Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۷ آبان ۲۲, سه‌شنبه

پیام تسلیت کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران بمناسبت درگذشت محمد یگانه



پیام تسلیت کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران بمناسبت درگذشت محمد یگانه

روز دوشنبه ۲۱ آبان خبر درگذشت کمونیست مبارز محمد یگانه در اثر بیماری سرطان ما را عمیقا متاثر کرد. محمد یگانه چهره ای آشنا و شناخته شده در کردستان است. او نسل کمونیستهای انقلابی است که با فعالیتهایشان و مبارزات رادیکال و انقلابیشان شرایط حاکمیت مردم در سرنوشت خود در دوره ای که هنوز ضد انقلاب اسلامی بر کردستان تسلط نداشت را فراهم کردند. چهرهایی امثال محمد یگانه در درون جنبش کمونیستی ما نقطه قدرت و پیشروی برای آزادیخواهی و سوسیالیسم است.



مردم شهر سنندج و جوانان این شهر اگر به تاریخ بیش از چهار دهه مبارزاتشان علیه حکومت اسلامی بخود میبالند، اگر امروز سنتهای چپ و کمونیستی، حضور علنی رهبران کارگران و زنان و مدافعین کودکان و حق انسانی حیات و مدافعین محیط زیست درجامعه کردستان بدست گرفته میشوند، نتیجه حضور صدها نفر از کادرهای کمونیستی است که رفیق جانباخته محمد یگانه در میان آنها با برجستگی تمام حضور داشته است.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری درگذشت محمد یگانه را به همسر و فرزندان، به خانواده و بستگان صمیمانه تسلیت میگوید و ضمن ابراز همدردی با خانواده و دوستان محمد یگانه عزیز، یاد و خاطره او را گرامی میداریم.

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری

۲۱ آبان ۹۷

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر