Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۹۸ تیر ۲۵, سه‌شنبه

یک رسوایی جدید؛ توافق پشت پرده آیت الله بی‌بی‌سی با جمهوری فاشیزم اسلامی



یک رسوایی جدید؛ توافق پشت پرده  آیت الله بی‌بی‌سی با جمهوری  فاشیزم اسلامی

در یک رسوایی جدید، فاش شده که بی‌بی‌سی در توافقی پشت پرده و به شرط تمکین به اوامر جمهوری اسلامی، اجازه پیدا کرده تا یک تیم خبری از سرویس جهانی این رسانه دولتی انگلستان بتواند در ایران فعالیت داشته باشد.

یکی از شروط جمهوری اسلامی برای صدور این مجوز این بوده که سرویس فارسی بی‌بی‌سی حق ترجمه و بازپخش گزارش‌های سرویس جهانی از ایران را نداشته باشد.

نشریه آمریکایی هافینگتون‌پست گزارش داده که ایمیل داخلی یکی از سردبیران بی‌بی‌سی فارسی را در اختیار دارد که در آن به همه پرسنل سرویس فارسی بی‌بی‌سی دستور داده شده که «مطلقا ضروری است هیچ‌کدام از مطالب و گزارش‌های تهیه‌شده در ایران را نه اکنون و نه در آینده روی خروجی‌های فارسی این شبکه اعم تلویزیون و رادیو یا شبکه‌های اجتماعی و وبسایت قرار ندهند.»

سرویس جهانی بی‌بی‌سی، گزارشی هم از داخل ایران منتشر کرده و نکته جالب توجه درباره آن این است که تیم خبری بی‌بی‌سی برای تهیه این گزارش تنها به دو شهر تهران و قم رفته‌اند.

از این جالبتر، این است که در ابتدای گزارش بی‌بی‌سی تصریح شده که تیم خبری این رسانه، دسترسی بسیار محدودی در ایران دارد و ماموران جمهوری اسلامی هم در همه جا آنها را همراهی می‌کنند.

با این اوصاف، بی‌بی‌سی گزارشی تهیه و منتشر کرده که در آن به نقل از مردم ایران گفته شده که با تحریم‌های آمریکا مخالفند و در برابر آنها مقاومت می‌کنند.

گفتنیست که بی‌بی‌سی با ادعای بی‌طرفی در خبررسانی، گزارشی را منتشر می‌کند که کاملا در چارچوب انتظارات دستگاه پروپاگاندای حکومتی جمهوری اسلامی است.
http://damavand.news/?p=18296&fbclid=IwAR3wPYh3yWivV3RP8GsSqDHdDNnptAWnj1V-iklfYN1quT1mP9Npj8_rYmI

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر