Pages

Subscribe:

Ads 468x60px

۱۳۸۹ آبان ۱۹, چهارشنبه

افشای یکی دیگر از مزدوران رژیم بنام محمد کریمی در اوسلو این مزدور با سفیر رژیم مکاتبه کرده است به قول خودش

افشای یکی دیگر از مزدوران رژیم بنام محمد کریمی در اوسلو این مزدور با سفیر رژیم مکاتبه کرده است به قول خودش.

پاسخ به‌ ‌ پیام سفیر ایران در بغداد

محمد کریمی
محل تولد : بوکان __ کردستان ___ ایران
هنرمند و روزنامه‌نگار
نویسنده‌ و پژوهشگر و همکاری با تروریسم جنون اسلامی
کارشناس مزدوری برای رژیم ایران
رئیس انجمن جهانی آشتی ملی برای مزدوری و بسیج مزدور
مقیم : اسلۆ

سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بغداد .
پیام جنابعالی را دریافت نمودم . باسپاس به‌ عنوان رئیس انجمن جهانی آشتی ملی با پیروی از قانون به‌ پاسختان احترام میگذارم و اما در هماندم قلم چون یک روزنامه‌ نگار و هنرمند مستقل و مردمی به‌ وظیفه‌ خود عمل مینماید. مرا هر سه‌ رئیس جمهور ایران و
عراق و کردستان عزیز میشناسند ، اجازه‌ بفرمائید در فر صت و از همین تریبون جهان نما با آنان صحبت خواهم کرد و حقایق مهمی را برای دهها میلیون نفر بازگو خواهم کرد که‌ هنوز نگفته‌ و نشنیده‌ باقی مانده‌اند ، در آن سخنرانیها شما نیز بدون شک بهره‌ خواهید برد .بیشتر مسئولین دولتی و اکثر مردم کردستان با صدا و فریاد رسای قلم آشنا هستند و میدانندکه‌ صدها میلیون سرمایه‌ و کار و زندگی را فدای آزادی کرده‌ام و من فدایی ملتمم نه‌ تعدادی اوباش حقه‌ باز و حیله‌گر سیاسی ناسپاس که‌ میبینید همه‌ را رسوا خواهم کرد .
با احترام :
محمد کریمی __ مسئول انجمن جهانی آشتی ملی برای مزدوری__ اسلو پایتخت نروژ

------------------------------------------------------

صدور تروریسم و بنیادگرايی رژیم؛ واکنش شدید نروژ

به گزارش تلویزیون دولتی نروژ، (گزارش تلویزیون نروژ در زیر آمده است) وزیر دادگستری این کشور در مورد افشاگری هایی که در یک برنامه تلویزیونی در باره ارتباط مساجد و امامان جمعه ای که از طرف جمهوری اسلامی تعیین شده اند تا مسلمانان را برای نبرد نهایی با غرب آماده کنند، بشدت واکنش نشان داده است.

شنبه شب تلویزون 1 نروژ افشا کرد که "مرکز امام علی" در اسلو که توسط "مجمع جهانی اهل بیت" اداره می شود با جمهوری اسلامی روابط بسیار نزدیکی دارد. همچنین دو مسجد دیگر هم در نروژ با جمهوری اسلامی روابط نزدیکی دارند. (مجمع جهانی اهل بیت، یک تشکیلات بین المللی بنیادگرایی اسلامی است که تحت نظارت حداد عادل از نزدیکان خامنه ای و با بودجه میلیاردی اداره می شود)

وزیر دادگستری نروژ می گوید ما در نروژ به این جور میهمانان احتیاجی نداریم. کاری که مساجد میکنند (تشویق و آماده سازی زمینه های ترور) غیر قانونی و قابل تعقیب است.

وزیر دادگستری نروژ از مردم کشورش و بخصوص از مسلمانان خواسته است که این گونه اجتماعات غیر قانونی را به پلیس گزارش بدهند.

سفارت جمهوری اسلامی در نروژ طی تکذیبه ای، تلویزیون نروژ را متهم کرده که از اسرائیل دستور ساخت این برنامه را گرفته است. سفارت جمهوری اسلامی به تمام تقاضا ها برای مصاحبه در این مورد جواب رد داده است ولی در اطلاعیه مطبوعاتی خود مطالب در مورد وابستگی مسجد امام علی با رژیم ایران را رد میکند.

در مورد اتهامات سفارت جمهوری اسلامی در رابطه با وابستگی تلویزیون ملی نروژ به اسرائیل، وزیر دادگستری نروژ می گوید به نظر من اتهاماتی که زده شده تا به حال از طرف کس دیگری مطرح نشده بود. تمام شهروندان نروژی میدانند که تلویزیون ملی نروژ از طرف هیچ کس کنترل نمیشود.

وزیر دادگستری نروژ امروز با پلیس و سازمان امنیت این کشور تماس گرفته و از آنان خواسته است در مورد امامانی که مخصوصا از طرف جمهوری اسلامی به نروژ اعزام می شوند، تحقیقات گسترده تری انجام دهد .

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7373046


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر