Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آبان ۱۴, دوشنبه

چکیده ای از پشت صحنه سناریوی همه جوره با برنامه و نقشه های رژیم پیشین نیمه اسلام های پادشاهی سلطنتی دمکراتیک بر کشورم پارسیانستانها و رژیم کنونی ۸۵٪ هشتاد وپنج درصدی جمهوری اسلامها آن هم از گله های گوناگون رها شده از طویله های شریعت های در بر گرفته شده از کتابهای تازی نامه های بیگانهگان ، به ویژه اعراب تازیان





چکیده ای از پشت صحنه سناریوی همه جوره با برنامه و نقشه های رژیم پیشین نیمه اسلام های پادشاهی سلطنتی دمکراتیک بر کشورم پارسیانستانها و رژیم کنونی ۸۵٪ هشتاد وپنج درصدی جمهوری اسلامها آن هم از گله های گوناگون رها شده از طویله های شریعت های در بر گرفته شده از کتابهای تازی نامه های بیگانهگان ، به ویژه اعراب تازیان 
که برای همین گفتهمان ، از گوشی های ویژه در پشت دوربین‌ها برای یاری رسوندن به ممد دماغ دوم ، ربع پهلوی چی ، و برگزیدهگان مهمانان ، و برگزیدهگی رسانه تلویزیونی و گویندهگان آن در شبکه پر از گمانه زنی های گوناگون به ویژه هزینه سنگین مالی آن تا نشست های گوناگون پیش از وارد شدن روبهروی دوربین و گفتمانهای گوناگونی که خودش پس از بیش از دو دهه خودم در دست نوشته هایم افشا کرده ام بیان میکند که با پس ماندهگان نظام پدر بزرگش ، پدرش ، و هامیان خودش در وزارت اطلاعات چهار پایان و نیروی قدس و بسیجی ها و اصحال گرایان سبز و بنفش و سوسول گرایان و و های دیگر در درون و بیرون مرزها ،!؟🤔🤭😱
و هم اکنون ،،،
من دیگر امروزیم ، و خیلی «وایرال»«همگانی ، واگیردار» تکنولوژیکی سلفیتی شدم ، هستم و به همین سبب رنگ کراواتم رو جوری برگزیدیم که برابر با افتاب پرست رنگین کمانی باشه ،!؟😜🤣
همان طور که از پیش هم گفتم ، جا به جایی رژیم «تغییر» با نافرمانی مدنی ، دور از خشونت ، باورمندم ، 🤭🤔😱
من با یک ناخودی فرنگی به نام «جیمز شارپ» متخصص نافرمانی های بدون خشونت و مخملی در کنار یک تیکه در رختخواب و شراب و عرق سگی و یک موزیک ملایم سکسی و بدونه هیچ یا یکی دو تا هزینه ناچیز به گفتهگو نشتیم ، نشستم ،!؟🤭🤔😱
تا راهی برای فردای من نا پارسیانستانی پیدا کنیم ، تا جایهگاهی برای او و تیمش پس از مزاکرات به یک معامله برسیم ؟!؟🤭🤔😱
گوینده خودی ،،، کی کجا ووو
باری یادم نمیاد کی ، چه زمان ، در کجا و چگونه انجام شد ،!؟🤭🤔😱
من کمی به پارانویال ، ایزنهاور ، ببخشید ، الزایمر مبتلا گشتم ، در این سن و سال در چنین برنامه هایی من زیادی باهوش نسیم و نمیتونم مملکت داری کنم ،،،
باری من یک رهبرم و دارای یک اپوزیسیون برجسته براندازی نرم و لطیف و کرم و روغن مالی شده ام ، آن هم با همکاری رسانه هایی گوناگونی مانند شما و همایون ، شجره ، اتابا جونم ‌و رها پدر بزرگ و پدرم ،،،
گوینده خودی ،،، چهجوری ،،،
پشت این ، یک جریان کنترول شده از سوی مردم داره ، به صوری یک آشتی ملی رفتن ، فراموش کردن سالها جنایت و چپاول و کشتار ها و زندان ها و وهای دیگر در نظام های پیش و کنونی ««آقا ولش کنید ، دیگه پس

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر