Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آبان ۲۷, یکشنبه

بازداشت نمایندگان کارگران معترض هفت تپه


بازداشت نمایندگان کارگران معترض هفت تپه

بازداشت اسماعیل بخشی و مسلم آرمند نمایندگان کارگران نیشکر هفت تپه
در پایان تجمع پر شکوه امروز یک‌شنبه ۲۶ آبان کارگران شرکت نیشکر هفت تپه در شهر شوش، اسماعیل بخشی و مسلم آرمند از نمایندگان کارگران به همراه یک خانم خبرنگار توسط مامورین امنیتی بازداشت شدند.
اسماعیل بخشی در تجمع امروز گفته بود: ...اگر من هم مُردم حق ندارید مرا دفن کنید باید تابوت مرا به اعتصاب بیاورید مرده من هم فریاد می‌زند....



هشدار یک نماینده سابق به حاکمیت

محمد کیانوش‌راد نماينده سابق مجلس از اهواز گفت: تجمع اعتراضی و آرام برخی واحدهای صنعتی در خوزستان به قدری تکرار شده که ظاهرا مسولان را بجای تحرک و اقدام برای حل مشکل کارگرانِ معترض، به کرختی و بی‌خیالی و باری به هرسو کشانده است. کارگران گروه ملی فولاد و گارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه از جمله کارگرانی هستند که با مشقت و سختی، گذران زندگی می‌کنند. کارگران از دریافت حقوق اندک و بخور نمیر هم محروم‌اند.
وي افزود: دستگیری معلمان معترض به مسائل صنفی در خوزستان نیز از جمله مواردی که به گسترش نگرانی‌ها در میان فرهنگیان شریف کشیده شده است. تکرار اعتراضات آرام و نجیبانه کارگران در خوزستان، ظاهرا مسولان را پوست کلفت کرده است. تا اتفاق ناگواری نیفتاده است چاره‌ای بیابند. کارگران جانشان به لب رسیده است. در صورت عدم حل ریشه‌ای و فوری این اعتراضات و تداوم اعتراضات کارگران گروه ملی فولاد و نیشکر هفت‌تپه در آینده می تواند ابعاد غیرقابل پیش‌بینی را در پی داشته باشد.
فیلم زیر: از اشک این کارگران مظلوم بترسید
حقوق این کارگران زحمتکش را نمیدھند ولی پول دارند بە حزب اللە و حماس و جھاد اسلامی و سوریە و یمن و ... بدھند. این کارگر محروم ھفت تپە درست میگوید: نوبت ما ھم میرسد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر