Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آبان ۲۰, یکشنبه

من عضو حزب کارگران کردستان نیستم ولی کسی هستم که در مورد احزاب کرد دست به تحقسقاتهای فراوانی زده ام.



من عضو حزب کارگران کردستان نیستم ولی کسی هستم که در مورد احزاب کرد دست به تحقسقاتهای فراوانی زده ام.
اعضای حزب دموکرات کردستان ایران و عبدوالله مهتدی و  حزب آقای بارزانی در صدد هستند به اعتبار حزب کارگران کردستان لطمه وارد کنند و پاش خویش را در زیر برگه های ریزان پایزی قایم کنند 
حمید مجید تاکی آقای شمال بوکانی و آقای علی جوان مردی که برای تردد از راه ترکیه و خود ایشان عضو حزب دموکرات  کردستان هستند و پدر ایشان یکی از اعضای حزب دموکرات کردستان ایران بوده است هر چند من مخالف کارهای آقای علی جوان مردی نیستم و دست خوشی از ایشان میکنم که در رابطه با رژیم جنایتکاری جنون اسلامی اما آقای جوانمردی با این کارش که گویا حزب کارگران کردستان .. دارد با سپاه همکاری میکنند مدارکی وجود ندارد و مدارک جعلی کشف میشود و به اعتبار ایشان لطمه وارد میشود من شخصا از راه زن و کمی با هم فامیلی داریم امیدوارم روزی بیاد و دستهای پنهانی که پشت این قضیه میباشد افشا کنند اما مطئنم دیری نمیپاید افشا خواهند شد دوستان در حال ساختن یک وب سایت هستند در این رابطه  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر