Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ تیر ۲۴, دوشنبه

این اطلاعات از داخل آمده است در رابطه با مزدور پیشین اطلاعات سپاه و سپاه قدس



این اطلاعات از داخل آمده است در رابطه با مزدور پیشین اطلاعات سپاه و سپاه قدس


 با سلام من وقتیکه وب سایت شما را دیدم  متوجه شدم که فردی را افشا نموده اید و من هم میخوام توضیحاتی در این رابطه برای شما ارسال کنم شاید به نفعتان باشد. لطفا نام بنده را پیش خودتون محفوظ نگهدارید با تشکر .. دوست عزیز شخص نامبرده در پادگانی در مطقه ی پاوه به نام سرسار در نزدیکی خانقا آموزشهای لازم را دیده است تنها نیستند بلکه نزدیک به ۲۳ تا ۳۰ نفر هستند که توسط سپاه قدس برای ماموریت  نرم برای تجسسی علیه احزاب برای نفوذی به  درون احزاب به خارج مرزهای ایران فرستاده شده اند.
من شخصا خانواده این شخص را میشناسم و  تمام کارهای این مرادی زیر نظر مستقیم اعضایی مخفی سپاه قدس میباشد در اقلیم کردستان سپاه قدس نفرات خاص خودش دارد و آزادانه در تردد هستند و بعضی زیر نام شرکت ایرانی و بعضی زیر نام کونسولگری  هر یکی زیر نامی اینها بیشتر تحرکات احزاب کرد را زیر نظر دارند و به همین دلیل افرادی به ظاهر کردستانی و وطنپرست در داخل آموزش میدهند به خارج بخصوص به اقلیم کردستان میفرستند به این افراد آموزش داده میشود که برای تخریب و درست نمودن بی اعتمادی میان اعضای حزب و در صدد هستند در اختلافات احزاب سواستفاده کنند به نفع رژیم آخوندی . 
با سپاه و تشکر ...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر