Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آذر ۱, پنجشنبه

Hello to you Drita Kolgjini I have seen the letter from you and it gives a very bad interpretation. I protest what you sent me feel like being completely discriminated against by the employment service. You wrote that I was talking to the four person on 2017.08. 17 o'clock at 13:00 at the employment office kungsgatan 6 in Malmö yes I did feel well video recorded this time everything will be visible on my sides ..





Hello to you Drita Kolgjini I have seen the letter from you and it gives a very bad interpretation. I protest what you sent me feel like being completely discriminated against by the employment service. You wrote that I was talking to the four person on 2017.08. 17 o'clock at 13:00 at the employment office kungsgatan 6 in Malmö yes I did feel well video recorded this time everything will be visible on my sides ..



Then what's wrong, I can not join the job and the development guarantee? Do you have any proof that I have done something wrong? Have I been doing negligent at work? Have I denied any work, internship etc?
No, I did not talk to them about Karlstad. It was a demand from Iranian ambassador who visited Karlstad, especially Kujtim and Michael they have fought, but they had to keep working, but at last I got no at the forestry board. I talked to Bengt Danielsson himself said there are recorded as soon as you can hear through the tv channels that they have already hired a person with immigrant background they will not hire you Samuel another day we were going home from wedge Liz said the same things I should talk to The employment agency since there is email that I sent to that girl was my administrator at this time.
Then, on September 24, 2013, she met Bengt Liz and Monica Moen as her father from Palestine, who has previously worked in the Criminal Care, but in 2013 she worked at the Employment Services as a person.
All story is video recorded with a little hidden camera.
right now there are some who work in the employment agency that are foreign agents, even the social service demanded that I stay on this sick thing that did in the past to me.
my assessments will make a police notifications if there was someone who provided incorrect information about me via eductus or jula if there is a law here in Sweden give me right as everyone else and there are no discriminations may be averse to police notifications will of course send all the video recorded violations and assault against me to the European Court of Human Rights.
but I want to contact you first then a police's notifications will be both against you also against someone who works in social
mvh samuel
https://rattvisanrealit.blogspot.com/
-----------------
in swedish
Hej på dig Drita Kolgjini  jag har sett brevet från er och det ger en helt dålig tolkningar,.. Jag protestera det som ni skickade till mig känner mig som bli helt diskriminerade av arbetsförmedlingen..  Ni skrev att jag pratade med fyra personen den 2017.08.17 klockan 13:00 på arbetsförmedlingen kungsgatan 6 i Malmö ja det gjorde jag  det finn väl video inspelade denna tiden allt kommer att synas på mina sidor..
Sedan vad finns för fel att jag får inte gå med på jobb och utvecklings garantin? har ni någon bevis som jag har gjort något felaktiga  har jag har gjort oskötsamma på jobbet  har jag nekat till något arbete, praktikplats etc?
nej det gjorde jag inte dem pratade om Karlstad det var en krav från iranska ambassadör som besökte Karlstad, framför allt Kujtim och mikael  dem har gjort slagsmål  , men dem fick fortsätta att jobba, men till sist jag fick nej på skogsstyrelsen, Jag pratade med Bengt Danielsson  han själv sa det finns som inspelade kan snart ni höra via tv kanalerna  att dem redan har anställt en person med invandrare bakgrund dem kommer inte att anställa dig samuel en annan dag vi var på väg hem från kil Liz sa samma saker jag borde prata med arbetsförmedlingen då det finns email som jag skickade till den tjejen var min handläggare på denna tiden.
Då den 24.09.2013 hade möte med Bengt Liz och monica moen som hennes pappa från palestina  som har jobbat tidigare inom kriminalvården, men 2013 hon jobbade på arbetsförmedlingen som person kontakt.
allt berättelse finns video inspelade med en liten dolt kamera.
just nu det är några som jobbar inom arbetsförmedlingen  som är utländska agenter, även socialtjänsten krävde er att jag ska vara kvar på denna sjuka saker som af gjorde tidigare mot mig.
mina bedömningar kommer göra en polis anmälningar om det var någon som lämnat felaktiga information om mig via eductus eller Jula om det finns en lag här i Sverige ge mig rätt som alla andra och finns inte diskrimineringar  kan hämnas på polis anmälningar  självklart kommer att skicka alla video inspelade med kränkningar och ordangrip mot mig till EU mänskliga rättigheters domstolen.
men jag vill att kontakta er först sedan kommer en polis anmälningar båda mot er också mot några som jobbar inom socialen
mvh samuel
https://rattvisanrealit.blogspot.com/
....
مرحبا بكم Drita Kolgjini لقد رأيت الرسالة منك، وأنه يعطي تفسيرات سيئة للغاية، .. أحتج التي أرسلتها لي تعرفني من حيث التعرض للتماما ضد من دائرة العمل .. أنت كتبت أن تحدثت إلى أربع الشخص الذي 2017.08. 17:00 في الساعة 13:00 في مكتب التوظيف kungsgatan 6 في مالمو نعم شعرت جيدا الفيديو المسجل هذه المرة سيكون كل شيء مرئيا على جانبي ..
ثم ما هو الخطأ ، لا أستطيع الانضمام إلى العمل وضمان التنمية؟ هل لديك أي دليل على أنني ارتكبت خطأ ما؟ هل كنت أقوم بالإهمال في العمل؟ هل أنكرت أي عمل أو تدريب أو ما إلى ذلك؟
لا، لم يكن لدي لهم الحديث عن كارلستاد كان هناك طلب من السفير الإيراني الذي زار كارلستاد، خصوصا Kujtim وميكائيل وجعلتهم الحرب، ولكن لديهم للحفاظ على العمل، ولكن في النهاية حصلت على أي مجلس الغابات، لقد تحدثت مع بينغت دانيلسون، وقال لنفسه هناك كما هو مسجل يمكن بمجرد سماع من خلال القنوات التلفزيونية التي كانت قد استأجرت بالفعل شخص مع أصول مهاجرة فإنها لن استئجار لكم صموئيل يوم آخر كنا في طريقنا إلى المنزل من إسفين قال ليز نفس الأشياء التي يجب أن تتحدث إلى وكالة التوظيف منذ أن كان هناك البريد الإلكتروني الذي أرسلته إلى تلك الفتاة كان المسؤول الخاص بي في هذا الوقت.
عندما 2013/09/24 كان لقائه مع بينغت ليز ومونيكا موين والدها من فلسطين الذي عمل سابقا داخل السجن، ولكن في عام 2013 عملت في مكتب العمل عن الاتصال الشخصي.
كل قصة يتم تسجيل الفيديو مع كاميرا خفية قليلا.
الآن هناك بعض الذين يعملون في وكالة التوظيف التي هي وكلاء أجانب ، حتى الخدمة الاجتماعية طالبت بأن أظل على هذا الشيء المريض الذي كان في الماضي بالنسبة لي.
وتقييمي جعل تقارير الشرطة ما اذا كان شخص قدم معلومات خاطئة حول لي من خلال Eductus أو يولا إذا كان هناك قانون في السويد تعطيني الحق مثل كل الآخرين، وليس التمييز يمكن أن ينتقم من تقارير الشرطة ومن الواضح سوف ترسل جميع الفيديو سجلت الانتهاكات والاعتداء ضدي إلى المحكمة الأوروبية لحقوق الإنسان.
ولكني أريد أن أتصل بك أولاً ، فستكون إخطارات الشرطة ضدك أيضًا ضد شخص يعمل في المجال الاجتماعي
mvh صموئيل
https://rattvisanrealit.blogspot.com/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر