Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ مهر ۲۴, سه‌شنبه

پیامی به شما که از من خواهان پیگیری موضوع فرار قالیباف از ایران و مخفی شدن او در آلمان شده اید!



پیامی به شما که از من خواهان پیگیری موضوع فرار قالیباف از ایران و مخفی شدن او در آلمان شده اید! 
باید بفکر تشکیل یک مرکز تعقیب سران حکومت اسلامی در خارج کشور باشیم! 
در ابتدا میخواهم از دهها و دهها نفری که در چند روز گذشته بمن پیام داده و از من خواسته اند که برای دستگیری و یا اعلام جرم علیه قالیباف کاری بکنم و یا کاری بکنیم، تشکر کنم. این نهایت اعتماد شما به کارهای ما در همین زمینه است. 

خبر فرار قالیباف را برخی سایتها و از جمله آمد نیوز مطرح کرد و در آلمان نیز این خبر وسیعا منتشر شد و از دهها کانال این خبر برای من ارسال شد با این توضیح که کاری بکنید!
. من برای پیگیری صحت و سقم این خبر با دوستانی که در کمپین دستگیری شاهرودی فعال بودند تماس گرفتم و اکنون ما از وزارت کشور آلمان خواسته ایم که موضوع آمدن این فرد به آلمان را برای ما روشن کنند.
البته جمهوری اسلامی ایران با انتشار عکسهایی از قالیباف در روز پنج شنبه هفته گذشته ٢٠ مهر ماه گفت که خبر فرار این عنصر جنایتکار و اختلاس گر را تکذیب میکند و عکسهایی از قالیباف را نیز منتشر کرد. ولی برای پیگیری این ماجرا ما کماکان در حال تحقیق از نهادهای رسمی در کشور آلمان هستیم و به محض روشن شدن اخبار شما را در جریان خواهیم گذاشت و بنظر من کلا باید ما ایرانیان در آلمان از این پس مترصد و مراقب فرار این افراد و دست اندرکاران حکومت اسلامی به آلمان و یا اروپا و کانادا و ... باشیم و از هم اکنون در مورد یک پروسه اعلام جرم و تحت فشار گذاشتن نهادهای دولتی و یا سازمانهای ذیربط برای محکومیت و یا دستگیری این افراد باید باهم مشورت و همفکری کنیم و خود را بیش از پیش برای این پروسه آماده کنیم.
بزودی در تلگرام و اینستاگرام در مورد حکم دادستان آلمان در پاسخ به اعلام جرم سازمانها و همچنین افراد حقیقی و حقوقی زیادی بر علیه شاهرودی که اخیرا به دستمان رسیده است، جلسه ای خواهم گذاشت.
مینا احدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر