی در ترکیه شد

با تصمیم مقام‌های قضایی در ترکیه، اندرو برانسون، کشیش آمریکایی که پس از مدتی زندان در حبس خانگی بود، آزاد شده و به خانه‌اش بازمی‌گردد.
علاوه بر لغو حبس خانگی، حکم ممنوع الخروجی برانسون نیز لغو شده است. گزارش شده است که او با هواپیمایی نظامی به آمریکا بازگردانده خواهد شد.
در ماه‌های اخیر حبس او به بحرانی دیپلماتیک میان آمریکا و ترکیه منجر شد و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، وزرای کشور و دادگستری ترکیه را بر سر همین ماجرا تحریم کرد.
آندرو برانسون حدود دو سال به جرم کمک به هواداران فتح‌الله گولن و همچنین حزب کارگران کردستان (پ‌ک‌ک) در بازداشت بود و در ماه‌های اخیر با آزادی از زندان در حصر خانگی بود.
با تصمیم دادگاه برانسون ادامه محکومیت خود را نخواهد گذراند. او، که سال‌ها در شهر ازمیر ترکیه ساکن بود، پس از رای دادگاه به خانه‌اش در ازمیر بازگشته است.
برانسون در زمان محاکمه‌اش همه اتهام‌ها را رد کرده بود. او گفته بود: "من بی گناهم. من به مسیح عشق می‌ورزم. من عاشق ترکیه‌ام."
در همین حال رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوالی در باره احتمال برداشتن تحریم ها علیه ترکیه گفت: دو کشور هیچ توافقی در زمینه آزادی اندرو برانسون کشیش آمریکایی بازداشتی در ترکیه نداشته اند.
از سوی دیگر وزیر خارجه آمریکا با ابراز خرسندی از بازگشت کشیش زندانی به کشورش، خواستار آزادی دیگر زندانیان آمریکایی در ترکیه شد.
پمپئو گفت: جهان باید بداند که آمریکا و وزارت خارجه به تلاش سخت برای بازگرداندن همه گروگان های آمریکایی و کسانی که به ناحق زندانی و بازداشت شده اند، ادامه می دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر