Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آبان ۴, جمعه

حال بدانیم جمال خاشقچی کیست.


حال بدانیم جمال خاشقچی کیست.
جمال خاشقجی در سال 1958 متولد شده است و جمال خاشقچچی دارای تفکری بسیار نزدیک با اخون المسلمین بود و یکی از نزدیکترین فردی بود به اوسامه بن لادن و چند سالی در افغانستان بر سر برده بود و همراه با جهادیهای طالبان در نبرد علیه روسیه و بقیه ی گروه های ضد طالبان در جنگ شرکت نمودند. حتی در یک جلسه جمال خاشقچی رئیس تیم مزاکره طالبان بوده است همچنین در عکس دیده میشود.

عموی جمال خاشقچی عدنان خاشقچی با یک زن ایرانی ازدواج نموده با نام شاهپری زنگنه که خواهر وزیر نفت ایران میباشد. عدنان خاشقچی در ایران کنترا جریان فروش تسلیحات بە ایران دست داشتند. عدنان خاشقچی یکی از کسانی بود که در ایران گیت تماس میان رایگان و خمینی دست بالای داشتند.

فایل جمال خاشقچی و توافق ایران و ترکیه و قول و قرار مجتبی خامنه ای به اردوغان اگر اردوغان بتواند   مناسبات سعودیه و ایالات متحده  را بر هم بزند مجتبی خامنه ای ۴۰ میلیون یورو به اردوغان شخصا میبخشد.
بعد از بازگشت اردوغان از نیویورک دستگاه اطلاعات ایران و ترکیه در یک نشست مخفی طرح توطئه ای برای هم سرگرم کردن رسانهای خارجی و محلی  و هم شاید انظار جهانیان کمتر خود را متوجه رژیم آخوندی بکنندو هم ترکیه در این راه بتواند مناسبت خود را با ایالات متحده از این راه دوباره ترمیم کند چون اردوغان خود را خیلی منزوی میدید.

صد در صد هم دستگاه اطلاعات ترکیه هم دستگاه اطلاعات ایران در به قتلگاه فرستادن جمال خاشقچی دست بالای داشته اند ایران برای هدف خودش که هر روز روزنامه های رژیم در تعریف و تجلیل از جمال خاشقچی میپردازند و هم ترکیه از این راه خود را به ایالات متحده نزدیک کند هر دو کشور اهدافشان تقریبا نزدیک است رسانه های ایرانی و ترکیه ای با هم در یک برنمه ای هماهنگ کنند در این رابطه دست به تبلیغاتهای گسترده ای زده اندو من در زیر لینک روزنامه های رژیم آخوندی میزارم 
https://khabarfarsi.com/u/60790662
https://www.sabzpendar.com/biography-jamal-khasheghji/
http://www.bartarinha.ir/fa
رژیم آخوندی در رابطه با قتل خاشقچی دست به تبلیغاتهای گسترده ای نموده ست و این مسائل واضح و روشن میباشد که عموی جمال خاشقچی داماد وزیر نفت رژیم میباشد و یکی از تشکیل دهندگان ایراگیت میباشد
بخش سوم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر